Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla onnellinen, jos tietäisit ettet tule löytämään rakkautta?

Vierailija
02.02.2019 |

Voisitko elää onnellisena jos saisit tietää, ettet tulisi saamaan onnellista parisuhdetta? Tämä olisi siis varma juttu.
Itse en välttämättä, tosin näkisin hyvänä puolena sen, että tietäisin jättää deittailut sikseen ja keskittyä itseeni.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tarkoitan juuri tätä totaalista vihaa ja rakkauden puutetta mistä minua on miehenä siunattu. Aivan täyttä tuubaa selittää kuinka pitäisi antaa jos haluaisi saada. On ilmeisesti aivan liikaa pyydetty että kukaan nainen rakastaisi pyyteettömästi, vailla omanedun tavoittelua, vaikka en Jeesus olekaan.

Vierailija
22/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen onnellinen ja välttelen naisia. En koskaan tule sallimaan itselleni rakkautta ja näin elämänlaatuni on realistisesti onnellista.

Minä olen nainen ja välttelen miehiä. En halua enää tahallani joutua kärsimään. Joten yksinäisyys edessä. En ole onneton kuitenkaan.

Hyvä että näet elämässäsi jotakin positiivista, muistathan että sinä olet vastuussa onnellisuudestasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä elän tolla asenteella koko ajan. ::''DDDD

ja oisin ehk onnellisempi jos en eläis näin :DDD

Vierailija
24/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tarkoitan juuri tätä totaalista vihaa ja rakkauden puutetta mistä minua on miehenä siunattu. Aivan täyttä tuubaa selittää kuinka pitäisi antaa jos haluaisi saada. On ilmeisesti aivan liikaa pyydetty että kukaan nainen rakastaisi pyyteettömästi, vailla omanedun tavoittelua, vaikka en Jeesus olekaan.

Ei rakasta, ainakaan jos minun kokemuksistani kysytään. Aina tavoittelevat hyötyä, yksi jopa myönsi tämän ihan päin näköä. Mutta olen kiitollinen että minä olen tämän tajunnut ja nyt keskityn.pelkästään omaan elämääni.

Vierailija
25/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin olla onnellinen. 

Mummin sisko jäi kaksikymppisenä leskeksi vauvan kanssa, eli todella rikkaan ja sosiaalisen elämän ja kuoli yhdeksänkymppisenä. 80v leskenä ilman parisuhdetta kuulostaa kovalta, mutta isotäti rakensi itselleen aikamoisen rikkaan elämän ilmeisesti. 

Itse olen vasta eronnut nelikymppinen, en todellakaan halua enää parisuhdetta. Rakkautta kyllä on, meillä on upeat lapset jotka ovat jo teinejä, kohta aikuisia. Odotan innolla lapsenlapsia jos niitä tulee  :)

Vierailija
26/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo, minkä takia hankin kaksiulotteisen vaimon.

Vierailija
27/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoommaa secase minullle. Mikä vttu on nyt vaijeaaa. Saaat ...

Vierailija
28/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosikymmenen asennoitunut siihen, etten löydä minkäänlaista parisuhdetta, saati onnellista. Niinpä' en ole yrittänytkään enää tuona aikana.

M50+

Vierailija
29/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo, minkä takia hankin kaksiulotteisen vaimon.

Tietsikan taustakuva?

Vierailija
30/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo pitkän ja suurimmaksi osaksi hyvän parisuhteen. Ja menetin sen. Pärjään kyllä yksin, ei olisi katastrofi, jollen enää miestä löytäisi. Haluan kuitenkin haaveilla uudesta rakkaudesta, haaveilu on mukavaa.

Vierailija
31/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin. Joskus kohdalle ehkä tulee sellainen suuri juttu kuin täysillä kolahtavarakkaus, mutta ei kenenkään täysipäisen oma elämä ja onnellisuus voi olla jostain toisesta ihmisestä riippuvainen.

Vierailija
32/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihmisen ihmisyydellä ei ole merkitystä ilman rakkutta. Parempi olisi olla kuollut.

Vierailija
33/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että ihmiset ovat niin onnettomia jos suurin osa uskoo että rakkaus tulee jostain. Rakkaus on tässä koko ajan! Ei se odottele toista ihmistä.  Ei muuten ole olemassa "sitä oikeaa", on erilaisia ihmissuhteita, toiset toimivampia ja toiset vähemmän hyvin toimivia. Sinä tuot niihin rakkauden <3 

Vierailija
34/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nytkään onnellinen ja olen löytänyt jo rakkauden. Suhde ei vaan ollut mahdollinen enää. En varmaan löydä uutta, mutta olen jo kokenut sen joka tapauksessa.

Vierailija
35/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ihmisen ihmisyydellä ei ole merkitystä ilman rakkutta. Parempi olisi olla kuollut.

Tässä asenteessa on jo syy miksi sinä et koskaan voi olla onnellinen.

Vierailija
36/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kaipaa mitään vitunkantotelinettä elämääni sotkemaan.

Vierailija
37/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, enkä voi.

Vierailija
38/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon rakkaudettomia suhteita takana että kyllä vaan!

Rakastan elämää ja harrastuksiani, myös työtäni, lemmikkejäni, elämänkatsomustani, kanssakulkijoitani ja kaikkea mikä minua ympäröi.

Ihmiset voivat tulla ja mennä vapaasti, olen vapaa. Lähetän rakkautta heille jotka voivat huonosti. Ollaan rakkaudessa ja lämmössä, voidaan paksusti ja hyvin.

Vierailija
39/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä asenteessa on jo syy miksi sinä et koskaan voi olla onnellinen.

Ei riitä niin ei riitä.

Vierailija
40/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei tule ulkopuolelta, rakkaus tulee sisältä.