Miten asiat on menny tähän pisteeseen
En voi käsittää suomalaisten miesten lammasmaisuutta. Olen tätä ystävilleni
selittänyt, näyttänyt lukemat, ja sanonut että avatkaa silmät kun käytte keskustassa. Mutta ei, ei tule mitään muuta kuin kuin että ei kosketa minua,
sillä en ole ra sisti.
Raha ei minusta ole tässä pääasia. Aiheesta on varmasti jauhettu useissa ketjuissa kilometritolkulla, ja kyllähän suomen valtio hassaa rahaa
monenlaisiin turhuuksiin miljarditolkulla. Kyse on siitä, että yli 50 000 ulkomaisen 20-40 vuotiaan ulkomaisen miehen tuominen Suomeen loukkaa
suomalaisen miesväestön yhtä perimmäistä ja tärkeintä intressiä eli pariutumista.
Suurin osa pako laismiehistä tulee sijoittumaan eteläiseen Suomeen. Tilastokeskuksen mukaan Uudenmaan alueella oli vuonna 2015 yhteensä 234 356
miespuolista henkilöä ikäluokassa 20-39:
http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/f...px/?rxid=2eaea459-dc1e-41ed-b02a-…
Pariutumismatematiikka on hyvin yksinkertaista: yhdellä naisella on yksi mies. Jos miehiä on enemmän kuin naisia, tarkoittaa se sitä että miehiä jää yli
pariutumismarkkinoilta, eikä heillä ikinä voikkaan olla suom alaista vaimoa, tai suom alaista tyttöystävää. Muutamassa vuodessa olemme lisänneet nuorten miesten määrää Uudenmaan alueella noin viidesosalla (ja ulkomaan tuonti jatkuu edelleen). Itse veikkaan että vähintään puolet tulijoista tulee saamaan suomalaisen tyttöystävän tai vaimon, joka tarkoittaa, että sama määrä suomalaisia miehiä tulee olemaan ilman suomalaista naista. Ne jotka asuvat pohjoisemmassa voivat tätä epäillä, mutta tulkaa ihmeessä stadissa käymään vaikka kampin ostoskeskuksessa katsomassa miten kauppa käy,
ihan silmämääräisesti voi arvioida että noin kolmasosa pariskunnista on mustamies-suomimuija pariskuntia. Siis tällä hetkellä 25 000 nuorelta mieheltä on viety mahdollisuus pariutumiseen Suomessa, omassa kotimaassaan. Määrä kasvaa koko ajan, ja sinä maksat.
Joku tämän ymmärtämisessä on vaikeaa. Naiset kyllä ymmärtävät mikä heidän etunsa on, ja ajavat raivoisasti pakolai smiesten asiaa. Vaikka nainen ei itse preferoisi mu staa, parantaa suurempi miesten määrä kilpailutilannetta joka tapauksessa.
Milloin suomalaisista miehistä tuli tällaisia lampaita, että tällainen omiin muroihin kuseminen hyväksytään mukisematta? Eikö tämä ole meidän maa?
Kommentit (2)
Jos asia olisi tosiaan kuten kuvailet, niin kyllä suomalaisten naisten pitäisi nousta barrikaadeille thaivaimojen vuoksi ja pian. Parisuhdemarkkina ei kuitenkaan ole mikään 1:1 -kauppapaikka.
Mutta mikä vielä tärkeämpää:
- Pariutuminen ei ole oikeus
- Naiset eivät ole olemassa ollakseen tiettyä miesryhmää varten "varalla" parisuhteen muodostamista varten
Kuinka epävarma omasta kelpaavuudestaan oikein voi olla?