Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö ihmiset näin helppoon: lapsiperheille ja eläkeläisille lupauksia. Säälittää Keskusta

Vierailija
02.02.2019 |

Hahah mielenkiinnolla odotan, jos vielä onnistuvat jymäyttää kansan yksinkertaisempaa osaa, ja ovat hallituksessa jatkossa, miten selittävät itsensä ulos näistä paniikissa tehdyistä lupauksille kys. ryhmille... Tai eihän ne edes vaivaannu siihen, kun tekevät mitä lystää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän Demaritkin ovat luvanneet. Ja Vasemmisto se vasta mielellään lisää valtionvelkaa ottaakin, että meillä kaikilla niin mukavaa olisi. Paitsi että sitä velkaa on jo nyt melkein 20.000€ jokaista suomalaista kohti ja korkomenot ovat kauheat.

Vierailija
2/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset ovat puolueilla nyt esillä, kun he äänestävät ahkerasti ja heitä on niin paljon. Työssäkäyville ei luvata mitään, koska he ovat lypsylehmiä ja korkeintaan nostetaan kaikkia mahdollisia välillisiä veroja, kuten bensaa, sähköä jne. vaikka tuloveroja alennettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille luvataan kaikkea, mutta todellisuudessa kukaan ei saa yhtään mitään. Se on nähty niin monta kertaa.

Vierailija
4/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalipuheissa on usein tahatonta komiikkaa. Kuten kokoomus, työläisten puolue. 

Vierailija
5/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vielä parasta tarjousta.

t. takuueläkeläinen

Vierailija
6/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaisivat jotain järkevää välillä!

Lapsiperheiden asuminen pitäisi olla samanhintaista kun lapsettomille pareille. Lapset eivät käy töissä eivätkä tienaa rahaa.  Perheiden, joissa alle 18v lapsia, ruoka ja vaatteet pitäisi olla arvonlisäverottomia. Lasten harrastukset pitäisi olla ilmaisia. Perheen auto pitäisi saada ostaa ilman autoveroja. Polttoaine perheelliselle -50%. Jos jollain halutaan kannustaa tekemään suomeen lisää lapsia, niin tällä.

Vierailija
7/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille luvataan kaikkea, mutta todellisuudessa kukaan ei saa yhtään mitään. Se on nähty niin monta kertaa.

Sipilä ei ole pitänyt yhtäkään lupausta mitä silloin lupasi aikoinaan, ku pääsi tolle pallille istumaan. Ei yhtä ainutta lupausta ole pitänyt. Nyt se lupaa taas kaikenlaista.... Toi on totta mitä sanot, kukaan ei saa yhtään mitään, mutta äänestän silti ennemmin sitä toista kusettajaa niin saadaan edes eri naamat vedättää meidän rahoja, koska noihin naamoihin ja tyhjiin juttuihin olen täysin kyllästynyt. Sipilä ja Orpo huutelee talkoista ja kuinka paha tilanne on nyt päällä.. Ne kaikki pahat tilanteet koskee vain meitä kansalaisia. Noi suomi nousuun, vaikka väkisin ei koske Sipilän ja Orpon kavereita. Minä olen täysin kyllästynyt tohon sanaankin TALKOOT.  Vtuttaa herätä duuniin, kun tietää että itse osallistuu täysin väkipakolla talkoisiin mihin ei halua edes osallistua ja kun ne talkoot ei koske noita yhtään.

Vierailija
8/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta tekee minkä lupaa,toisten horinoita on turha kuunnella.

Vierailija
9/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheiden asuminen pitäisi olla samanhintaista kun lapsettomille pareille. Lapset eivät käy töissä eivätkä tienaa rahaa.  Perheiden, joissa alle 18v lapsia, ruoka ja vaatteet pitäisi olla arvonlisäverottomia. Lasten harrastukset pitäisi olla ilmaisia. Perheen auto pitäisi saada ostaa ilman autoveroja. Polttoaine perheelliselle -50%. Jos jollain halutaan kannustaa tekemään suomeen lisää lapsia, niin tällä.

"Lasten harrastusten pitäisi olla ilmaisia". Kaiken pitäis olla ilmasta vastikkeetonta lapsille, jotta tottuvat sitten "aikuisina" veronmaksajain kustantamaan oleskeluyhteiskuntaan, jossa oleskelu aistein avoimin ei kumminkaan kelpaa, vaan pitää pössytellä johot korvilla ja maleksia julkisissa tiloissa ja yleisillä paikoilla laiskana. Lukekoot kirjoja kodeissaan jos sellainen on. Sossu pitää hiolen että on.

