Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tätä foorumia enää pysty käyttämään! (sivun vaihto)

Vierailija
02.02.2019 |

Aaaargh!
Selatessa tulee jatkuvasti tehtyä sivuliikettä ja jo lähtee seuraava sivu keskustelussa latautumaan. Joku britti-iltapuluversio on samanlainen, ei saa yhtä uutista luettua. Yritin jo vaihtaa desktop näkymään, mutta samaa se tekee. Onko mitään vinkkejä? Tai suositteluja toisesta sivustosta jossa olisi yhtä vilkas keskustelukulttuuri... Onko muilla tämä ongelma?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiililla hyppii sivulta toiselle ihan itsekseen. Läppärillä ei ole ongelmia.

Vierailija
2/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei saa paria sivua edes luettua. Heti alkaa sivut hyppimään. Avlla käytetty aika on lyhentynyt huimasti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ala mitään läppäriä kaivelemaan yhden AVn takia esiin.

Vierailija
4/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Superturhauttavaa.

Vierailija
5/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep eiköhän tämä palsta ollut tässä. Jos eivät sen vertaa tajua, että tekisivät mobiilillakin toimivat sivut, niin olkoon ilman minun käyttöäni. Toisaalta hyvä niin.

Vierailija
6/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep eiköhän tämä palsta ollut tässä. Jos eivät sen vertaa tajua, että tekisivät mobiilillakin toimivat sivut, niin olkoon ilman minun käyttöäni. Toisaalta hyvä niin.

Juurikin näin. Luulisi, että tänä päivänä enemmän käytetään kännykällä tai tabletilla, mutta ei näemmä ole merkitystä Sanomalle. Vika on ollut jo monta päivää ja aiheesta useita ketjuja, eikä mitään vaikutusta.

Itse palstailen näin viikonloppuaamupäivisin läppärillä, mutta kuten joku jo totesikin, en AV:ta varten kaiva konetta esille eli vähäiseksi jää vierailut, jos muutoksen myötä tulleita bugeja ei korjata.

Vierailija
7/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivista nillitystä. Padilla toimii ok.

Vierailija
8/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Luen vaan ekan sivun kustakin keskustelusta, ärsyttää niin herkästi vaihtuvat sivut. Heti kun vaihtuu sivu, pistän koko av:n pois kun ei jaksa venkslata edes takasin :/

Vierailija
9/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin ovela salaliitto, jonka tarkoitus on saada meidät täältä notkumasta oikean elämän pariin🤔

Vierailija
10/10 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laapi sitä näyttöä sivusuunnassa vaan tasan pystysuunnassa! Tuossa ylhäällähän on selvät "< edellinen ketju | seuraava ketju > -merkinnät. Eli sivusuunnassa pyyhkäisy vie edelliseen/seuraavaan ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä