Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, auttakaa minua! Luetelkaa syitä miksi minun ei pitäisi alkaa suhteeseen eronneen miehen kanssa jolla lapset edellisestä liitosta?

N-44
01.02.2019 |

Luetelkaa syitä miksi minun ei pitäisi alkaa suhteeseen, joka on hyvin alkuvaiheessa vielä toistaiseksi eli kiinnostusta olisi molemmin puolin.

Kertokaa kokemuksia, sillä ne tulisivat nyt tarpeeseen. Pelotelkaa minua asian huonoilla puolilla jotten kokisi yllätyksiä sillä tämä on ensimmäinen kerta kun tämmöinen tapaus tulee vastaan. Nyt kun on vielä mahdollisuus perääntyä!

Itse olen myös kertaalleen eronnut, lapsia ei ole eikä minun aiemmilla kumppaneilla ole koskaan ollut lapsia. Tulen lasten kanssa toimeen, etenkin kouluikäisten, joten heistä ei varsinaisesti ole kyse.

Tämä uusi miestuttavuus eronnut vuosia sitten, lapset (15v ja 16v) edellisestä suhteesta. Suhteensa exään tietääkseni viileä.

Joten antakaa palaa :)

Voitte luonnollisesti mainita asian hyviäkin puolia kokemustenne perusteella, eikä pelkästään huonoja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sinä sen itse sanoit. Miehellä on lapsia, juokse!

Vierailija
2/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei myöhemmin ole mahdollisuutta perääntyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vuoden päästä lapset on aikuisia. Siihen asti ne on jaloissa, riippakivenä ja veemäisiä, kostavat kaiken äitipuolelleen.

Vierailija
4/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas erikoinen aloitus. Jos lasten kanssa tuut toimeen niin anna palaa vaan. Voi tosin olla että jonkun ajan päästä se vieraskoreus rapisee ja ne alkaa näyttää sitä paskempaakin puolta, mutta tää tarkoittaa myös sitä että ne kokee sun jo kuuluvan kalustoon. Lasten toiseen vanhempaan voi olla hankala rakentaa välejä ja jos on viileänä, niin se saattaa udella lapsilta susta tai puhua susta pahaa jossei sun kasvatusmetodit sitä miellytä.

Toisaalta, tää suhde on just sellainen jossa voit oppia paljon myös itsestäsi ja olisit paremmin varustautunut sitten jatkossa.

Vierailija
5/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei myöhemmin ole mahdollisuutta perääntyä?

On, mutta pohdin että heittäytyäkö tuohon vai ei.

Välimatkaa meillä yli 350 km, joten ennen kuin luopuisin mistään muusta niin haluaisin punnita asioita mielessä ja siihen tarvitsisin nyt hieman apua teiltä.

t:  AP

Vierailija
6/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene pilaamaan elämääsi! Sinuna todellakin juoksisin ja lujaa. 

Vierailija
7/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen, tee itse päätöksesi.

Vierailija
8/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi tarpeeksi syytä jo se että lapsia jonkun muun kanssa. En haluaisi olla näiden lasten äitipuoli enkä jaksaisi katsella eksää meidän elämässä.

Vierailija
9/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä voi tietää ennen ku kokeilee. Serkkuni meni yhteen miehen kanssa jolla edellisestä liitosta 6 lasta ja nuorin 5v. Nyt heillä on lisäksi 2 yhteistä ja aivan loistavasti menee. Välillä olevat koko lössi meilläkin.

Vierailija
10/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi tarpeeksi syytä jo se että lapsia jonkun muun kanssa. En haluaisi olla näiden lasten äitipuoli enkä jaksaisi katsella eksää meidän elämässä.

Tämä.

Siksi eronneen miehen markkina-arvo on mennyttä, jos hänellä lapsia.

Vierailija
11/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä voi tietää ennen ku kokeilee. Serkkuni meni yhteen miehen kanssa jolla edellisestä liitosta 6 lasta ja nuorin 5v. Nyt heillä on lisäksi 2 yhteistä ja aivan loistavasti menee. Välillä olevat koko lössi meilläkin.

tuo olisi minun pahin painajainen! lapsiperhehelvetti jos rehellisiä ollaan :o

Vierailija
12/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isot lapset lähtevät aika pian jo elämään omaa elämäänsä (yleensä). Ei kaikkea voi kuitenkaan etukäteen tietää. Vain kokeilemalla huomaat, hyväksyvätkö lapset sinut (minulla ei ollut ongelmia koskaan miehen lasten kanssa), aiheuttaako ex ongelmia (tämä aiheutti meillä paljon harmia) jne.