Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on melkein aina huonolla päällä, mutta sanoo, että mikään ei vaivaa

Vierailija
02.02.2019 |

Monta kertaa olen kysellyt, mutta kuulemma kaikki on ok. Silti on melkein aina huonolla päällä, ja alkaa tuo huono tuuli pian tarttumaan minuunkin kun en enää jaksaisi arkea, jossa toisella on koko ajan joku vialla vaikka sanoo, että mikään ei vaivaa. Kellään muulla tällaista puolisoa kotona, ja miten asia ratkesi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllästynyt yrittämään saada ja alistunut kohtaloonsa. Ei ihme että on huonolla tuulella. Sitä se piparin puute lopulta teettää.

Vierailija
2/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllästynyt yrittämään saada ja alistunut kohtaloonsa. Ei ihme että on huonolla tuulella. Sitä se piparin puute lopulta teettää.

En minä häntä torju, jos aloitteen tekee. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllästynyt olemaan aloitteentekijä.

Vierailija
4/10 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi? Työpaikka turhauttaa ja masentaa? Toinen nainen?

Vierailija
5/10 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut. Masennus aiheuttaa kärttyisyyttä, se on toinen asia miksi masentunut, ei aina löydy yhtä selitystä.

Vierailija
6/10 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tuollainen. Sain sen lopulta isojen kriisien jälkeen lääkäriin ja masennuslääkitykselle, nyt on kaikki hyvin.

Vierailija
7/10 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikka voi olla vaikeaa ehkä uskoa, mutta mieskin haluaa olla joskus haluttu. vaikka miehet tykkää saalistaa ja tehdä juttuja joissa iho likaantuu ja lihakset tulee kipeiksi, niin miehilläkin on tarve tulla huomatuksia ja halutuksi muutenkin kuin erilaisten suoritusten kautta. mies tarvitsee hellyyttä, huolenpitoa ja osoituksia että hänestä välitetään ja että hän on tärkeä. ilman näitä miehelle saattaa tulla ajatus, että hän on toissijainen ja häntä tarvitaan vain jos hänestä on hyötyä. nainenkin samassa tilanteessa muuttuu huonotuuliseksi.

Vierailija
8/10 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli tuollainen. Sain sen lopulta isojen kriisien jälkeen lääkäriin ja masennuslääkitykselle, nyt on kaikki hyvin.

joo. ei muuta kuin lääkäriin ja pillereitä apteekista, niin mies osaa taas käyttäytyä

Vierailija
9/10 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös usein kärttyinen. On viisikymppinen ja oletan että jonkinlainen menopaussi..

Aiemmin ärsyynnyin hänen huonotuulisuudestaan mutta nykyään annan hänen marmattaa ja olla omissa oloissaan. Kun oikein "kiukuttelee" niin otan samat niksit kuin pienten lasten kanssa. Leikin ymmärtäväistä ja kysyn esim. keitänkö kahvia, tuonko jotain kaupasta jne. Mies leppyy nopeasti.

Mies on kuitenkin kiva, antelias ja hyväsydäminen ja kaiken lisäksi komea ja fiksu. Joten nämä ominaisuudet painavat vaa' assa enemmän.

Vierailija
10/10 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sama ongelma. Sitten aloitin aamun suihinotolla, ongelma katosi.