Tämä palsta on saanut minua itkemään surusta vaikka kaikki on hyvin.
Tiesittekö että tämä palsta on niin järkyttävän epäinhimillinen ja paha että jopa asiantuntija välttävät tulemasta tänne?
KENENKÄÄN IHMISMIELI KESTÄÄ NÄIN TRAUMATISOIVAA KESKUSTELUA!!
Kommentit (20)
Miksi kiusaat itseäsi täällä? Täällä ei ole pakko olla jos tuntee tuollaisia voimakkaita tunteita.
tervetuloa Suomen todelliseen todellisuuteen. noin yleensä ihmiset kannattaa hyväksyä sellaisina kuin ovat. Emme tiedä niitä taustatarinoita tuomitaksemme.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että tämä palsta on niin järkyttävän epäinhimillinen ja paha että jopa asiantuntija välttävät tulemasta tänne?
Kiinnostaa kuka asiantuntija antoi neuvon ?
Vierailija kirjoitti:
tervetuloa Suomen todelliseen todellisuuteen. noin yleensä ihmiset kannattaa hyväksyä sellaisina kuin ovat. Emme tiedä niitä taustatarinoita tuomitaksemme.
Internetin todellisuuteen, Internetin. Nettikeskusteluiden dynamiikkaa on tutkittukin jonkin verran ja olipa maa mikä tahansa niin melkeinpä mikä tahansa aihe päätyy ennen pitkää mitä karmeimpiin törkeyksiin. Kun taas tapaat ihmisiä ihan oikeasti, "livenä", asiat vaikuttavat paljon valoisammilta. Varsin usein nettiin kirjoitetut törkeydet ovat niitä möläytyksiä jotka olisivat menneinä vuosina päätyneet 2 - 4 ihmisen kuultavaksi baaripöydässä. Nyt niistä joutuu kärsimään sadattuhannet tai miljoonat ihmiset.
Kun kerran saavut tänne, et pääse pois enää koskaan. Vrt. Hotel Californian sanoitukset..."you can check out any time you like, but you can never leave".
Tosiaan, tällaisella palstalla on helpompi sanoa törkyjä kun ei esiinnytä omalla naamalla. Sitä ei kannata ottaa itseensä, koska luultavasti he eivät sanoisi niitä samoja asioita (sinulle) kasvotusten.
No joo, kyllä, mutta ei sillä merkitystä. Koko Suomi on niin traumatisoiva että vain sosiopaatit viihtyvät Suomessa. Tältä palstalta voi kyllä poistua helposti, mutta Suomesta poistuminen on paljon vaikeampaa jos ei ole rikas.
En ota tätä palstaa tosissani. Olen alun alkaen ihmetellyt, mikä tämä on. Eihän täällä edes keskustella mistään. Ilkeitä ihmisiä täälläkin riittää. En viihdy täällä.
Vierailija kirjoitti:
En ota tätä palstaa tosissani. Olen alun alkaen ihmetellyt, mikä tämä on. Eihän täällä edes keskustella mistään. Ilkeitä ihmisiä täälläkin riittää. En viihdy täällä.
Kuuntele itseäsi! Sä voit lopettaa milloin vaan. Pff
Kaikkeen täällä kirjoitettuun pitää suhtautua elämän sietämättömällä keveydellä, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, PUFF!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele itseäsi! Sä voit lopettaa milloin vaan. Pff
Mulla on tylsää. Ja koska kulutan aikaani täällä, kertoo kaiken.
Oon ollu pari päivää vähemmän täällä. Kannattaa ehdottomasti.
Sitten voi vähitellen unohtaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkkitapaus
Kannattaa pitää välillä kunnon taukoja palstalla roikkumisesta. Pidin yli viiden kuukauden tauon ja nyt palsta tuntuu lasten leikiltä. En ahdistu edes palstan vakiovihervasemmistolaisten feministien idioottimaisuuksista, ne lähinnä naurattavat.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin täälläkin?
Etkö voi skipata ne jutut yli jotka aiheuttavat itsessäsi kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin täälläkin?
No, suomalainen ihminen on aika kielteinen.
Jos AV on poikkileikkaus suomalaisista, me olemme sellaisia.
Mutta en jaksa uskoa että täällä käy niin paljon ihmisiä kuin väitetään. Ehkä muutamia kymmeniämjoista osa trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin täälläkin?
No, suomalainen ihminen on aika kielteinen.
Jos AV on poikkileikkaus suomalaisista, me olemme sellaisia.
Mutta en jaksa uskoa että täällä käy niin paljon ihmisiä kuin väitetään. Ehkä muutamia kymmeniämjoista osa trolleja.
Ja en ole Ap. Sori kirj. virheet. Tää on tautisen tylsä palsta.
Mene hakemaan apua. Tälläisen yhdentekevän hömppäpalstan ei pitäisi aiheuttaa mitään tunteita.