Aterimien pystyviikkaus
Tuo juttu tuossa ylhäällä siis
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/koti/huikea-jarjestelykikka…
”Esimerkiksi haarukat tuntuivat takertuvan toisiinsa, ja osa jäi aina laatikon pohjalle lähes käyttämättömiksi.”
Enpä ole moista ns. ongelmaa edes osannut ajatella koskaan.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuossa on uutta?
Vissiin tuo että ne on rinnatusten. Mulla on ihan perinteisesti kasassa enkä ole huomannut että takertuisivat tai joku unohtuu pohjalle käyttämättömänä. Tai onko sillä edes väliä vaikka joku olisi vähän kauemmin käytämättä.
Joo toimii kivasti, jos on kaikki aterimet samaa sarjaa. Meillä taviksilla tuppaa olemaan monenlaista haarukkaa ja veistä laatikossa, eikä niitä saa noin hienosti riveihin.
En ole koskaan huomannut mitään takertumisongelmaa.
Joo, on ihan oikeasti "huikeita" ja tilaa, aikaa ja vaivaa säästäviä järjestelykikkoja ja sitten on näitä, jotka normaalin ihmisen mielestä enemmänkin vaan hankaloittaa elämää tai ei ainakaan tuo mitään etua.
Mitä väliä jos yhtä haarukkaa nyt käytetäänkin vähän useammin kuin toista? Ja tuo yksi kolo aterinlaatikossa on joka tapauksessa vain ja ainoastaan haarukoille, niin onko merkitystä sillä miten päin ne on sinne "viikattu" jos kuitenkin mahtuvat? :D
Ei helkkari. Mitä seuraavaksi? Pystyviikataan vessapaperi telineeseen paloittain?
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari. Mitä seuraavaksi? Pystyviikataan vessapaperi telineeseen paloittain?
Hyvä idea! Mä taidankin pystyviikata mun paskapaperit arkki kerrallaan minimalistiseen laatikkoon. Ei ole sitten niitä rumia ja epäkäytännöllisen mallisia paperirullia kaapissa pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea! Mä taidankin pystyviikata mun paskapaperit arkki kerrallaan minimalistiseen laatikkoon. Ei ole sitten niitä rumia ja epäkäytännöllisen mallisia paperirullia kaapissa pyörimässä.
Nehän voi pystyviikata samantien hädän mukaan. Yhdessä laatikossa on paperi annosteltuna valmiiksi ykköshädälle ja toisessa kakkoshädälle. Tahmakakalle suositellaan käsisuihkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän voi pystyviikata samantien hädän mukaan. Yhdessä laatikossa on paperi annosteltuna valmiiksi ykköshädälle ja toisessa kakkoshädälle. Tahmakakalle suositellaan käsisuihkua.
Pystyvatkaus on huomaamattomampi tehdä kuin kyykkyvatkaus.
Miten niitä haarukoita voi käyttää viikkaamisen jälkeen? Eikö ne ole ihan mutkalla?
Pakko olla jotenkin vaikeasti anally retentive jos tuollaista jaksaa ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä haarukoita voi käyttää viikkaamisen jälkeen? Eikö ne ole ihan mutkalla?
Siinä laihtuu kivasti kun syö haarukalla joka taittuu suusta poispäin. Win win.
Kaikesta sitä juttuja tehdäänkin. Mä pystyviikkaan aina kaiken, kattiloista lähtien.
Siis mikä tuossa on uutta?