Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riipahtaako rinnat ilman rintsikoita?

Vierailija
02.02.2019 |

Rintsikat ovat alkaneet ahdistaa.

Otan ne aina kotona pois, ja iso neule päälle.
Rinnat ovat kokoa C, ja olen alle 30. Kaksi lasta, ja toista imetetty yli vuosi.

Nyt ne ovat vielä ihan ok, tosin eivät niin terhakat kuin ennen lapsia.

Edesautanko niiden riipahtamista jos lakkaan käyttämästä rintsikoita?
Tiukalla trikootopilla ne saa nostettua vielä todella ylös.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä 50- vuotiaana roiku, ehkä on hyvät geenit, ja kollageenia varmaan riittävästi kehossa. Aina kotona ilman liivejä, myös ulos lähtiessä, esim.kauppareissulla ei liivejä, kun paksu toppatakki, kesällä pakko laittaa liivit.

Vierailija
22/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän rintsikoita edes huomaa, jos ne on oikean kokoiset. Itse käytän jakuvasti eivätkä rinnat roiku, vaikka kokoa onkin ja vuosien imetys takana.

Käytätkö myös öisin? Minkä kokoiset rinnat? Ja vielä, mistä ostat rintsikat?

Ap

En ole tuo jolta kysyt, mutta vastaanpa silti. Oikean kokoiset ja malliset liivit ei tunnu päällä juuri miltään. Suosittelen myös tuota linkattua laskuria, tai sitten lumingerie.fi nettikaupan kokolaskuria. Sieltä tulee myös hankittua suurin osa liiveistä. Koko on mulla 70I-J, en käytä öisin liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa oot nähny alkuasukas heimon neecerillä kiinteät rinnat

Vierailija
24/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan nähnyt terhakoita tai edes täyteläisiä rintoja nelikymppisellä alkuasukasnaisella joka ei käytä rintsikoita? Siinä on vastauksesi.

Imetys vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin liivien käyttö/käyttämättömyys.

Oletko koskaan nähnyt sellaista alkuasukasnaista, jolla ei olisi teininä aloitettua lisääntymisputkea takanaan?

Vierailija
26/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa oot nähny alkuasukas heimon neecerillä kiinteät rinnat

En ole nähnyt heitä enkä Australian/US:n alkuasukkaita kuin televisiossa. Heistä ei useinkaan kerrota ikiä, ja lapsia on varmasti monia. Eikös joissain Afrikan maissa imetetä niin kauan kuin maitoa riittää/ toinen lapsi syntyy?

Toisaalta, on tuossa pointtiakin.

Ap

Vierailija
27/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vuosua sitten joku tutkimus, jonka mukaan ihan päinvastoin, eli rintaliivien käyttö löpsähdyttää rintoja enemmän kuin niiden käyttämättömyys.

Sen "tutkimuksen" teki ranskalainen urheilulääkäri, joka ei saanut aikaan mitään yleisesti hyväksyttyjä tuloksia. Itse asiassa hän ei tuloksia koskaan edes julkaissut, vaan selitti niitä jonkin yliopiston opiskelijaradiossa. Kyseessä oli mies, joka "tutki" 20-35-vuotiaiden naisten rintoja kulmamitan kanssa 15 vuoden ajan ja sai tulokseksi sen, että tuona aikana liivejä käyttämättömien naisten nännit olivat tutkimuksen lopussa 7 millimetriä "korkeammalla" kuin liivejä käyttävien. Tutkimuskohteista ei kerrottu mitään eikä mittausten käytäntöäkään paljastettu. Ja lehdet tekevät edelleen otsikoita siitä, että ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ LIIVEJÄ, NUORET NAISET!

Vierailija
28/28 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli että mä inhoan tuota ”terhakka” termiä näissä tissikeskusteluissa🤮

Siis kimmoisat, hyvin puristamiseen vastaavat, ihanasti juostessa pompahtelevat jne. Mitä voisi mies muuta toivoa!