Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLen kyllästynyt jojolaihdutukseen. Päätin, että tästä lähtien elän tyytyväisenä muhkean vatsani (omenalihavuus ) kanssa

Vierailija
03.02.2019 |

98kg- 60kg- 100kg- 75 kg-120kg... Eihän tässä ole mitään järkeä ! Hampaat irvessä lenkkeilyä, kaurapuuroa ja mehukeittoa vain jotta saisi pois muutaman kilon jotka kohta tulevat takaisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mehukeittodieetillä kitkuttelun ja laihtumisen sijaan tavoittelisit hyvinvointia? Ei ole pakko olla joko 60 kg tai 120 kg, sinulle sopiva, vähällä vaivalla ylläpidettävä paino voi olla jotain ääripäiden väliltä. Esimerkiksi 75 kg lienee ylipainon puolella, mutta terveyden näkökulmasta se on kuitenkin paljon parempi kuin 120 kg.

Minulla on paino myös jojoillut, ei yhtä isolla haarukalla kuin sinulla, mutta kuitenkin. Hoikimmillani olen ollut 52 kg ja painavimmillani 78 kg. Olen 160 cm pitkä. Monelle pituiselleni 52 kg on sopiva paino, mutta minulle se tarkoitti jatkuvaa itsekuria ja kieltäytymistä. En halua elämää, jossa syömisen tarkkailu ja tietyn ulkonäön ylläpitäminen on pääosassa. Kun sisäistin tämän ja hyväksyin, että rajoittamatta liikaa elämääni voin painaa 62 kg, olla terve ja ihan hyvännäköinenkin, olen voinut paljon paremmin.

Vierailija
2/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla kahdeksan jälkeen kakut -60% ,sieltä muiden voimaantuneiden kans hakeen iltapalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mehukeittodieetillä kitkuttelun ja laihtumisen sijaan tavoittelisit hyvinvointia? Ei ole pakko olla joko 60 kg tai 120 kg, sinulle sopiva, vähällä vaivalla ylläpidettävä paino voi olla jotain ääripäiden väliltä. Esimerkiksi 75 kg lienee ylipainon puolella, mutta terveyden näkökulmasta se on kuitenkin paljon parempi kuin 120 kg.

Minulla on paino myös jojoillut, ei yhtä isolla haarukalla kuin sinulla, mutta kuitenkin. Hoikimmillani olen ollut 52 kg ja painavimmillani 78 kg. Olen 160 cm pitkä. Monelle pituiselleni 52 kg on sopiva paino, mutta minulle se tarkoitti jatkuvaa itsekuria ja kieltäytymistä. En halua elämää, jossa syömisen tarkkailu ja tietyn ulkonäön ylläpitäminen on pääosassa. Kun sisäistin tämän ja hyväksyin, että rajoittamatta liikaa elämääni voin painaa 62 kg, olla terve ja ihan hyvännäköinenkin, olen voinut paljon paremmin.

Kun minulla menee into liikkumiseen enkä jaksa enää vahtia jokaista suupalaa,  paiskaudun toiseen ääripäähän eli mussutan pullaa ja kaakaota tai karkkia telkkaa tuijottaen . En osaa mitään "normipainon ylläpitoa"! Yrittänyt olen kyllä.

Ap

Vierailija
4/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama juttu aloittajan kanssa. Kun innostun jostain liikuntasalista, liikun päivittäin ja laitan myös ruokavalion täyteen remppaan. Laihdun paljon ja nopeasti.

Sitten into katoaa, en enää liiku ja mätän suuhun mitä sattuu jolloin kilot palaavat vauhdilla.

En hallitse normaalia syömistä enkä ihanne painossa pysymistä, painan joko 53 kg tai 93 kg !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän