Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävästä on tullut vainoharhaisen mustasukkainen

Vierailija
31.01.2019 |

Olen seurustellut pari vuotta itseäni 13 vuotta vanhemman miehen kanssa ja viimeisen puolen vuoden aikana hänestä on alkanut kuoriutumaan todella mustasukkainen ja epävarma kumppani. Hän on alkanut kyttäämään, kuinka paljon vietän aikaa whatsappissa ja on alkanut kiinnittämään paljon huomiota puheisiini ja käytökseeni. Puhuu minulle, kuinka vaihdan hänet nuorempaan kohta ja kyllästyn häneen. On varma, että viestittelen päivisin toisen miehen kanssa. Kaupungilla vaikutan kuulemmam siltä, kuin pelkäisin, että kohta joku näkee minut. Hän on alkanut päässään muodostamaan käytöksestäni erilaisia teorioita, joihin liittyy aina joku muu mies. En tiedä, mistä nämä ajatukset ovat yhtäkkiä tulleet. Mies on hurjan komea ja kerron sen hänelle usein. Meillä on alusta asti ollut valtavan suuri seksuaalinen kemia ja seksi on loistavaa, sitä on paljon ja siitä ei puutu mitään. Viihdymme muutenkin loistavasti yhdessä ja meillä on paljon naurua ja yhteistä tekemistä, paljon yhteisiä suunnitelmia. Tätä uutta puolta lukuun ottamatta hän on kaiken kaikkiaan upen ja mahtavin mies, jonka olen koskaan tavannut ja koen valtavaa henkistä ja fyysistä vetoa häntä kohtaan. Jutellaan kaikesta ja ollaan oltu avoimia. Kehun miestä paljon ja kerron, kuinka arvostan. Tästäkin asiasta ollaan juteltu, mutta miehen mielestä hän ei ole vainoharhainen. Hän sanoo, että katseestani puuttuu joku kipinä, josta ennen tiesin, että olen hulluna häneen. Nyt hän ei kuulemman ole enää ole ollenkaan varma, että olen suhteessa hänen kanssaan vilpittömästä rakkaudesta. Miestä on petetty edellisessä liitossa ja sanoin hänelle jo, että kannattaisi varmaan mennä terapiaan, koska lopulta työntää minut vain loitommaksi, jos jatkaa tuota. Voiko olla ohi menevää vai tarvitaanko apua?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit jo siirtyä reginaan kirjoittamaan näitä pitkiä aloituksia ja keksittyjä tarinoita. Kannattaa käyttää energia itsensä hoitamiseen.

Vierailija
22/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kerran on 13 vuotta vanhempi, herää jo heti kysymys, että miksi hän on noin paljon sinua vanhempi? Oman kokemukseni mukaan iso ikäero tarkoittaa monesti sitä, että mies on jäänyt ns. jälkeen oman ikäisistään, ja yksi syy voi olla tuo mustasukkaisuus. Eli itsesä ikäiset eivät enää viitsi olla hänen kanssaan , kun sen ikäiset näkevät jo heti millainen mustis mies on, koska elämänkokemus on opettanut. Tuskin myöskääno lisit kirjoittanut ikäerosta, ellet A; ajattelisi sillä olevan jotain merkitystä, B; ellet olisi ikis.

Noin muuten, mustasukkaiselle ei koskaan saa antaa valtaa omiin tkemisiin, eli puhelinta ei tule äyttää että keneltä viesti on, eikä muuta mustasukkaisuutta pönkittävää. Verkko ja köysi kiristyy joka kerta kun "rauhoittelet" miestä, ja näytät ja selvität että et ole tehnyt mitään. Ainoa toimiva keino on jättää mies, ja sanoa siihen selkeä syy. Ja jättää ei kannata kahden kesken asunnossa jossa on seim. veitsiä tai muita astlaoita paikalla, vaan vakka tekstiviestillä vanhempiesi luota, tai meneällä yhteiseen asuntoon parin raamikkaan ystävän kanssa. Mustiss voi nimittäin vaikka tapppaaa.

