Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnittymisesta, voiko olla sitä???

16.05.2006 |

Mulla oli ovis kp 19 heti aikaisin aamusta(tai ainakin tulkitsen ne kovat kivut ovikseksi) sitä edelti monen päivän kivut ja limaisuus. Siitä on nyt 5päivää ja tänään alkoi koskea suht kovasti ja menkkamaisesti mahaan. Täti pitäs tulla vasta 25.5 eli siihen olis vielä reilu viikko. Voiko olla kiinnittymistä jo nyt? Kokemuksia?

Olen ollut siis neljästi raskaana ja enimmäiset kolme plussasin melko yllätyksenä eli ilman mitään oireita. Neljännestaä joskus 7vrk oletetusta oviksesta tuli vihlomista ja menkkajuilintaa...

Oviksen tunnistan muutamiapäiviä ennakoivista tärinäkivusta+limasta+sinä oletettuna ovispäivänä on kova kipu niin ettei voi kävellä tai seisoa suorana ja kohdunsuu on pehmeetä löllöä....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä kiinnittymiseltä; eikös se ole normaalisti noin 5-7 pv hedelmöittymisestä. Toivottavasti on sitä mitä toivot!

Minulla hieman sama tilanne; ovis oli oletettavasti 7 vrk sitten ja nyt 2 vrk sattunut aina välillä alavatsaan, vähän menkkamaisesti. Ekasta raskaudesta en muista tosin samanlaista. Olisipa tosiaan kiinnittymistä:)

Vierailija
2/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen, voihan tuo olla kiinnittymistä.

Mulla ensimmäinen raskaus alkoi kiinnittymisellä jo kolmantena päivänä oviksesta. Pistävä kipu, tuhrua, lämmön nousu ja siitä eteenpäin jomottelua ja tuhrua. Testikin näytti plussaa siitä pian, hyvissä ajoin ennen kuukautisten alkamista.

Ikävä vaan, että taisin tuntea sen siksi, että kiinnittyi väärään paikkaan, koska kipu vain yltyi ja tuhrua tuli kunnes keskenmeno alkoi kunnolla viikolla 7.

Tämähän ei tietenkään tarkoita, että sulla kävisi niin. Uskon ja tiedän, että tuollaisenkin voi tuntea, tosin mun hyvin menneet raskaudet (2 kpl) eivät antaneet mitään tuntemuksia itsestään, muuta kuin syvän vaiston että raskautunut olen. Tulin vain silloin lukeneeksi, että olikohan se just aikasintaan 5 pvä ja viimeistään 10 pvä alkio kiinnittyy. Siitäkin mulla on muuten kokemusta, nimittäin esikoisen aikaan lämpökäyrä teki just malliesimerkillisen notkahduksen just sillon 10 pvä.

Olen lueskellut sun viestejäs mielenkiinnolla, koska musta tuntuu että nämä mun nykykuukautiset tekee samanlaisia temppuja kun sun. Etkö kirjottainut että viimeksi tuhrutteli 12 pvää ainakin? Saitko selville, mistä johtui? Itselläni kesti 11 pvää ja ovista ei vieläkään ole ilmassa vaikka kiertopäivä on jo 16 (testailen mielenkiinnosta). Ennen raskauksia oli aina tasan 12- 13 pvä ja selvästi havaittavissa limoista, nyt ei mitään. Hiukan risoo, kun senhän tietää miten ovista kaipaa jos lasta tahtoo...

toivotaan parasta, kiinnittymisen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kierroista. Mulla on alkaneet kierrot imetyksen jälkeen helmikuussa ja eka kierto oli 44 päivää ja jonkinlainen ovis oli siinäkin kierrossa. Toka kierto 34, kolmas 23 jollon kp 24 alkoin tuhruvuoto joka oli siis todennäköisesti menkat ja tuo kierto jäi anovulatoriseksi. Nyt siis neljäs kierto ja oviksen tunsin ihan selkeesti kp 19 (mikäli se kipu on juuri irtoamisesta eikä esim sen jälkeen)

Mä en ole lämpöjä mittaillut joten niistä en voi nähdä nyt onko kiinnittynyt vaiko ei..

Kipu oli hetken tosi kovaa, mutta nyt on jo lieventynyt

Vehti dpo 5 ja kp 24/33

Vierailija
4/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoin 4-5pv hedelmöittymisen jälkeen. maha oli tosi kipeä,ihan kuukautiskipua muistuttavaa ja luulin koko ajan että menkat sieltä alkavat,ajoissa vain..ja niin kuljon sen viikon side housuissa ja ihmettelin miksi eivät ala..:) viikon se kesti,ja sitten loppui ja kohtahan tuo testi näytti plussaa ja tulosena olivat kaksoset,tyttö ja poika:)

Vierailija
5/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovis oli pe 12.5 ja eilen ja tänään ollut oikealla puolella vatsaa ihme nipistelyä, melkein koko ajan. Vähän niinkuin pistelis tai jotain.

Kp 24/32-36 eli piinattavaa riittää...

Lämmötkin on koholla 36,2 kun normaalisti 35,6. Koska ne lämmöt pitäis nousta?

Vierailija
6/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli ovis 12.5 perjantaina :) Nyt on kp 19/28 eli ensi perjantaina tai lauantaina pitäisi alkaa menkat. Lämmöthän nousee oviksen tienoilla ja laskee taas normaaliin kuukautisten alettua, tai sitten jää koholle mikäli on raskaana. Mulla olis nyt 5. vrk oviksen jälkeen, mutta ei mulla ole minkäänlaisia tuntemuksia :/ Toivottavasti ei ole sen merkki, että Täti tulee...

Kiva kun nyt on muitakin samassa jamassa olevia, kenen kanssa jännätä :-)

Vierailija
7/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 25/28, alavatsaa on nipistellyt (etenkin makuulla), tissit on arat ja lämmöt koholla!! Toivottavasti en joudu taas pettymään parin päivän päästä..

Vierailija
8/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on nyt rinnat kipeytyneet ja alamahalla nipistelee ajoittain. Ei kuitenkaan kokoajan. Eilisen kaltaisia kovia kipuja ei ole tuntunut enää. En usko että pystyisin keksimään näitä tuntemuksia sillä viimekierrossa mulla ei ollut mitään sen kahden päivän keltarauhaskirvelyn jälkeen...Pissittää aika usein ja lantionpohjassa tuntuu painetta pissimisen jälkeenkin..Ihmeen voimakkaat valeraskausoireet mulla :-)

Vehti kp 25/33 ja siis oviksesta 6päivää

Vierailija
9/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei oikeastaan ole varmoja omia kokemuksia. Mulla menossa ensimmäinen kirto kun yritän raskautua, joten en tosiaan ole omistakaan oireista mitenkään varma. Mulla oli ovis 8.5 ja sen jälkeen lämmöt jäi koholle (olleet koko ajan 37.2-37.4). Ovis tapahtui oikeasta munasarjasta ja oikealla puolella kivut ovat oviksen jälkeen jatkuneet ajoittaisina vihlaisuina. Varsinaisia menkkakipuja ei ole ollut. Nyt kp 26/30-31, joten jännäys on kova kun muitakin raskausoireita on, esim. nännit suurentuneet ja rinnat sivuilta kipeät ja väsymys on ylenmääräistä. En kuitenkaan ala hehkuttamaan liikaa, kun voihan oireet johtua pillereiden loppetamisestakin? Jotenkin tuntuisi liian mahdottomalta jos raskaus olisi alkanut jo ensimmäisestä kierrosta!