IL: Italialaisella vaimolla ei ole päänsärkyjä
"Italiassa nainen haluaa myös olla niin sanotusti hyvä vaimo, toisin sanoen kaikissa toimissaan nainen pyrkii olemaan sekä hyvä vaimo että äiti. Esimerkiksi hyvä ruuanlaittotaito on jokaisen naisen ylpeydenaihe. Hyvästä ruuasta luonnollisesti myös kiitetään asiallisesti. Päänsärkyjä ei esiinny hetkinä, jolloin mies haluaa seksiä.”
Miettikääpä tätä suomimiehet.
Kommentit (34)
Mulle sopii vallan mainiosti, että nämä tällaista haikailevat miehet muuttaa Italiaan etsimään tuota tn. jopa sielläkin hyvinkin vääristynyttä ja yleistävää klisettä. Vähän niinkuin yleistäisi lestojen elintavan kaikkiin suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopii vallan mainiosti, että nämä tällaista haikailevat miehet muuttaa Italiaan etsimään tuota tn. jopa sielläkin hyvinkin vääristynyttä ja yleistävää klisettä. Vähän niinkuin yleistäisi lestojen elintavan kaikkiin suomalaisiin.
Wierer ja Vittozzi <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiselle on kunnia-asia olla huono vaimo.
tämä.
Vanhemmat italialaiset naiset on kyllä suurinosa melko mammoja. Pastan ja pitsan syönti tekee tehtävänsä vuosien mittaan..
Vierailija kirjoitti:
Eikä Gambialaisilla miehillä ole kaljamahaa eikä katkarapua.
En kyllä ihan heti vertais kultturellia italialaiskaunotarta gambialaiseen rattopoikaan
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaketju
miten italialaisen naisen kehuminen liittyy mitenkään naisvihaan?
No ei tarvitse teeskennellä päänsärkyä, kun ei ne italialaiset miehet omia vaimojaan käy tuuppaamaassa, vaan nuoria rakastajattariaan. Kotoa saa ruokaa, ei seksiä.
Joo siitä vaan kimppaan ulkomaalaisten kanssa. Tuntuu toimivan hyvin. Itse en ole koskaan edes seurustellut suomalaisen kanssa.
Välillä huvittaa kun puhutaan näistä ”kulttuuri-eroista”, tuntuu että enemmän on eroja suomalaisten kanssa kuin muun maalaisten.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat italialaiset naiset on kyllä suurinosa melko mammoja. Pastan ja pitsan syönti tekee tehtävänsä vuosien mittaan..
Ehkä ne ei jaksa tehdä itselleen eri ruokia mitä miehelle. Ja missä ne kalorit kuluu kun koko elämä menee keittiössä kokkaillen.
Minusta on aika vastenmielinen ajatus, että naiseni suostuisi seksiin aina kun minun tekee mieli, vaikka hän ei haluaisikaan. Aika alistavaa touhua, "kyllä hyvältä vaimolta saa aina!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaketju
miten italialaisen naisen kehuminen liittyy mitenkään naisvihaan?
Lue vaikka kommentti nro 9
..ja naiset myös
ap