Ikäero oli mainittava tässä, koska miehen ikä verrattuna minuun aiheuttaa hänelle itselleen selvästi epävarmuuden tunteita hänen pelkäessään vaihtavani hänet nuorempaan mieheen. Ihan tosi, ei se miehen ikä verrattuna minuun tee hänestä mitenkään jälkeenjäänyttä. On erittäin nuorekas ja komea ja menisi heittämällä monta vuotta nuoremmasta ulkonäkönsä perusteella. Ihan samalla tavalla voisit nyt alkaa minusta tekemään analyylisia, että mikä minussa on vikana, kun olen ottanut vanhemman miehen, että eikö oman ikäiset minua kelpuuta. Varmasti kelvattaisi molemmat ihan oman ikäisille. Me kohdattiin ja rakastuttiin. Ei siinä ikää ajateltu silloin sen enempää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka. Toivottavasti muuten ihana miehesi tajuaisi että tässä on ongelma hänen korviensa välissä, ja ongelma johon voi saada apua. Jos hän sen tajuaisi voisi teillä vielä olla mahdollisuus. Valitettavasti miehen on usein vaikea lähestyä asiaa tätä kautta. Yritä silti vielä puhua hänelle. Parisuhteissa tulee välillä ongelmia, korjausyritys on paikallaan ennenkuin lähtee lopullisesti ja varsinkin kun muuten haluaisit jatkaa yhdessäoloa. Olet ainakin yrittänyt.

Mustasukkaisuus on vaikea asia. Tiedän sen omasta kokemuksesta, olen siis itse ollut sellainen ja joku kumppanikin on ollut.

Vierailija
24/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit jo siirtyä reginaan kirjoittamaan näitä pitkiä aloituksia ja keksittyjä tarinoita. Kannattaa käyttää energia itsensä hoitamiseen.

Joka päivälle eri tarina.

Vierailija
25/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että ainoa mikä sun tunteitasi häntä kohtaan laimentaa on hänen oma mustasukkainen käytöksensä. Tuohan on loukkaavaa sua kohtaan, että sun pitäis istua kiltisti kotona ja olla viestittelemättä kavereille, jotta mies voisi olla varma, että yksin hän on elämäsi keskipiste.

Suoraan sanottuna en usko, että saatte tilannetta korjattua, mutta ihan vähintään sun on tartuttava härkää sarvista ja saatava mies tunnustamaan suorassa keskustelussa, että VAIN hänen toiminnassaan on vikaa. Jos hän yrittää vähimmässäkään määrin syyttää sinua omasta mustasukkaisuudestaan, mitään ei ole tehtävissä.

Vierailija
26/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt miehellä itsellään ole jotain meneillään. Siihen tuo yhtäkkiä alkanut mustasukkaisuus ja manipulointi viittaa.

Vierailija
27/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta alkoi taas pugimaan. Koitan päästä lukemaan viimeisiä viestejä, niin heittää kesken kaiken ensimäiselle sivulle.

Vierailija
28/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset merkit on niin nähty. Kohta miehellä on sivusuhde kannattelemassa itsetuntoa, ja sen hän oikeuttaa sillä, että kuvittelee tietävänsä sinullakin olevan salarakas.

Vierailija
29/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun paikka. Toivottavasti muuten ihana miehesi tajuaisi että tässä on ongelma hänen korviensa välissä, ja ongelma johon voi saada apua. Jos hän sen tajuaisi voisi teillä vielä olla mahdollisuus. Valitettavasti miehen on usein vaikea lähestyä asiaa tätä kautta. Yritä silti vielä puhua hänelle. Parisuhteissa tulee välillä ongelmia, korjausyritys on paikallaan ennenkuin lähtee lopullisesti ja varsinkin kun muuten haluaisit jatkaa yhdessäoloa. Olet ainakin yrittänyt.

Mustasukkaisuus on vaikea asia. Tiedän sen omasta kokemuksesta, olen siis itse ollut sellainen ja joku kumppanikin on ollut.

Täytyt vielä yrittää keskustella. Ja olen kyllä yrittänytkin. Olen kyllä jo sanonut hänelle, että hänen pitäisi työstää asioita itsensä kanssa, että eihän kukaan voi elää peläten, että kumppani vaihtaa toiseen ihan mistä syystä tahansa. Lievän mustasukkaisuuden ymmärtäisin ja ymmärtäisin myös sen, että toisella on vaikeuksia luottaa menneiden takia, mutta en sitä, että vainoharhaisesti teorisoi tekemisiäni. Nyt tilanne on se, että jos mies ehdottaa, että mennään johonkin tiettyyn kahvilaan kaupungilla ja sanon, että mentäskö kuitenkin siihen ja siihen, niin saattaa mulle tokaista, että kuka siellä toisessa paikassa käy, kun en sinne halua. Ap

Vierailija
30/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kerran on 13 vuotta vanhempi, herää jo heti kysymys, että miksi hän on noin paljon sinua vanhempi? Oman kokemukseni mukaan iso ikäero tarkoittaa monesti sitä, että mies on jäänyt ns. jälkeen oman ikäisistään, ja yksi syy voi olla tuo mustasukkaisuus. Eli itsesä ikäiset eivät enää viitsi olla hänen kanssaan , kun sen ikäiset näkevät jo heti millainen mustis mies on, koska elämänkokemus on opettanut. Tuskin myöskääno lisit kirjoittanut ikäerosta, ellet A; ajattelisi sillä olevan jotain merkitystä, B; ellet olisi ikis.

Noin muuten, mustasukkaiselle ei koskaan saa antaa valtaa omiin tkemisiin, eli puhelinta ei tule äyttää että keneltä viesti on, eikä muuta mustasukkaisuutta pönkittävää. Verkko ja köysi kiristyy joka kerta kun "rauhoittelet" miestä, ja näytät ja selvität että et ole tehnyt mitään. Ainoa toimiva keino on jättää mies, ja sanoa siihen selkeä syy. Ja jättää ei kannata kahden kesken asunnossa jossa on seim. veitsiä tai muita astlaoita paikalla, vaan vakka tekstiviestillä vanhempiesi luota, tai meneällä yhteiseen asuntoon parin raamikkaan ystävän kanssa. Mustiss voi nimittäin vaikka tapppaaa.

Ikäero oli mainittava tässä, koska miehen ikä verrattuna minuun aiheuttaa hänelle itselleen selvästi epävarmuuden tunteita hänen pelkäessään vaihtavani hänet nuorempaan mieheen. Ihan tosi, ei se miehen ikä verrattuna minuun tee hänestä mitenkään jälkeenjäänyttä. On erittäin nuorekas ja komea ja menisi heittämällä monta vuotta nuoremmasta ulkonäkönsä perusteella. Ihan samalla tavalla voisit nyt alkaa minusta tekemään analyylisia, että mikä minussa on vikana, kun olen ottanut vanhemman miehen, että eikö oman ikäiset minua kelpuuta. Varmasti kelvattaisi molemmat ihan oman ikäisille. Me kohdattiin ja rakastuttiin. Ei siinä ikää ajateltu silloin sen enempää. Ap

Ei se mustasukkaisuus miehen ikään liity, muuta kuin korkeintaan juuri siksi, ettei hän saa omanikäistään seuraa. Mutta suit your self, jäähän katsomaan mitä tapahtuu. Huomaat sitten vuosien päästä että olin oikeassa. Hyvää loppuelämää, toivottavasti.

Vierailija
31/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen mielestä on käsittämätöntä, kuinka kaltaiseni fiksu, hauska, nuori ja kaunis nainen häneen rakastuisi ja pysyisi siinä. Nämä siis hänen omia sanojaan. "

Fiksut ei täältä neuvoa kyselisi. Sinussa ei ole tietenkään mitään vikaa. Mielikuvitusmaailmassa elät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän