Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaajon "Haippirinki"

Hype
01.02.2019 |

Rinkiin kuuluvia ainakin;
Anni Hautala
Ilkka Ihamäki
Mikko Leppilampi
Vappu Pimiä
Arman Alizad
Jen Alexandrova
Janna
Jarno Laasala
Johanna Puhakka
Marie Veronica
Aku Hirviniemi
Eeva Mäkinen

Mielipiteitä tästä? #meibijees

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni Hautala Suomen kuumin kesäkissa äänestyksen voittaja ja suosikkijuontaja 😂

Ai s**tana.

Vierailija
42/48 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajo on ori!

Jaajo on kiiltävänaamainen limanuljaska.

Toisten ulkonäön arvosteleminen on lapsellista. Kun argumentit loppuvat, niin käydään ulkonäön ym. kimppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeessä haluaa seurata jotain suomalaisia noboja kun instassa voi seurata oikeita maailmantähtiä???

Esim. Michelle Obama, The Rock, Arnold Schwarzenegger jne jne. Ei ole ikinä tullut mielenkään seurata ketään suomalaista :). Poikkeuksena tasavallan presidentin kanslia

Vierailija
44/48 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järjettömän pinnallista. Ysärillä luulin, että henkilön itsensä myynti ja pinnallisuus on saavuttanut pohjan kun hän retkotti puolialasti ip-lehden kannessa ja jotkut ostivat.

Nykyaika on oikeasti kuvottavaa. Onneksi en ole instassa ja facenkin käytön lopetin,kun nelikymppiset ihmiset eivät osaa kuin kuvata naamaansa, tissejään tai per*ettään.

Ei ihme että nuoret voivat huonosti, jos aikuiset näyttävät mallia näin.

No jopas on mieli pahoitettu :D 

Niin se maailma toimii. Tietyissä ammateissa se Some on välttämätön, ilman sitä on turha haaveolla maksavista asiakkaista. Siinä ei ole mitään kuvottavaa, olisi tervettä hyväksyä ihmisten erilaisuus ja elämäntavat. 

Ja toisennkin tuossa ringissäkän ei ole mitään erikoista, kaikki tuota tekevät, kenen työtä on rakentaa itselleen some brändi. 

Missä ammatissa some on välttämätön?

Vappu Pimiä menee studioon, tekee työnsä ja lähtee kotiin. Samoin Arman ja kaikki muut.

Miksi kenenkään pitäisi tietää mitään muuta heistä? Ja mikä työ on somebrändi? Jos ihminen on tarpeeksi hyvä työssään, mitään someja ei tarvita.

Voiko kukaan olla todella noin pihalla ja juntti? :D 

En viitsi edes alkaa selittämään somen merkitystä ihmiselle, josta on aika ajanut selkeästi ohi jo vuosikymmen sitten ja aivotkin jääneet samalle tielle. Voi kun enää ei eletä missään 90-luvulla, missä tyhmät työjuhdat ovat elämän arvokkain muoto ja itsensä markkinointi on saatanasta - luojan kiitos. Me vähän nuoremman sukupolven ihmiset ajatellaan hieman eri tavalla. Jokainen meistä markkinoi itseään, olen teknologia alalla ja samalla tavalla markkinoin osaamistani ja kerron kuinka hyvä' olen oikeissa Some kanavissa. Ja työtarjouksia riittää, niin sen kuuluukin olla. 

Niin. Ammattitaitoisilla ihmisillä riittää kysyntää ilman someakin.

Vierailija
45/48 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järjettömän pinnallista. Ysärillä luulin, että henkilön itsensä myynti ja pinnallisuus on saavuttanut pohjan kun hän retkotti puolialasti ip-lehden kannessa ja jotkut ostivat.

Nykyaika on oikeasti kuvottavaa. Onneksi en ole instassa ja facenkin käytön lopetin,kun nelikymppiset ihmiset eivät osaa kuin kuvata naamaansa, tissejään tai per*ettään.

Niin se maailma toimii. Tietyissä ammateissa se Some on välttämätön, ilman sitä on turha haaveolla maksavista asiakkaista. Siinä ei ole mitään kuvottavaa, olisi tervettä hyväksyä ihmisten erilaisuus ja elämäntavat. 

Ja toisennkin tuossa ringissäkän ei ole mitään erikoista, kaikki tuota tekevät, kenen työtä on rakentaa itselleen some brändi. 

Vappu Pimiä menee studioon, tekee työnsä ja lähtee kotiin. Samoin Arman ja kaikki muut.

Miksi kenenkään pitäisi tietää mitään muuta heistä? Ja mikä työ on somebrändi? Jos ihminen on tarpeeksi hyvä työssään, mitään someja ei tarvita.

En viitsi edes alkaa selittämään somen merkitystä ihmiselle, josta on aika ajanut selkeästi ohi jo vuosikymmen sitten ja aivotkin jääneet samalle tielle. Voi kun enää ei eletä missään 90-luvulla, missä tyhmät työjuhdat ovat elämän arvokkain muoto ja itsensä markkinointi on saatanasta - luojan kiitos. Me vähän nuoremman sukupolven ihmiset ajatellaan hieman eri tavalla. Jokainen meistä markkinoi itseään, olen teknologia alalla ja samalla tavalla markkinoin osaamistani ja kerron kuinka hyvä' olen oikeissa Some kanavissa. Ja työtarjouksia riittää, niin sen kuuluukin olla. 

Minä olen 24-vuotias ja inhoan sitä, että töissä pitää "somettaa". Onneksi tällä hetkellä minun tarvitsee laittaa vain Facebookiin tieto poikkeuksellisista aukioloajoista, vaikka lähetämme tiedon vakkariasiakkaille spostilla ja laput oviin. Toivottavasti emme ikinä perusta Instatiliä! Minulla itselläni ei ole tiliä Instassa, ja Facebookiakin käytän ehkä kerran viikossa ja sekin työasioissa.

Inhoan itseäni markkinoimista. Olen samaa sukupolvea kanssasi, mutta minun elämässäni ei tapahdu niin paljon asioita, että ketään kiinnostaisi. Ymmärrän firmojen markkinoinnin, mutta ihmiset saavat nykyään aivan liikaa informaatiota ja väsyvät jossain vaiheessa kaikkeen siihen tulvaan. Puhut kyllä todella ilkeästi muista ihmisistä.

Vierailija
46/48 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 24-vuotias ja inhoan sitä, että töissä pitää "somettaa". Onneksi tällä hetkellä minun tarvitsee laittaa vain Facebookiin tieto poikkeuksellisista aukioloajoista, vaikka lähetämme tiedon vakkariasiakkaille spostilla ja laput oviin. Toivottavasti emme ikinä perusta Instatiliä! Minulla itselläni ei ole tiliä Instassa, ja Facebookiakin käytän ehkä kerran viikossa ja sekin työasioissa.

Inhoan itseäni markkinoimista. Olen samaa sukupolvea kanssasi, mutta minun elämässäni ei tapahdu niin paljon asioita, että ketään kiinnostaisi. Ymmärrän firmojen markkinoinnin, mutta ihmiset saavat nykyään aivan liikaa informaatiota ja väsyvät jossain vaiheessa kaikkeen siihen tulvaan. Puhut kyllä todella ilkeästi muista ihmisistä.

Älä nyt, toi on sentään teknologia_alalla ja käyttää Somea 😂😂😂

Vierailija
47/48 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/48 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin istumaan viimekesänä ravintolassa samaan pöytään hänen kanssa, toki eri seurueessa. sillä oli joku kaveri messissä joka oli hiljaa koko ajan, tämä joojoo vaan puhui ja puhui ja puhui... En tiedä mitä maailmaan oli pelastamassa mutta ei ainakaan tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme