Lasse Lääkäri voi äänestää kokoomusta, mutta miksi Sari Sairasnhoitaja äänestää myös?
Tätä en ymmärrä.
Kommentit (14)
Miksi sinun pitäisi se ymmärtää? Eikö riitä että Lasse lääkäri ymmärtää että hän voi tehdä omat valintansa samoin kuin Sari sairaanhoitaja?
Sarilla on puolisona Ismo Insinööri, joka äänestää Kokoomusta. Sari ajattelee että totta kai Ismo miehenä ymmärtää nämä asiat paremmin, ja seuraa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Koska Sari ei halua elättää Teemu Toimeentulotukea ja Arto Ay-pomoa.
Sari elättää mielummin Kalle Konsultin ja Bettina Byrokraatin, vaikka se tuleekin kalliimmaksi.
Leena Lentoemo, Pirjo Pankkineiti ja Sari Sairaanhoitaja naivat Lasse Lääkäreitä, Ilpo Insinöörejä ja Jussi Johtajia. Tottakai hei pariskuntana äänestävät Kokoomusta koska miehen asema sitä suorastaan vaatii.
Sairasnhoitajat nai kernaasti virka asuisia kuten lääkhäreitä, poliisheja, phalomiehiä jne. You knowww?😂🤐
en ymmärrä miksi ei äänestetä kaikki puoluetta joka jakaa kaikille miljoonan.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mä olen ns liikkuva äänestäjä, Eli äänestän tilanteen mukaan.
Samoin! En ole sairnashoitaja, mutta sairaanhoitaja kuitenkin. Nimeäni en paljasta. Äänestän ketä milloinkin, tilanteen mukhaan. Mitä sillä on väliä? Ketä se kiinnosthaa? Ja mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Leena Lentoemo, Pirjo Pankkineiti ja Sari Sairaanhoitaja naivat Lasse Lääkäreitä, Ilpo Insinöörejä ja Jussi Johtajia. Tottakai hei pariskuntana äänestävät Kokoomusta koska miehen asema sitä suorastaan vaatii.
Ja se on ikävää se..
Sari Sairaanhoitaja ei sitten varmaan kauheasti tajua politiikkaa tai yhteiskuntaa. Eli kuuluu juuri niihin, joille Kokoomuksen "Paremminvointivaltio" vaalikampanjat on suunniteltu.
Minä kummastelin joskus 13-14 vuotiaana sitä miksi kerrostalossa asuvat ihmiset äänestävät kokoomusta?
Sari on Lassen kanssa aviossa!