Vierailija
10/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläiset ovat puolueilla nyt esillä, kun he äänestävät ahkerasti ja heitä on niin paljon. Työssäkäyville ei luvata mitään, koska he ovat lypsylehmiä ja korkeintaan nostetaan kaikkia mahdollisia välillisiä veroja, kuten bensaa, sähköä jne. vaikka tuloveroja alennettaisiin.

Olen eläkeläinen, eikä minulle luvata mitään. Sen sijaan virolainen ja venäläinen naapurini, jotka ovat takuueläkkeellä saisivat Sipilän lupaaman satasen.

Vierailija
11/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä lupaa yhtäkkiä kaikkea maan ja taivaan väliltä, kun kannatus laskee kuin lehmän häntä. Voiko olla enää läpinäkyvämpää idioottia?

Vierailija
12/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta tekee minkä lupaa,toisten horinoita on turha kuunnella.

Kepuilla on pitkät perinteet pettää aina. Lisänä iltalypsyiksi kutsutut operaatiot. Siis jo sovituista asioista kiinnipitäminen vaatii vähän lisää etuja kepuleille. Toivon mukaan vaaleissa ahneet (sekoomus) ja sutkit eli keput molemmat oppositioon.

Vierailija
13/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipilä ei ole pitänyt yhtäkään lupausta mitä silloin lupasi aikoinaan, ku pääsi tolle pallille istumaan. Ei yhtä ainutta lupausta ole pitänyt. Nyt se lupaa taas kaikenlaista.... Toi on totta mitä sanot, kukaan ei saa yhtään mitään, mutta äänestän silti ennemmin sitä toista kusettajaa niin saadaan edes eri naamat vedättää meidän rahoja, koska noihin naamoihin ja tyhjiin juttuihin olen täysin kyllästynyt. Sipilä ja Orpo huutelee talkoista ja kuinka paha tilanne on nyt päällä.. Ne kaikki pahat tilanteet koskee vain meitä kansalaisia. Noi suomi nousuun, vaikka väkisin ei koske Sipilän ja Orpon kavereita. Minä olen täysin kyllästynyt tohon sanaankin TALKOOT.  Vtuttaa herätä duuniin, kun tietää että itse osallistuu täysin väkipakolla talkoisiin mihin ei halua edes osallistua ja kun ne talkoot ei koske noita yhtään.

Suomessa vain yksi puolue päättää, mitä tehdään:

Kokoomus

Se vie ja muut vikisee.

Tätä on jatkunut jo useita nelivuotiskausia.

En muuta syytä keksi kuin Money talks!

Vierailija
14/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lasten harrastusten pitäisi olla ilmaisia". Kaiken pitäis olla ilmasta vastikkeetonta lapsille, jotta tottuvat sitten "aikuisina" veronmaksajain kustantamaan oleskeluyhteiskuntaan, jossa oleskelu aistein avoimin ei kumminkaan kelpaa, vaan pitää pössytellä johot korvilla ja maleksia julkisissa tiloissa ja yleisillä paikoilla laiskana. Lukekoot kirjoja kodeissaan jos sellainen on. Sossu pitää hiolen että on.

Kaikki mulle ja mun lapsille ja ilmaiseksi. Ei veroja.

Vierailija
15/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus

Se vie ja muut vikisee.

Kaikki joutuneet Kokoomuksen alakynteen, eivätkä ole voineet pitää lupauksiaan :(

Vierailija
16/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus

Se vie ja muut vikisee.

Kaikki joutuneet Kokoomuksen alakynteen, eivätkä ole voineet pitää lupauksiaan :(

Sama on käynyt myös demareille.

Oy Suomi Ab:n hallituksen puheenjohtaja on Kokoomus, toimarit vaihtuu tai saavat kenkää.

Vierailija
17/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus

Se vie ja muut vikisee.

Sama on käynyt myös demareille.

Oy Suomi Ab:n hallituksen puheenjohtaja on Kokoomus, toimitisjohtajat vain vaihtuvat tai saavat kenkää.

Tän Suomi-firman koko hallitus on öky-Kokkareita, muut (keskusta ja SDP) vain myötäilevä firman vaihtuvina tj:na hallituksen ja osakkeenomistajien (kokkarit) ristipaineessa.

Vierailija
18/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkarit rules the world!!!!

Vierailija
19/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalipuheissa on usein tahatonta komiikkaa. Kuten kokoomus, työläisten puolue. 

Kokoomuksen kannattajat ovat useammin töissä kuin minkään muun puolueen, joten sikäli vaali-slogan oli oikein osuva. 😊

Vierailija
20/24 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pelkästään kurjuutta ja veronkiristyksiä saa vaan lupailla, tai muuten kaikki on populismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi