Minua ei kukaan enää koskaan rakasta ja halua.
Olen 40v ja kuullut, että minua rakastetaan viimeksi n.5v sitten. Samoin tuon haluamisen suhteen, sitä lajia ollut viimeksi lähes 2v sitten 1x ja sitäkin edelsi 1v5kk tauko.
Lapseni varmastikin, tai ainakin toivottavasti, rakastavat äitiään, mutta puhunkin nyt naisen ja miehen välisestä suhteesta. Jotenkin surullinen olo, kukaan ei tästä tiedä eikä vaikkapa töissäkään uskoisi, koska olenhan iloinen ja huumorintajuinen nainen jolla läppä lentää. Todellisuudessa olo on kuin sementtisäkkejä kantaisi harteilla ja koko ajan sellainen musta väri yllä ja pinnan alla.
Haluaisin vain haihtua pois, mutta en voi koska lapset.
Kommentit (12)
Samma här!
Olen niin kateellinen kavereille, jotka katsovat samoja ohjelmia miestensä kanssa vierekkäin sohvalla ja puhuvat päivn tekemisistä ja tapahtumista sekä keskustelevat ohjelmista. Meillä, välillämme ei ole mitään.
Haluaisin sanoa jollakkin, että rakastan.
Minullakin aikaa kulunut edellisestä kunnon seksikerrasta 4v 7kk 17 pv 38 min.
Oletko töissä sementtitehtaalla? Kuinka romanttista olisikaan harrastaa himottelua naisen kanssa, joka työkseen kantaa sementtisäkkejä! Tykkään myös juurikin tummaverisistä!
Haavetta kaikki on vaan! Koeta kestää!
MINÄ RAKASTAN SINUA :) :) :)
saa vapaasti lainata!
Tämä on kiltti miehelle tuttuakin tutumpi tunne.
Vierailija kirjoitti:
MINÄ RAKASTAN SINUA :) :) :)
saa vapaasti lainata!
Ei toimi, kun et ole tuossa korvaani sitä kuiskaamassa. Enkä aisti tuoksuasi :( :(
Täälläkin asustaa mies, mutta hänen läsnäolonsa huomaan ainoastaan kun tuolla pieraisee. Ja jos en huomaa, sanoo isoon ääneen OHO! perään ja jo huomaan.
Vierailija kirjoitti:
Samma här!
Olen niin kateellinen kavereille, jotka katsovat samoja ohjelmia miestensä kanssa vierekkäin sohvalla ja puhuvat päivn tekemisistä ja tapahtumista sekä keskustelevat ohjelmista. Meillä, välillämme ei ole mitään.
Haluaisin sanoa jollakkin, että rakastan.
/quote]Sano mulle, liimaa tissit ruutuun.
No ap ja muutkin miten me nyt sitten löydetään toisemme? M44
Mä myös ajattelin noin jäätyäni leskeksi.
Noin kolmen vuoden päästä tajusin, ettei sen väliä. Että elämä on ihan ok näinkin. Välillä suorastaan kivaa.
Ihmiset rakastuvat vielä 90-vuotiaina vanhainkodissa.
Tule mun luokse, saunotaan, ryypätään, paneskellaan.