Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nuori nainen ajaa uudella mersulla?

Hämmästynyt
03.02.2019 |

Millainen nuori nainen ajaa uudella mersulla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on varaa uuteen mersuun.

Vierailija
2/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri. On duunari ja maksaa hampaat irvessä velkaa :D ei siis mitään pappa betalar- hommia, vaan ihan itse maksaa. Eikä mitään apujakaan saa lyhennyksiin, eikä muutakaan apua vanhemmiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa betalar tai poikaystävän mese lainassa 😁 Nuorilla naisilla usein joku 90-luvun koska koska autolla ei niin väliä kunhan liikkuu 👍

Vierailija
4/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on ajokortti. 

Vierailija
5/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kovat tulot, että sellaisen pystyy edes rahoituksella hankkimaan. Nainen on itse menestyvä tai hänellä on rikas mies tai vanhemmat.

Vierailija
6/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jolla on varaa uuteen mersuun.

Vierailija
7/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden 20-vuotiaan jolla uusi mersu.

Hänen sukulaiset laittoivat uuden auton, antoivat mersun lahjaksi ja nyt hän maksaa osissa joustavasti tätä mersua sukulaisilleen duunarin palkasta.

Vierailija
8/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas.

Vierailija
9/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto on uusi, mahdollisesti nuori menestyvä juristi, lääkäri, hammaslääkäri tai yrittäjä. Jos ulkomailta tuoduista kolariautoista yhdistelty näköismersu, niin sitten alemman luokan edustaja joka yrittää esittää muuta kuin on. Yleensä nämä tällaiset on kuitenkin miespuolisia. Selviää kun seuraa autoa ja katsoo ajaako se betonivuokralähiön parkkipaikalle ja kiipeääkö sieltä nuori mies verkkareissa ja kaljakassit kädessä.

Vierailija
10/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka rahoittaa taloutensa.....keinoilla.

Vierailija
11/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tyttö kahden ison maatilan perijä, ainoa lapsi molemmin puolin kolmannessa polvessa.

Vierailija
12/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö (18v.), joka lainaa meidän autoa😊

Vierailija
13/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä oma. Ajan useinkin hienoilla autoilla, mutta ne ovat työpaikan. Oma on pikku kottero.

Vierailija
14/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Pappa betalar

B) Huumekauppias

C) Pienimunainen, huonolla itsetunnolla varustettu perusduunari, jonka nettotuloista menee 60% Mersun/Audin/BMW:n maksamiseen 8 vuoden laina-ajalla.

Vierailija
15/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja tai terveydenhoitaja. Sinkku tai lapseton. Heille tuntuu olevan keskimääräistä tärkeämpää näyttää menestystä ulospäin, vaikka se tarkoittaisi millaista kitumista todellisuudessa.

Vierailija
16/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen nainen ja mulla on uusi mersu. Olen menestynyt yrittäjä ja myös puolisoni on hyvätuloinen. Auton osto ei vaikuttanut talouteeni millään tavalla.

Miksi joku ostaa kalliin auton jos joutuu sen takia kituuttamaan? Minä ostin, koska siihen on varaa. Sen osto rokotti lompakkoani saman verran kuin tuilla elävän lompakkoa maitopurkin osto. Eli ei tunnu missään.

Vierailija
17/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on autoetu

T: N 28

Vierailija
18/18 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) Pappa betalar

B) Huumekauppias

C) Pienimunainen, huonolla itsetunnolla varustettu perusduunari, jonka nettotuloista menee 60% Mersun/Audin/BMW:n maksamiseen 8 vuoden laina-ajalla.

Perusduunari ei todennäköisesti saa rahoitusta uuteen/kalliiseen autoon. Rahoituspäätös tehdään tulojen perusteella. Vain tietty osa nettotuloista saa mennä lyhennykseen, eikä se ole lähelläkään 60%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän