Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka iskeä lestadiolaismies?

Vierailija
01.02.2019 |

Haluaisin sellaisen viattoman, kokemattoman ja kiltin lestadiolaismiehen. Helluntailainenkin käy paremman puutteessa. Haluaisin tehdä hänestä syntisen.

Mistä sellaisen voisi löytää? Pitäisi kuitenkin olla jotenkin kohtuullisen koulutettu, koska muuten ei välttämättä ole jutun juurta. Eikös se koske lähinnä naisia se alhainen koulutustaso? Olen myös itse jo 31-vuotias, eli miehen pitäisi olla suunnilleen samoilla spekseillä. Mutta onko se sitten ihan joku jämäkappale, kun ei ole siihen ikään mennessä päässyt naimisiin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
2/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhanyhdistykseltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin tosi symppiksen lestadiolaismiehen ihan koulussa (amk). Vaan enpä sitä ole onnistunut iskemään, kun raukka on aivan jäissä jo naiselle jutellessa, saati että uskaltaisi mitään lähempää kontaktia ottaa. Ei taida olla naisista kauheasti kokemusta. Miehille juttulee rennosti, naisen seurassa menee ihan puupökkelöksi koko mies. Millaiset ovat mahtaneet kotiolot ja (seksuaali)kasvatus olla, mietin vaan.... Olemme 25-vuotiaita.

Vierailija
4/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat puhujan, niin olet noin 20 vuotta liian vanha.

Vierailija
5/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani lestadiolaismiehet ovat pariutuneet lopulta lestanaisten kanssa, vaikka kuinka olisi ollut houkutusta muualla. Pysyvät aika tiukasti omissa piireissään. Pohjois-Pohjanmaalla heitä kyllä riittää, ehkä opintojen parissa/töissä olisi helpoin tavata? Vaikka usein työskentelevät "omien parissa" lestayrityksissä.

Vierailija
6/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sellaisen viattoman, kokemattoman ja kiltin lestadiolaismiehen. Helluntailainenkin käy paremman puutteessa. Haluaisin tehdä hänestä syntisen.

Mistä sellaisen voisi löytää? Pitäisi kuitenkin olla jotenkin kohtuullisen koulutettu, koska muuten ei välttämättä ole jutun juurta. Eikös se koske lähinnä naisia se alhainen koulutustaso? Olen myös itse jo 31-vuotias, eli miehen pitäisi olla suunnilleen samoilla spekseillä. Mutta onko se sitten ihan joku jämäkappale, kun ei ole siihen ikään mennessä päässyt naimisiin?

Mikä naisten alhainen koulutustaso?

Vierailija
7/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhanyhdistykseltä!

Voiko sinne mennä jos ei itse kuulu liikkeeseen?

Vierailija
8/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, menet lirkuttelemaan sille. Otat käsipuolesta kiinni ja kysyt muitta mutkitta, alkaako hän seurustelemaan sinun kanssasi.

Älä pety. Tsemppiä. Tämä on takuuvarma keino, ei jää epäilyksille sijaa.

Vierailija
9/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään liikkeeseen kuuluvaa lestadiolaisnaista, joka olisi lähihoitajaa korkeammin koulutettu. Ne, jotka ovat pidemmälle kouluttautuneet ovat eronneet liikkeestä.

Vierailija
10/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhanyhdistykseltä!

Voiko sinne mennä jos ei itse kuulu liikkeeseen?

Voi. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita.

Vierailija
11/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään liikkeeseen kuuluvaa lestadiolaisnaista, joka olisi lähihoitajaa korkeammin koulutettu. Ne, jotka ovat pidemmälle kouluttautuneet ovat eronneet liikkeestä.

Täällä yksi joka on ihan korkeasti koulutettu. ( opettaja) joka ei ole eronnut liikkeestä. T. Nainen

Opettamani ala vaatii erityislahjakkuutta.

Vierailija
12/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä tunnen.

Vierailija
13/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt lukea kokonaan aloitusta. Ikävää että vaivauduin vastaamaan edes.

Vierailija
14/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeessähän on paljon korkeasti koulutettuja naisia. Ihmiset uskovat kaiken mitä joku valehtelee veeällistä.

Vierailija
15/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsinyt lukea kokonaan aloitusta. Ikävää että vaivauduin vastaamaan edes.

Hyvä, että kommentoit kuitenkin. Pysyy framilla aloitus.

Vierailija
16/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hairahtuneet ovat alkoholisteja. Tosi uskova löytää kumppanin suviseuroilta. Tietty jos menet sinne kesällä ja feikkaat.

Vierailija
17/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulusta kauppakeskus Valkean kesäkadulta.

Vierailija
18/18 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian vanha. Hedelmällinen ikkuna sulkeutumassa kovaa kyytiä.