Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin sairaalatutkimuksissa ja mies veti karseat pultit, kun viivästyin

Vierailija
16.05.2006 |

sovitusta kotiintuloajasta 2 tuntia.

Hänellä siis joutui uhraamaan työaikaansa 3 tuntia ennakoidun 1 tunnin sijaan lasten hoitamiseen sillä aikaa, kun olin sairaalassa lääkäriä tapaamassa & tutkimuksissa kaulastani löydetyn kyhmyn takia.

Soitin välillä sairaalasta kotiin ja ilmoitin kotiintuloni viivästyvän. Sain vastaukseksi vihaista kiroilua ja korvaan paiskatun luurin (&uhkaavaan sävyyn ilmoitetun: " tästä keskustellaan vielä illalla..." ).

Pahoitin todella mieleni :(( Ei kai tuollainen suuttuminen ja sättiminen ole oikeutettua, jos toinen ei kerran missään humputtelemassa ole. Olisi pitänyt tietysti etukäteen miettiä hoitokuvio joustavammaksi, mutta silti.... Tähän saakka olen luullut, että minä&terveyteni on nyt olisi ilman muuta miehelle tärkeämpää kuin työ, mutta nyt ei oikein tiedä mitä ajatella.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakko sanoa... että miehesi taitaa olla idiootti. Sympatiat sinulle ja toivottavasti tutkimuksissa ei ilmennyt mitään ikävää.

Vierailija
2/2 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä se kieltää koko ajatuksen että jotain olisi vialla. Jotkut reagoi niin.

Tai ehkä se halusi puhua illalla tutkimuksista ylipäänsä ja pudotti sitten tohkeissaan puhelimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä