Puudildovalmistaja sai 200 tonnia Business Finlandilta
Hyvä niin, että saadaan vienti vetämään.
Minäkin tilasin tämän oivan kalun. Sanokaapas käyttäjät kumpaa päätä on tarkoitus pitää kädessä. 👍
Kommentit (14)
Tai puunukkebordelli se vasta jotain olisikin.
Miehiä sorretaan, puupillut työnalle.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi se voisi lanseerata puupimperon.
Hyvä idea, jos siihen saa vielä seetirenkaat.
Mä voisin valmistaa samanlaisia raudasta. Takuustondis.
Saaks mä kans 200 tonnii?
Vierailija kirjoitti:
Tai puunukkebordelli se vasta jotain olisikin.
Mulle heti yks Pinokkia.
Päättäjät ovat tietysti munattomia.
Kiva puhallus. Myös aiemmin keränneet jostain yli 100 000 e. Kuka h*tti sitä paitsi haluaa maksaa 200 e puisesta ikävältä tuntuvasa dildosta? Jellyjortikat kunniaan.
Mä haluun höylätään. En silleen käytetyn höylätyn, vaan silleen ettei tikut pistele. Tai oksantyngät.
Meniskö illuun tikkuja jos apumies Markku tekisi Keisarin liiterin jätelaudoista dildon
Vierailija kirjoitti:
Meniskö illuun tikkuja jos apumies Markku tekisi Keisarin liiterin jätelaudoista dildon
Hah, hah markun tekemää dildoa myydään. Joku markkufani maksaisi hyvät rahat sen tekemästä dildosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva puhallus. Myös aiemmin keränneet jostain yli 100 000 e. Kuka h*tti sitä paitsi haluaa maksaa 200 e puisesta ikävältä tuntuvasa dildosta? Jellyjortikat kunniaan.
olet siis kokeillut tuota juttua kun tietät sen tuntuvan ikävältä. et varmaan osannut oikein kyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet siis kokeillut tuota juttua kun tietät sen tuntuvan ikävältä. et varmaan osannut oikein kyttää.
Ei tarvi. Tiedän jo miltä puu tuntuu. : )
Perhana, tai siis dildo, 200k? Tuon kun olisin tajunnut, niin kyllä olisi sorvista lastut lentäneet eri tavalla.
Seuraavaksi se voisi lanseerata puupimperon.