Alamäkiluistelija Mikko Leppilammella 17 vuotta nuorempi naisystävä
Missi ja taitoluistelija. Seiskan tietojen mukaan näin. Joten totta se on
Kommentit (17)
Jokainen julkkismies ottaa nuoren naisen! :)
Harmittaako av-mammoja? Mua naurattaa kun naiset luulevat olevansa parhaimmillaan yli 40v tms soopaa.
Juuri sopiva ikäerohan tuo on. Mikon ikäiset eli nelikymppiset naiset sopivat paremmin eläkeikää lähestyville miehille.
Eipä kauhean kiihkeiltä näytä seiskan kuvat rakastavaisista. Molemmat näprää kännyköitään.
On täysin luonnollista, että setämies ihastuu itseään huomattavasti nuorempaan naiseen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Eiköhän tuokin kerro lähinnä miesten pelosta ikääntymistä kohtaan ja vähän alemmalle kehitystasolle jämähtämisestä. Ja useimmitenhan tällaiset suhteet päättyvät eroon kohtuullisen nopeasti, eli kun tyttö aikuistuu ja huomaa millaisen vanhenevan ressukan kanssa on tullut oltua.
Jaa. Mun mies on mua 14 v nuorempi, enkä ole edes julkkis. Eikä olis varaa kustantaa luxus-lomaakaan miehelle.
Kuka ihmeen alamäkiluistelija Mikko Leppilampi??
Eikös tämä tyttö yhdistetty aiemmin johonkin toiseenkin iäkkäämpään julkimoon..?
Nuoren naisen kanssa voi tehdä lapsia. Aika ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuokin kerro lähinnä miesten pelosta ikääntymistä kohtaan ja vähän alemmalle kehitystasolle jämähtämisestä. Ja useimmitenhan tällaiset suhteet päättyvät eroon kohtuullisen nopeasti, eli kun tyttö aikuistuu ja huomaa millaisen vanhenevan ressukan kanssa on tullut oltua.
Mikään pelko oo. Onko Leppilampi ressukka? Huh. Julkkikset saa nuoren niin ne ottaa. Tavikset pitää kynsin hampain kiinni siit ainosta naisestaan joka on joskus rakastunu. :)
Julkkisnaisillakin on usein nuorempi miesystävä. Se ottaa ken saa.
Antaa heidän nauttia toisistaan. Tässä ei taida olla pettämistä ketään kohtaan, joten vapaita ovat. En usko heidän pidempään suhteeseen, mut mistä sitä tietää ja se on vain heidän asiansa!
Vierailija kirjoitti:
Julkkisnaisillakin on usein nuorempi miesystävä. Se ottaa ken saa.
"Usein". Heillä on useammin itseään vanhemoi mies kuin nuorempi, joten millä palstamamman logiikalla heillä voi olla usein nuorempi miesystävä? Ovatko nigerialaiset usein miljonäärejä?
Taisi sama tytteli nuohota jonkin aikaa lahtelaisräppärin, siis Keekin kupeessa. Näin muistelisin lehdissä kirjoitetun. Kukahan papparainen on vuorossa seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen julkkismies ottaa nuoren naisen! :)
Harmittaako av-mammoja? Mua naurattaa kun naiset luulevat olevansa parhaimmillaan yli 40v tms soopaa.
Tämä. Kun itse olin n. kolmekymppinen, en halunnut mitään niin paljon kuin nuoria kimmoja. Joitakin harvoja vanhempia tuli ihan vain kokeilumielessä jyystettyä, mutta jäi yleensä yhteen kokeilukertaan. Joskus tulin uudestaan, jos oli hyvä ruoka. Aidosti homma ei kuitenkaan pidemmän päälle kiinnostanut.
Korkeimmillaan teinien kanssa se ikäero mulla oli 24 v. Eipä sitä silloin ajatellut, sehän oli vain luku.
Tapasin pitkäaikaisen kumppanin, kun se oli vielä lukiossa. Koulupaivän jälkeen mentiin useasti pika pikaa Prisman kautta (hyvää ruokaa) kiimaisina kämpille.
Niinkuin joku aivan oikein antoi ymmärtää, se petikumppani on parhaimmillaan silloin kun se on elossa – ainakin silloin, kun mistään seksuaalisista kohdehäiriöistä ei ole kysymys. Kyllähän jotkut innostuvat peuhaamaan ruumiittenkin kanssa, mut ei ole mun juttu.
Ero tuli siinä vaiheessa kun olisi pitänyt perustaa perhe. En todellakaan olisi ollut siihen hommaan valmis. Aina silloin tällöin kuitenkin soitellaan toisillemme, ja välillä myös jotain muuta kivaa. Onhan se edelleen nuori itseeni verrattuna.
Onko se tyttö ylämäkiluistelija