Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vähän vanha tai syrjäytynyt, kun en ollut koskaan kuullutkaan artistista Pyhimys ennen Emma Gaalaa?

Vierailija
03.02.2019 |

Monet muutkin ehdokkaat olivat aivan nobodyja.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh ehkä oot ainakin 50 ja ilmeisemmin et pahemmin lue uuutisklippejä ja et ole katsonut Vain elämää nyyhkyohjelmaa.

Vierailija
2/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yli 50 ja tiedän hyvin Pyhimyksen, käynyt keikallakin. Taidat vain olla out.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta ja syrjäytyneestä en tiedä, mutta kovin fiksu et varmasti ole. Jos sinä et ole kuullut jostain henkilöstä, se ei vielä riitä tekemään hänestä nobodya.

Itsekin jouduin äsken googlaamaan Pyhimyksen. En kuuntele hänen genreään, joten nuo nimet eivät sano minulle mitään. Kyseessä näyttää olevan yksi viime vuoden myydyimmistä suomalaisista artisteista, joten ihan nobodysta ei ole kyse.

Vierailija
4/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh ehkä oot ainakin 50 ja ilmeisemmin et pahemmin lue uuutisklippejä ja et ole katsonut Vain elämää nyyhkyohjelmaa.

Totta. En voi sietää sitä tekemällä tehtyä itkettämisohjelmaa. Ap

Vierailija
5/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tunnistan sen ainoastaan juuri Vain elämää ohjelmasta. Eikös kyseinen ohjelmakin tule neloselta. Eli aina samat tyypit päättää kuka osallistuu Vain elämään että voidaan kirittää myyntiä ja sitten antaa Emma. Hah ha.

Vierailija
6/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yli 50 ja tiedän hyvin Pyhimyksen, käynyt keikallakin. Taidat vain olla out.

Minäkin olen yli 50 ja kuunnellut kovasti Pyhimystä. Keikalle en ole kehdannut. Pitänee alkaa kehtaamaan. Onko siellä muitakin vanhoja?

Vierailija
7/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normali ei kuuntele enää musiikkia

Vierailija
8/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet muutkin ehdokkaat olivat aivan nobodyja.

Pikemmin syrjäytyneen vastakohta.

Vierailija
9/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee Nelosen viihdeohjelmat boikottiin. Voicesta on enemmän hyötyä ns. tuomareille vai mitä apuvalmentajatitteliä heistä käytetäänkään. Kilpailijoita odottaa kisan jälkeen unohdus, ei menestys.

Vierailija
10/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v, en katso telkkaria (striimaan sarjoja, mutta suomen tv-kanavia en ole katsonut muutamaan vuoteen), en kuuntele kauheasti radiotakaan ja mulle alkaa kyllä olla aika moni noista Emma-gaalan nimistä ihan vieraita.

Vierailija
11/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys on tehnyt musiikkia jo ainakin 14 vuotta, mistään tähdenlennosta ei ole kyse. Mutta jos ei genreä tunne yms.niin nimi voi olla vieras.

Vierailija
12/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkimyksestä olen kuullut mutta se musta-valkopäätyttö oli ihan Nobody.

Ei kannata kuunnella ko. lauluja kun sanoista ei saa tolkkua.

Vierailija
13/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys on vasta ihan viime vuosina ilmestynyt myös radiosoittoon, mutta musiikkia on tehnyt jo yli 10 vuotta.

Vierailija
14/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan myös Cheek aikoinaan pinnalle noustessaan aivan nobody, kunnes meille vakuutettiin että hän on ollut Suomen menetynein ja kuunnelluin artisti jo vuosien ajan..

Vierailija
15/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen yli 50 ja kuunnellut kovasti Pyhimystä. Keikalle en ole kehdannut. Pitänee alkaa kehtaamaan. Onko siellä muitakin vanhoja?

Riippuu missä esiintyy, uskoisin. Me käydään joka vuosi Seinäjoen hip hop festareilla ja siellä nähty Pyhimys. Ei siellä kovin montaa meidän ikäistä käy mutta mitä se haittaa? Tunnelma on aina katossa ja musiikki yhdistää meitä kaikkia. Tervetuloa mukaan 😁

Vierailija
16/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siitä tyypistä on tälläkin palstalla jauhettu jo iät ajat. Outoa, jos tosiaan kuulit nimen eilen vasta ekan kerran.

Vierailija
17/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan myös Cheek aikoinaan pinnalle noustessaan aivan nobody, kunnes meille vakuutettiin että hän on ollut Suomen menetynein ja kuunnelluin artisti jo vuosien ajan..

Ei kukaan ole väittänyt että Pyhimys olisi ollut Suomen menestynein artisti vuosien ajan. Hän kuitenkin on ollut tunnettu ja suosittu omassa genressään jo yli 10 vuotta.,kauan ennen radiosoittoa. Olihan Jukka Poikakin tehnyt kauan musiikkia ennenkuin alkoi soida radiossa ja tulla myös iäkkäämpien tätien fanituksen kohteeksi.

Vierailija
18/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan siitä tyypistä on tälläkin palstalla jauhettu jo iät ajat. Outoa, jos tosiaan kuulit nimen eilen vasta ekan kerran.

En kyllä muista että olisin täällä törmännyt tuohon nimeen vaikka aika ahkerasti palstailen.

T. Se 40v edelliseltä sivulta jolle myös Pyhimys on ihan vieras

Vierailija
19/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Pyhimyksen uudessa musiikissa viehättää? Yritin taas Emma-gaalan uutisoinnin jälkeen kuunnella Jättiläistä ja se ei kosketa suinkaan hyvällä tavalla musiikin eikä sanoituksen puolesta. Sanoittajat ihan nimekkäät ja tunnettuja synkistäkin sanoituksista, mutta tämä biisi on synkistä synkin. Ymmärtäisin marginaalia kiinnostava mutta vissiin ihan keskiluokkaisten ja keski-ikäistyvien suosikki nykyään?

Vierailija
20/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuule ole menettänyt mitään. Todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi