Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö käyttää pitsisiä alusasuja?

Vierailija
02.02.2019 |

Minulla on muutama alusvaatekerta pitsisiä valkoisia läpikuultavia alusasuja, niihin kuuluu rintaliivit normaalit pikkuhousut ja yhteen settiin myös stay up sukat. aika vähällä käytöllä ovat olleet, lähinnä olen pitänyt niitä juhlissa en niinkään arkena kun ovat niin epäkäytännölliset. Nyt sain mieheltäni synttärilahjaksi mustat pitsiset rintaliivit ja stringit. Nyt ovat päälläni, tuntuvat oiken mukavalta. Rintaliivit ovat muuten hyvät mutta kun ovat kokonaan pitsiä eivät peitä mitään. Minulla on suuret rinnat ja nännit nöpöttää aina, tämän takia käytän yleensä topattuja rintaliivejä ettei nännit näy paitojen läpi.
Stringit ovat samankaltaiset läpikuultavaa pitsiä, tuntuvat mukavalta päällä mutta minulle "hieman" epäkäytännölliset koska eivät suojaa yhtään koska haarapala (jonka olisi tarkoitus peittää pillu) on niin olematon, toki näihinkin pikkuhousuihin saa taiteltua pikkuhousunsuojan.
Hyvä lahja mieheltä, mutta arkikäytössä näitäkin on mahdotonta käyttää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kutittavat. Olen myös ohittanut iän, jossa naru persvaossa tuntui mukavalta. 

Vierailija
2/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä, miehesi ei ostanut niitä sinulle arkikäyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tykkään pitsista, joskusjostain muusta.

Laadukas pitsi ei kutita, halpis saattaa suorastaan raapia. Sellaista en käytä, koskaan.

Vierailija
4/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja pitsit topattujen rintsikoiden päällä tuppaavat näkymään, jos käytät yksiväristä paitaa, kohokuvioina paidan läpi.

Kokonaan pitsiset alkkarit tuppavat oleman istuvuudeltaan lähes aina aivan karmeat.

Vierailija
5/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti pitsiset muualla paitsi ei töissä. Nyt mustaa pitsiä alla.

Vierailija
6/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän arkikäytössäkin pitsisiä mustia tai muita tummempia värejä, mutta alushousut on mallia tai, ei string.

Vierailija
7/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koska ne ovat niin ohuita etteivät anna mitään tukea. En myöskään pidä materiaalia miellyttävänä ihoa vasten. Juhlavampina alusvaatteina käytän mieluummin jotain silkkisatiina ja arkena puuvillaelastaania.

Vierailija
8/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ovat  epämiellyttäviä & epäkäytännölliset +yleensä paljon  kalliimpi hinta niillä

Vierailija
9/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pitsiä alusvaatteita. Miksi käyttäisin? Tukea antavat, vaatteiden alla huomaamattomat ovat mukavimmat ja käytännöllisimmät.

Vierailija
10/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta aloituksesta tuli mieleen ihan jonkun miehen kirjoittama lauantaiaamun fantasia.

Vierailija
11/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käytä pitsisiä alusvaatteita.

Alushousut ovat aina puuvillaa ja rintsikat hieman topatut, tukea antavat ja sileää materiaalia.

Vierailija
12/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kuin muutamat pitsiset/osin pitsiset alusvaatteet ja ne ovat aika viimeiset, jotka päälleni pistän. Kaapista löytyy kyllä muita kauniita ja eri värisiä ihania alusvaatteita vaikka kuinka. En ole oikein pitsinainen edes luonteeltanikaan, en ole siis sellainen supernaisellinen hihittäjä, vaan käytän enemmänkin järkeviä vaatteita pienellä naisellisuuden ripauksella. Työni on keskiraskasta fyysistä työtä ja siinä tarvitsee myös alusvaatteiden olla hyvät tai päivä menee nirunarun hanurista nyppimiseen. Mieheni rakastaa minua juuri tällaisena ja hänen mielestään kaunein asuni on Eevan asu.

Vierailija
13/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, kaikki mun pitsiset alushousut on ihan mukavia, paitsi jos on juuri sheivannut niin se tekokuitupitsi raapii. Mulla ei ole erikseen mitään arki- ja juhla-alushousuja, vaan käytän kaikkia puuvillahipstereistä pitsialkkareihin ihan minä päivänä vaan enkä koskaan erityisesti edes katso että mitkä nappaan sieltä korista tänään jalkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi