Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runkkaava yöhoitaja

Spermaaja
02.02.2019 |

Yksityisellä klinikalla molemmat ranteet, ja toinen kyynärvarsi kevytkipsissä. Ikää oli minulla tuolloin 22 v. Veskissä käynnit ja suihkuttaminen tapahtuivat luonnollisesti hoitajien avustuksella. Pari kertaa aamuyön tunteina oli niin hirveä stondis, että se piti saada laantumaan. Yöhoitajani oli nelikymppinen hiukan pyöreä yksinhuoltaja. "Voidaan tehdä alapesu tässä vuoteella puhdistusliinoilla, kun sulla h-mmm tuollainen tilanne päällä," yöhoitaja sanoi. Sitten hän veti kertakäyttöiset hanskat käteensä. Otti jonkun todella viileältä tuntuvan pesulapun käteensä, ja pyyhkäisi sillä pitkin sisäreisiäni. Palit ja kyrvän hän pyyhkäisi vuorostaan jollakin lämmittävällä geelillä tms. Ei hänen tarvinnut mitenkään kyrpääni runkata.Riitti kun hän kaluuni muutaman kerran kosketteli. Spermalastin hän pyyhki pois sen kummempia numeroita tekemättä. Kuinka yleistä tämä on? Olis kiva kuulla jonkun hoitajan mielipide.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täysin selvää, että hoitsun kaa tulee olemaan vipinää kun olin vuodepotilaana Teneriffalla. Hoitsua ärsytti että hänen piti tehdä toimenpiteet englanninkielisen hoitajan parina.Yleensä tämä kielikunkku oli ruotsalainen mieshoitaja. Sen ainoa kerran kun pääsimme toisiimme käsiksi tapahtui kun kesken minun iltatsekkauksen tuli kiireellinen hälytys.Kokeneempi ja kielitaitoinen hoitsu kiirehti käytävälle.Samantein paikallinen hoitsu tuli sänkyni viereen.Yksityisen huoneeni ovi oli selälleen käytävälle jotta kuulisimme jos joku tulisi. Pienet kiinteät rinnat olivat siinä mun puristeltavina, mutta ainoastaan puseron päältä. Peukulla pääsin hinkkaamaan kosteaa jalkaväliä, mutta seenkin vain housujen päältä.Ne kyllä antoivat hyvin periksi, joten kyllä se ihan pilluvakoon upposi. Nainen ehti muutamia kertoja ottaa kalustani kiinni ja vempata.Homa jäi kesken kun tämänkin piti lähteä kiireellisesti hälytyskeikalle. Eli kyllä tuollaista sattuu.Moni hoitaja ei välttämättä käy ulkona, tai seurustele jos ovat muun maalaisia tai muualta maasta.

Vierailija
22/34 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli täysin selvää, että hoitsun kaa tulee olemaan vipinää kun olin vuodepotilaana Teneriffalla. Hoitsua ärsytti että hänen piti tehdä toimenpiteet englanninkielisen hoitajan parina.Yleensä tämä kielikunkku oli ruotsalainen mieshoitaja. Sen ainoa kerran kun pääsimme toisiimme käsiksi tapahtui kun kesken minun iltatsekkauksen tuli kiireellinen hälytys.Kokeneempi ja kielitaitoinen hoitsu kiirehti käytävälle.Samantein paikallinen hoitsu tuli sänkyni viereen.Yksityisen huoneeni ovi oli selälleen käytävälle jotta kuulisimme jos joku tulisi. Pienet kiinteät rinnat olivat siinä mun puristeltavina, mutta ainoastaan puseron päältä. Peukulla pääsin hinkkaamaan kosteaa jalkaväliä, mutta seenkin vain housujen päältä.Ne kyllä antoivat hyvin periksi, joten kyllä se ihan pilluvakoon upposi. Nainen ehti muutamia kertoja ottaa kalustani kiinni ja vempata.Homa jäi kesken kun tämänkin piti lähteä kiireellisesti hälytyskeikalle. Eli kyllä tuollaista sattuu.Moni hoitaja ei välttämättä käy ulkona, tai seurustele jos ovat muun maalaisia tai muualta maasta.

Juuri noin voi päästäkin tekemään mutta esimerkiksi suihinotosta tai eturauhasen hieronnasta voi vain haaveilla siellä sairaalassa. Limaista tai ei niin ihan kivaa on ollut.

19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostetussa suomalaisessa yksityissairaalassa. Eli ihan aktiin asti mentiin yöhoitsun kaa.

Vierailija
24/34 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostetussa suomalaisessa yksityissairaalassa. Eli ihan aktiin asti mentiin yöhoitsun kaa.

Oletko itse mies vai nainen ja mitä sukupuolta hoitaja oli? Vedittekö kumilla vai paljaana ja mistä hommasitte kumit jos käytitte niitä?

Vierailija
25/34 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kunnallisessa vuodeosastolla kuntoutuksessa kolme kuukautta.Alaraajavamman hoidon johdosta.Hermokipulääke nimeltään Kabibin tms aiheutti ihan järkyttävän stondiksen. Tuon kolmen kuukauden aikana runkkasin yöhoitajan nähden varmaankin keskimäärin joka toinen yö. Olin täynnä piuhoja ja letkuja joten sängystä en itsenäisesti päässyt liikkumaan.ko lääke teki myös sen, ettei orgasmia meinannut millään tulla.Siksikin se piti tehdä hoitsun nähden. Hoitsuja oli tän kolmen kuukauden aikana puolenkymmentä henkilöä.Mielestäni yksikään ei mitään vibroja saanut runkkaamisistani, eikä toisaalta kukaan jäänyt tulemattakaan. Ois kiva kuulla muiltakin hoitsuilta kuin tuon yhden osalta joka aiemmin viestiketjussa kommentoi asiaa asiallisesti hoitsun näköpiiristä.t

Vierailija
26/34 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli ihan se yksi dokumentti jossa puhuttiin hoitajien avustamisesta. Ei kuitenkaan aplla suihin ottanut ollenkaan hoitsu tai pyysitkö? Olin itse kerran päivystyksessä makaamassa ja hieman päiväunilla osaksi ilman peittoa. Heräsin sitten kun huoneeseen tupsahti oikein hyvännäköinen ja iloinen hoitsu. Samassa huomasin myös miten hän hiukan lasittuneena vähän tuijotti ja huomasin että mullahan seisoi täysillä telttana kohti kattoa :D. Siinä sitten oli hiukan kiusallinen hetki ja hiljaisuus ja tyttö valahti ihan punaiseksi poskia myöten hymyillen. Ois ollu unelma jos ois auttanu asian kanssa :)

Vierailija
27/34 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän oli ihan se yksi dokumentti jossa puhuttiin hoitajien avustamisesta. Ei kuitenkaan aplla suihin ottanut ollenkaan hoitsu tai pyysitkö? Olin itse kerran päivystyksessä makaamassa ja hieman päiväunilla osaksi ilman peittoa. Heräsin sitten kun huoneeseen tupsahti oikein hyvännäköinen ja iloinen hoitsu. Samassa huomasin myös miten hän hiukan lasittuneena vähän tuijotti ja huomasin että mullahan seisoi täysillä telttana kohti kattoa :D. Siinä sitten oli hiukan kiusallinen hetki ja hiljaisuus ja tyttö valahti ihan punaiseksi poskia myöten hymyillen. Ois ollu unelma jos ois auttanu asian kanssa :)

Mikä dokumentti? Onko se esimerkiksi Areenassa?

Vierailija
28/34 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh kirjoitti:

Näin hoitajana sanoisin, että se "stondis" ja siemensyöksy eivät aiheuta hoitohenkilökunnalle mitään hihityksiä tms., kun nuo kuuluvat ihmisen elämään siinä missä muutkin tilat ja eritteet, joiden kanssa me alan ammattilaiset ollaan tekemisissä. Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta, että hoitaja auttaa esim. vammaista ihmistä tyydyttämään itsensä, jos tämä ei siihen itse kykene. Seksuaalisuus kuuluu kaikille. Hirveen vaikeata olis sekä potilaalla että hoitajalla, jos hoitajan pitäisi tehdä joku numero jokaisesta seisovasta sukupuolielimestä.

Kyllähän toi nyt on tosi outoa, jos työnkuvaa ei ole sovittu seksissä avustus

Vierailija
29/34 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tilanne eteni??

Vierailija
30/34 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa runkkaavia hoitsuja ei ole olemassa.

Vierailija
31/34 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tänne kommentoi sellaiset henkilöt joilla ei ole omakohtaista kokemusta ko asiasta! Ei se kovin harvinaista voi olla kun itsellä kokemuksia Suomesta ja Teneriffalta.Suomessa tosin mulla ja yöhoitsulla taisi tulla pienimuotoinen suhde ennen kuin päädyttiin harrastamaan sairaalassa seksiä.Hän oli hiljattain eronnut kuten minäkin.Yöt meni jutellessa kun muut potilaat olivat unten mailla.Mun huoneessa oli tv, ja siitä katsottiin aamuyöllä olympialaisia.Jotenkin hän siihen sängylleni lopulta päätyi istumaan, ja siitä kaikki alkoi. Jännä juttu, että molemmat tiedettiin että homma päättyy kun hoitojaksoni, eli kuntoutukseni loppuisi. Ei olla sen jälkeen oltu tekemisissä.Seksiä harrastettiin lukuisiakertoja. Teneriffalla ei ollut varsinaisesti hoitsu joka hoiti hommat, mutta kolumbialainen sairaala-apulainen teki temput.Ja ilman mitään rahallista vastinetta.

Vierailija
32/34 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.potilas kirjoitti:

Minä myös Torremoliniksessa yksityissairaalassa. Kyllä mulle vemppaus tuli kuin automaattinen toimenpide.

Torremolinos. Se Espanjan homopääkaupunki. Ja yksityissairaala. Ei tainnu nainen vempata...

Vierailija
33/34 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningaspotilas kirjoitti:

En ymmärrä miksi tänne kommentoi sellaiset henkilöt joilla ei ole omakohtaista kokemusta ko asiasta! Ei se kovin harvinaista voi olla kun itsellä kokemuksia Suomesta ja Teneriffalta.Suomessa tosin mulla ja yöhoitsulla taisi tulla pienimuotoinen suhde ennen kuin päädyttiin harrastamaan sairaalassa seksiä.Hän oli hiljattain eronnut kuten minäkin.Yöt meni jutellessa kun muut potilaat olivat unten mailla.Mun huoneessa oli tv, ja siitä katsottiin aamuyöllä olympialaisia.Jotenkin hän siihen sängylleni lopulta päätyi istumaan, ja siitä kaikki alkoi. Jännä juttu, että molemmat tiedettiin että homma päättyy kun hoitojaksoni, eli kuntoutukseni loppuisi. Ei olla sen jälkeen oltu tekemisissä.Seksiä harrastettiin lukuisiakertoja. Teneriffalla ei ollut varsinaisesti hoitsu joka hoiti hommat, mutta kolumbialainen sairaala-apulainen teki temput.Ja ilman mitään rahallista vastinetta.

Melkoista settiä ollut teillä kyllä. Noissa yöhoitsuseksihommissa on vaan se huono että sairaalassa öisinkin on elämää kokoajan ja hoitsut vaihtuu tosi tiuhaa tahtia. Harvoin sattuu edes peräkkäisille päiville samaa hoitajaa kierrolle

Vierailija
34/34 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuningaspotilas kirjoitti:

Melkoista settiä ollut teillä kyllä. Noissa yöhoitsuseksihommissa on vaan se huono että sairaalassa öisinkin on elämää kokoajan ja hoitsut vaihtuu tosi tiuhaa tahtia. Harvoin sattuu edes peräkkäisille päiville samaa hoitajaa kierrolle

Hoitsun yövuoro kestää koko yön ja osastolla ollaan yleensä yksin. Ainakin ennen hoitajilla oli runsaasti aikaa roikkua eri chateissa, eli kiireeseen ei ehdi tottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä