Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarin dj mies tukisti eilen hiuksista

Vierailija
03.02.2019 |

Käytiin tyttöjen kanssa muutamilla ja päätettiin käydä paikallisessa baarissa tanssimassa.
Menimme yläkertaan ja ehdimme tanssia yhden biisin. Seuraavan biisin aikana menin vitsillä dj pöydän viereen esittämään että miksaisin. Samassa hetkessä isokokoinen dj mies tarttuu ja repii minua täysiä hiuksista ja haukkuu minut ja taluttaa hiuksista ulos..
Dj oli ennestään tuntematon minulle ja en ärsyttänyt mielestäni häntä mitenkään.
Kaikki tämä tallentui kaverini puhelimeen videolle.
Päänahkaan sattuu vieläkin ja jotenkin itselläni on todella häpeällinen olo kun minulle tehtiin noin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit sinne pelleilemään? Oma vikasi.

Vierailija
2/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus ja ilmoitus baarin omistajalle. Itsekin tein joskus, kun poke talutti ulos ja käsivarteen tuli mustelmia. Tietenkin ko illan videot olivat jostain syystä olleet epäkunnossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein mitä pitäisi tehdä olen vieläkin niin järkyttynyt

Ap

Vierailija
4/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai pöydän vieressä saa tanssia eikä siellä dj kopissa?

oisko susta oikein jos esim miehesi tekisi sulle niin?

Vierailija
5/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa mitä tilaa typerys

Vierailija
6/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti kännin tuomaa pientä epätarkkuutta:

1. et esittänyt miksaamista, vaan menit räpläämään nappeja

2. portsari tuli, nappasikädestä ja kainalosta kiinni, yritti siirtää sinua syrjään, potkaisit häntä (ja paria viatonta naista jotka olivat kaveriporukalla pitämåässä hauskaa) jonka johdosta se nainen jota potkaisit nappasi sinua hiuksista. Toinen portsari tuli auttamaan tilanteessa...

Vierailija
7/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita linkki youtubeen jotta voimme arvioida tarinasi paikkansapitävyyden.

Vierailija
8/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika wt meno

Vierailija
9/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin tyttöjen kanssa muutamilla ja päätettiin käydä paikallisessa baarissa tanssimassa.

Menimme yläkertaan ja ehdimme tanssia yhden biisin. Seuraavan biisin aikana menin vitsillä dj pöydän viereen esittämään että miksaisin. Samassa hetkessä isokokoinen dj mies tarttuu ja repii minua täysiä hiuksista ja haukkuu minut ja taluttaa hiuksista ulos..

Dj oli ennestään tuntematon minulle ja en ärsyttänyt mielestäni häntä mitenkään.

Kaikki tämä tallentui kaverini puhelimeen videolle.

Päänahkaan sattuu vieläkin ja jotenkin itselläni on todella häpeällinen olo kun minulle tehtiin noin.

No tee rikosilmoitus.

Vierailija
10/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämän tilanteen, Ap unohti kertoa että koitti Dj haaroja ja teki suihin otto eleitä, onneksi häirikköhoro poistettiin, moni taputti tilanteelle.

Vierailija
11/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voi olla että sinuakin näpäytetään jostain pienenpienestä rikkeestä, ehkä, luultavasti ei, mutta eikö se ole ihan selvää, että voisit tehdä rikosilmoituksen pahoinpitelystä, sillä miehen otteet kuulostavat rajuilta ja laittomilta. Liekö hänellä edes voimankäyttöoikeutta ylipäänsä??? Video olisi aika hyvä todiste...

Vierailija
12/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kännissä olit? Rehellisesti.

Vierailija
13/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti halua kukaan DJ että oot ees leikilläsi näpräämässä kännissä sen monen tonnin herkkiä vehkeitä, joilla se ansaitsee elantonsa. Kännissä sitä luulee itsestään enempi kuin miltä se ulkopuolisen silmiin näyttää. Ylireagoi hiukan kun/jos meni pahoinpitelyn puolelle, mutta sä kyllä vähän niinkuin ylitit rajan mitä ei pitäis ylittää. Ethän sä kiipeä leikilläsi naapurin ferrarin konepellillekään, toivottavasti.

Vierailija
14/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoitko vielä juomasi sinne masiinaan ?

Vierailija
15/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet wt , ymmärrätkö?

Vierailija
16/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ihan varmaa sanoa, kun ei ole nähnyt tilannetta, mutta dj:llä ei ole mitään oikeutta käydä käsiksi.

Tee rikosilmoitus ja tietysti ravintolaan ilmoitus.

Vierailija
17/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ihan varmaa sanoa, kun ei ole nähnyt tilannetta, mutta dj:llä ei ole mitään oikeutta käydä käsiksi.

Tee rikosilmoitus ja tietysti ravintolaan ilmoitus.

Dj tuskin taluttaa ketään ulos hiuksista, Se on siellä soittamassa musiikkia, ei niputtamassa kännisiä akkoja.

Mitä kaverit muuten teki? Kuvasi vain?

Vierailija
18/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko se sinä joka huuhdoit siidereitä kovalla vimmalla kurkusta alas ja yritit lähennellä jokaista vastaantulevaa miestä. Kukaan ei lämmennyt sinun voimaantunelle olemuksellesi ja suutuit ihan silmittömästi.   Ei ne sidukat tehneet sinusta maapallon seksikkäintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme