IL: Italialaisella vaimolla ei ole päänsärkyjä
"Italiassa nainen haluaa myös olla niin sanotusti hyvä vaimo, toisin sanoen kaikissa toimissaan nainen pyrkii olemaan sekä hyvä vaimo että äiti. Esimerkiksi hyvä ruuanlaittotaito on jokaisen naisen ylpeydenaihe. Hyvästä ruuasta luonnollisesti myös kiitetään asiallisesti. Päänsärkyjä ei esiinny hetkinä, jolloin mies haluaa seksiä.”
Miettikääpä tätä suomimiehet.
Kommentit (34)
Köyhiä ja huono-osaisia. Siksi pitää päteä s*ksillä, maailman alkukantaisimmalla asialla. Äly ei ole kehittynyt tarpeeksi että saisi itsensä nostettua sieltä syövereistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaketju
miten italialaisen naisen kehuminen liittyy mitenkään naisvihaan?
Lue vaikka kommentti nro 9
Idiotismin huipentuma leimata koko ketju naisvihaketjuksi yhden kommentin perusteella!
En haluaisi Suomeen italialaista kulttuuria. Minusta tuntuu, että monella suomalaisella on kiilloteltu kuva näistä eteläisen Euroopan maiden kulttuureista.
Puolisoa, perhettä ja omaisia voi arvostaa ihan suomalaisellakin tavalla.
Meidän perheessä on aina kiitetty ruoasta. Vieläkin, kun olen käymässä lapsuudenperheeni luona, kiitän ruoasta. Sen lisäksi osallistun astioiden korjaamiseen, huuhtelemiseen jne. (jotka Italiassa kai jäävät äidin hoidettaviksi).
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
En haluaisi Suomeen italialaista kulttuuria. Minusta tuntuu, että monella suomalaisella on kiilloteltu kuva näistä eteläisen Euroopan maiden kulttuureista.
Puolisoa, perhettä ja omaisia voi arvostaa ihan suomalaisellakin tavalla.
Meidän perheessä on aina kiitetty ruoasta. Vieläkin, kun olen käymässä lapsuudenperheeni luona, kiitän ruoasta. Sen lisäksi osallistun astioiden korjaamiseen, huuhtelemiseen jne. (jotka Italiassa kai jäävät äidin hoidettaviksi).
Italiassa naiset kuulemma paapoo poikalapsiaan ja pojat asuu kotona 3-kymppiseksi. Siitä sitten siirrytään vaimon paapottavaksi. Mutta missä vaiheessa nämä miehet siis oppivat tienaamaan ja olemaan vastuullisia? Siis voivatko he tuollaisessa ilmapiirissä kasvaa kunnon aviomiehiksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä aloitus on saanut niin paljon alapeukkuja?
Koska siinä yritetään opettaa suomalaisille että naisen kuuluu olla sekä nyrkin ja hellan välissä että nyrkin ja sängynpäädyn välissä. Onneksi meillä suomalaisilla naisilla on enemmän sanan valtaa.
Minä ihmettelen miehiä, jotka ylpeilevät sillä, että vaimo ei koskaan kieltäydy seksistä. Ihan varmasti kaikilla on hetkiä, ettei seksi huvita. Terveessä suhteessa pitäisi myös pystyä sanomaan, jos tee mieli seksiä. Se, että ei pysty, ei ole "hyvän vaimon" vaan huonon itsetunnon merkki. Mietin myös, tuleeko näille miehille koskaan mieleen, ettei vaimo ollut ehkä ihan mukana seksissä. Eikö tällaisesta seksistä tule yhtään ikävä olo?
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen miehiä, jotka ylpeilevät sillä, että vaimo ei koskaan kieltäydy seksistä. Ihan varmasti kaikilla on hetkiä, ettei seksi huvita. Terveessä suhteessa pitäisi myös pystyä sanomaan, jos tee mieli seksiä. Se, että ei pysty, ei ole "hyvän vaimon" vaan huonon itsetunnon merkki. Mietin myös, tuleeko näille miehille koskaan mieleen, ettei vaimo ollut ehkä ihan mukana seksissä. Eikö tällaisesta seksistä tule yhtään ikävä olo?
mutta miehen kyllä pitäsi olla aina valmis seksiin ainakin jos tätä palstaa yhtään seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta miehen kyllä pitäsi olla aina valmis seksiin ainakin jos tätä palstaa yhtään seuraa
Olen edellisen kommentin kirjoittaja. En ajattele noin. Miehellä on yhtä lailla oikeus kieltäytyä seksistä. En ole havainnut tällä palstalla kuvaamaasi asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edellisen kommentin kirjoittaja. En ajattele noin. Miehellä on yhtä lailla oikeus kieltäytyä seksistä. En ole havainnut tällä palstalla kuvaamaasi asennetta.
taidat olla uusi täällä
En usko että kaikki naiset haluais olla ruuanlaittajia, mutta kuuluu kulttuuriin joten sosiaalinen paine.