Voisitko olla onnellinen, jos tietäisit ettet tule löytämään rakkautta?
Voisitko elää onnellisena jos saisit tietää, ettet tulisi saamaan onnellista parisuhdetta? Tämä olisi siis varma juttu.
Itse en välttämättä, tosin näkisin hyvänä puolena sen, että tietäisin jättää deittailut sikseen ja keskittyä itseeni.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen onnellinen ja välttelen naisia. En koskaan tule sallimaan itselleni rakkautta ja näin elämänlaatuni on realistisesti onnellista.
Minä olen nainen ja välttelen miehiä. En halua enää tahallani joutua kärsimään. Joten yksinäisyys edessä. En ole onneton kuitenkaan.
Hyvä että näet elämässäsi jotakin positiivista, muistathan että sinä olet vastuussa onnellisuudestasi?
no mä elän tolla asenteella koko ajan. ::''DDDD
ja oisin ehk onnellisempi jos en eläis näin :DDD
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tarkoitan juuri tätä totaalista vihaa ja rakkauden puutetta mistä minua on miehenä siunattu. Aivan täyttä tuubaa selittää kuinka pitäisi antaa jos haluaisi saada. On ilmeisesti aivan liikaa pyydetty että kukaan nainen rakastaisi pyyteettömästi, vailla omanedun tavoittelua, vaikka en Jeesus olekaan.
Ei rakasta, ainakaan jos minun kokemuksistani kysytään. Aina tavoittelevat hyötyä, yksi jopa myönsi tämän ihan päin näköä. Mutta olen kiitollinen että minä olen tämän tajunnut ja nyt keskityn.pelkästään omaan elämääni.
Kyllä voin olla onnellinen.
Mummin sisko jäi kaksikymppisenä leskeksi vauvan kanssa, eli todella rikkaan ja sosiaalisen elämän ja kuoli yhdeksänkymppisenä. 80v leskenä ilman parisuhdetta kuulostaa kovalta, mutta isotäti rakensi itselleen aikamoisen rikkaan elämän ilmeisesti.
Itse olen vasta eronnut nelikymppinen, en todellakaan halua enää parisuhdetta. Rakkautta kyllä on, meillä on upeat lapset jotka ovat jo teinejä, kohta aikuisia. Odotan innolla lapsenlapsia jos niitä tulee :)
Tiedän jo, minkä takia hankin kaksiulotteisen vaimon.
Hoommaa secase minullle. Mikä vttu on nyt vaijeaaa. Saaat ...
Olen jo vuosikymmenen asennoitunut siihen, etten löydä minkäänlaista parisuhdetta, saati onnellista. Niinpä' en ole yrittänytkään enää tuona aikana.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo, minkä takia hankin kaksiulotteisen vaimon.
Tietsikan taustakuva?
Sain jo pitkän ja suurimmaksi osaksi hyvän parisuhteen. Ja menetin sen. Pärjään kyllä yksin, ei olisi katastrofi, jollen enää miestä löytäisi. Haluan kuitenkin haaveilla uudesta rakkaudesta, haaveilu on mukavaa.
Tietenkin voisin. Joskus kohdalle ehkä tulee sellainen suuri juttu kuin täysillä kolahtavarakkaus, mutta ei kenenkään täysipäisen oma elämä ja onnellisuus voi olla jostain toisesta ihmisestä riippuvainen.
En. Ihmisen ihmisyydellä ei ole merkitystä ilman rakkutta. Parempi olisi olla kuollut.
Ei ihme että ihmiset ovat niin onnettomia jos suurin osa uskoo että rakkaus tulee jostain. Rakkaus on tässä koko ajan! Ei se odottele toista ihmistä. Ei muuten ole olemassa "sitä oikeaa", on erilaisia ihmissuhteita, toiset toimivampia ja toiset vähemmän hyvin toimivia. Sinä tuot niihin rakkauden <3
En ole nytkään onnellinen ja olen löytänyt jo rakkauden. Suhde ei vaan ollut mahdollinen enää. En varmaan löydä uutta, mutta olen jo kokenut sen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
En. Ihmisen ihmisyydellä ei ole merkitystä ilman rakkutta. Parempi olisi olla kuollut.
Tässä asenteessa on jo syy miksi sinä et koskaan voi olla onnellinen.
Minä en kaipaa mitään vitunkantotelinettä elämääni sotkemaan.
Niin paljon rakkaudettomia suhteita takana että kyllä vaan!
Rakastan elämää ja harrastuksiani, myös työtäni, lemmikkejäni, elämänkatsomustani, kanssakulkijoitani ja kaikkea mikä minua ympäröi.
Ihmiset voivat tulla ja mennä vapaasti, olen vapaa. Lähetän rakkautta heille jotka voivat huonosti. Ollaan rakkaudessa ja lämmössä, voidaan paksusti ja hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä asenteessa on jo syy miksi sinä et koskaan voi olla onnellinen.
Ei riitä niin ei riitä.
Rakkaus ei tule ulkopuolelta, rakkaus tulee sisältä.
Minä ainakin tarkoitan juuri tätä totaalista vihaa ja rakkauden puutetta mistä minua on miehenä siunattu. Aivan täyttä tuubaa selittää kuinka pitäisi antaa jos haluaisi saada. On ilmeisesti aivan liikaa pyydetty että kukaan nainen rakastaisi pyyteettömästi, vailla omanedun tavoittelua, vaikka en Jeesus olekaan.