Hedelmöittyminen ja flunssan oireet
Ovis siis on ollut pari päivää sitten, nyt iski ihmeellinen flunssa, palelu ja väsymys. Nenä valuu, vähän kuvottaa ja päätä särkee mutta ei kuitenkaan kuumetta. Onkohan kyse nyt ihan tavallisesta flunssasta, vai onko kellään ollut mitään vastaavaa oiretta näin aikaisin (toivotusta) hedelmöittymisestä? Olenko vainoharhainen?
Kommentit (8)
Aika aikaisessa vaiheessa kyllä nuo oireet jos raskausoireiksi meinasit...flunssaa on nyt muutenkin liikkeellä. Kiinnittyminen voi vaikeutua jos on kipeänä samaan aikaan, toivottavasti tervehdyt pian!
Eikös elimistön vastustuskyky hedelmöittymisen aikaan juuri heikkene, ettei naisen keho hylkisi kiinnittyvää alkiota?
Flunssaa liikkeellä. Koitappa ottaa ihan rauhallisesti. Esikoistako yritätte?
Mulla on molemmissa raskauksista ollut flunssainen ole alkuraskaudessa, mutta se on tullut vasta lähempänä kuukautisten odotettua alkuaikaa. Kesti n. Kolme viikkoa molemmilla kerroilla. Loputon palelu, päänsärky ja nivelten kolotus mutta ei esim yskää eikä kuumetta.
Kiitos vastauksista! Joo esikoista yritetään, sen varmaan innokkuudestani havaitsitte :D
Tiedän kyllä, että luultavasti tämä on ihan normaalia flunssaa enkä edes ole raskaana, koska peittoa on heiluteltu vasta pari kertaa tän oviksen aikana...mietin vaan että tämä tuli niin äkillisesti ja muutenkin on jotenkin outo olo, että onko edes mahdollista että oireita olisi näin aikaisin?
Ap
Niin ja kuukautisten pitäisi alkaa vasta parin viikon päästä...en kestä tätä piinaa! Voiko ovulaatioon liittyä flunssaa tai herkkyyttä sairastumiselle? Antakaa anteeksi kun kyselen näin tyhmiä, tiedän että pitäisi rauhoittua mutta täällä pää suhisten googletan oireita käytettyjen nenäliinatuppojen keskellä viltin alla :D
^ Ap siis kirjoitti taas tuon ylemmän viestin!
Minä ainakin olin aika aikaisessa vaiheessa huomaavinani mietoa kuvotusta ja alavatsan nippailua vaikka alkiolla pitäisi kestää kai n. viikko kiinnittyä mikäli on kiinnittyäkseen. Omista raskauksista on sen verran aikaa etten ihan tarkkaan muista. Tsemppiä sinne! :)