Mihin keskustelu Venäjä, uhka vai mahdollisuus katosi?
Totesin että NAURAN Putinille, sille vallanhaluiselle despootille.
Ja että Nato on paras turva sekä meille että parhaalle ystävällemme Ruotsille.
Kommentit (8)
Haha. Suomi Natoon.
Huomasin että ketju poistettiin. Totesin, että joku r y s s i ä fanittava kai ilmiantoi sen.
Vierailija kirjoitti:
Ja että Nato on paras turva sekä meille että parhaalle ystävällemme Ruotsille.
Ja minä olin juuri toteamassa, että selvästi pelkäät, kun asia herättää sinussa niin suuria tunteita.
Mutta naura vain, kyllä maailmaan naurua mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja että Nato on paras turva sekä meille että parhaalle ystävällemme Ruotsille.Ja minä olin juuri toteamassa, että selvästi pelkäät, kun asia herättää sinussa niin suuria tunteita.
Kyllä, nauran. Koska nauru on se mitä hullut diktaattorit pelkäävät.
Etkö tiedä että Venäjällä on kielletty Putleria kritisoivien emojien käyttö? Lol!
Ja tottakai sodan käyttäminen politiikan välineenä herättää suuria tunteita. Jos sinussa EI herätä niin sääli. Tappaminen on niin suuri rikos -Putin kuuluu vankilaan loppuiäkseen.
Ovikello soi, uskallatko mennä avaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja että Nato on paras turva sekä meille että parhaalle ystävällemme Ruotsille.Ja minä olin juuri toteamassa, että selvästi pelkäät, kun asia herättää sinussa niin suuria tunteita.
Etkö tiedä että Venäjällä on kielletty Putleria kritisoivien emojien käyttö? Lol!
Ja tottakai sodan käyttäminen politiikan välineenä herättää suuria tunteita. Jos sinussa EI herätä niin sääli. Tappaminen on niin suuri rikos -Putin kuuluu vankilaan loppuiäkseen.
Eiköhän Putinin ego sen kestä, että naurat hänelle. Kaikille tunnetuille ihmisille nauretaan, pienille ei, kun heistä ei välitetä.
Ja se kestää niin kauan, kun on tarpeeksi sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät naura. Nytkin, kun Putinin kannatus on hänen mittapuullaan köyhissä lukemissa, se on suurempi kuin mitä suurella osalla länsimaisista johtajista ikinä (64%). Kun se on vähän erilainen siellä se johtamiskulttuuri.
"Aihe vapaa" ja silti ketjua poistuu / poistetaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Putinin ego sen kestä, että naurat hänelle. Kaikille tunnetuille ihmisille nauretaan, pienille ei, kun heistä ei välitetä.
Ja se kestää niin kauan, kun on tarpeeksi sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät naura. Nytkin, kun Putinin kannatus on hänen mittapuullaan köyhissä lukemissa, se on suurempi kuin mitä suurella osalla länsimaisista johtajista ikinä (64%). Kun se on vähän erilainen siellä se johtamiskulttuuri.
Pointti on se, että diktaattorit sortuvat AINA. Ja se sortuminen alkaa naurusta.
Katotaan vieläkö naurattaa, kun on FSB:n miehet ovella...