Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset viiltelevät näkyviin paikkoihin? (ranteet ym.)

Vierailija
02.02.2019 |

Kunhan mietin tällaista. Monesti viiltelijä viiltelee näkyviin paikkoihin kuten ranteet. Miksi näin etenkin jos tavoittelee sitä, ettei kukaan saa tietää viiltelystä..?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pohjimmiltaan viiltelijät haluavat, että muut näkevät miten huonosti heillä on asiat. Lisäksi myöhemmällä iällä on kiva leveillä sillä miten kurjaa on joskus itsellä ollut, ja kerätä lisäsääliä.

Vierailija
2/4 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pohjimmiltaan viiltelijät haluavat, että muut näkevät miten huonosti heillä on asiat. Lisäksi myöhemmällä iällä on kiva leveillä sillä miten kurjaa on joskus itsellä ollut, ja kerätä lisäsääliä.

No et voisi olla enempää pihalla tuosta aiheesta. Noh, mä olen nyt se "luuseri", joka on viillellyt käsivarsia. Siitä on nyt yli 15 vuotta, kun niin tein. Ja en todellakaan ole ylpeä asiasta ja pahaltahan se tuntuu, jos joku tuijottaa niitä inhoten. Mutta tiedätkö, en mä sitä siinä synkkyydessä ajatellut, että mitäs sitten vuosikymmenien päästä. Mähän suunnittelin silloin jopa tappavani itseni ja häpesin itseäni niin paljon tuolloin, että kuljin kesähelteetkin verhoten itseni pitkähihaiseen mustaan säkkiin. Mutta nyt olen toipunut, mutta arvethan ei koskaan lähde, mutta täytyyhän mun vain jatkaa elämää siitä huolimatta. Mitään sääliä en keräile, mutta olisihan se ihan kiva, jos ihmisillä löytyisi edes hitunen ymmärrystä toisen ongelmia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minultakin löytyy ymmärrystä. Olin ehkä vähän liian provosoiva.

Vierailija
4/4 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä viiltelystä puhuttaessa tai sitä jossain kuvatessa paikka on aina ranteessa. Itsekään en teininä viillellessäni edes tajunnut aluksi muita paikkoja, vähän surkeasti sitten koulukuraattori kysyi, että mihin viiltelen, ranteisiin vai nilkkoihin vai reisiin ja tajusin, että niin, sitähän voi viillellä mihin haluaa. Nyt on sitten arpia noissa muissakin paikoissa. Tosin täytyy sanoa, että paras hyvänolontunne ja adrenaliinipaukku tuli ranteista, siinä iho on herkempää kuin esim. nilkassa.