Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla onnellinen, jos tietäisit ettet tule löytämään rakkautta?

Vierailija
02.02.2019 |

Voisitko elää onnellisena jos saisit tietää, ettet tulisi saamaan onnellista parisuhdetta? Tämä olisi siis varma juttu.
Itse en välttämättä, tosin näkisin hyvänä puolena sen, että tietäisin jättää deittailut sikseen ja keskittyä itseeni.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän jo nyt sen mukaan etten löydä. Olen ehkä jopa onnellisempi näin.

Vierailija
2/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko elää onnellisena jos saisit tietää, ettet tulisi saamaan onnellista parisuhdetta? Tämä olisi siis varma juttu.

Itse en välttämättä, tosin näkisin hyvänä puolena sen, että tietäisin jättää deittailut sikseen ja keskittyä itseeni.

Kyllä minä tiedän ettei niin tule tapahtumaan, naiset eivät ole ikinä pitäneet minusta, äitikin hylkäsi lapsena.

Vierailija
4/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nyt asiasta onnellinen. Olen miettinyt että jos olosuhteet muuttuvat, mitä jos eläisin vanhaksi ja olisin yksin. Sitten tajusin, että jokainen on täysin yksin kun kuolee. Eipä siitä toisesta ehkä apua ole. Silloin hänestä on paras apu, jos on sielunhätä. Eli se on ainoa järjellinen peruste asiaan. Muuten uskoisin pärjääväni jos joku on auttamassa. Tai en ole varma. Parempi olla kehumatta.

Vierailija
5/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Mutta onneksi Jumala on rakkaus. Riippumatta olenko jonkun ihmisen kanssa parisuhteessa.

Vierailija
6/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska en olisi silloin kokenut todellista rakkautta, joten en tietäisi mistä jäisin paitsi.

Vierailija
7/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen ja välttelen naisia. En koskaan tule sallimaan itselleni rakkautta ja näin elämänlaatuni on realistisesti onnellista.

Vierailija
8/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen äärimmäisen katkera, vihainen, arvaamaton ja häilyvä. Ei ole tervettä tämä.

Vierailija
9/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästyisin toki paljolta pahalta, kun ei tarvitsisi enää edes haaveilla naisen rakkaudesta. Nauttisin ehkä vapautuneemmin kaikista kauniista asioista maailmassa.

Mutta ei, en olisi onnellinen.

Vierailija
10/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rakkautta ei voisi olla, mutta ei sen tarvitse olla romanttista rakkautta.

Vierailija
11/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellposti. Mä en tarvii ketään.

Vierailija
12/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
13/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellposti. Mä en tarvii ketään.

Ja jos tuleet tohon pihallle yrittömäään jotain niin ammmun sun polvilumpiot pskaksi runkku.

Vierailija
14/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen onnellinen ja välttelen naisia. En koskaan tule sallimaan itselleni rakkautta ja näin elämänlaatuni on realistisesti onnellista.

Minä olen nainen ja välttelen miehiä. En halua enää tahallani joutua kärsimään. Joten yksinäisyys edessä. En ole onneton kuitenkaan.

Vierailija
15/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei tule ulkoa sisään.

Vierailija
16/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen äärimmäisen katkera, vihainen, arvaamaton ja häilyvä. Ei ole tervettä tämä.

Älä viitsi. Jos sulla olisi kumppani, itsetuntosi kohoaisi, pian kuitenkin pettäisit, olisit ero- ja vuoroviikkovanhemmuuskierteessä ja sitten toivoisit ettet olisi koskaan tavannut vastakkaista sukupuolta etkä tehnyt lapsia. Näin se vaan menee. Ole siis onnellinen nyt.

Vierailija
17/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaisesta pitäisi murehtia, josta ei ole tietoa tai kokemusta? En tule saamaan myöskään miljoonan urheiluautoa koskaan, muttei sekään haittaa. Tyytyväisyys elämään tulee sisältä, eikä muista ihmisistä tai romuista. Toki jotkut läheisriippuvaiset niin kuvittelee, etteivät voi olla onnellisia ilman sitä hanitsuppelia mutta kyse onkin jonkinlaisesta mt-ongelmasta lähinnä.

Vierailija
18/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tarvetta sellaiselle "rakkaudelle", mitä miehillä on tarjolla. Olen niin mielelläni yksin!

Vierailija
19/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää tämä toisen kuvitelmaihmisen kautta elämisen tarve. Parisuhdehan on jo todistettu hormoonien  johdattamaksi häiriötilasi, jolle ei enää ole tarvetta kun yhdyntää ei tarvita hedelmöittämiseen.

Rakkautta sen sijaan on kaikkialla muuallakin. 

Vierailija
20/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt jo onnellinen ilman parisuhdetta ja silloin tällöin deittaillen, joten siinä mielessä toki. Elämänasenteeni on se, että teen niitä juttuja mitä haluan tässä ja nyt ja onni on siellä missä minäkin. Aina tulee olemaan kuitenkin jotain mitä elämässä kaipaa.

Mutta mitä tällä edes tarkoitetaan että ei löydä rakkautta/parisuhdetta? Voihan ihminen rakastua palavasti ja saada vastakaikua rakkaudelle, mutta parisuhdetta ei synny syystä tai toisesta. Tai toimiva parisuhde muodostuu ilman mitään palavaa rakkautta. Minä en kuitenkaan voisi elää ilman sitä uskoa, että rakkaus on minulle mahdollista, tuli se sitten luokseni missä muodossa tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi