Kuulemma pönttö pitäisi vetää kansi kiinni
ja vetämisen jälkeen pitää kansi kiinni ainakin tunnin että bakteerit eivät leviä.
No mites sitten puhdistetaan jarruraidat? Pitää ensin odottaa tunti ?
Kommentit (27)
Minkälainen ihminen ei laske pöntön kantta ennen vessan vetämistä?
Hyi helvetti!
no mieti itse, uloste-pienhiukkaset pyörimässä pitkin wc-tiloja. Toivottavasti siellä kaapissa ei säilytetä hammasharjaa tai meikkejä
Ajatelkaa Periaatteen Mies joka ei koskaan laske edes rengasta! Pesee hampaansa omalla ulosteellaan kun sitä lentelee pitkin päivää hammasharjaan.
Vierailija kirjoitti:
no mieti itse, uloste-pienhiukkaset pyörimässä pitkin wc-tiloja. Toivottavasti siellä kaapissa ei säilytetä hammasharjaa tai meikkejä
No eikö se ole parempi että se hammasharja on siellä kaapin sisällä kuin lavuaarin päällä?
Ton oon tiennytkin, että kannen pitää vetämisen aikana olla kiinni, mutta että tunnin sen jälkeenkin 😮 Mä kyllä putsaan pöntön aina samantien, jos on tarvis. Kyllähän niitä bakteereita joka tapauksessa on jonkin verran kaikkialla vessassa, joten tuo menee minusta vähän yli.
Entä jos toisella tulee hätä sen tunnin aikana? Ei voi mennä vessaan koska kun kannen avaa bakteerit leviää??
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa Periaatteen Mies joka ei koskaan laske edes rengasta! Pesee hampaansa omalla ulosteellaan kun sitä lentelee pitkin päivää hammasharjaan.
Ajattele periaatteen nainen, joka ei koskaan laske sitä ulkokantta, kun vetää. Sivelee omia ulosteitaan naamaan päivästä toiseen.
Mä vedän kansi kiinni, mutta kurkkaan pönttöön heti perään jotta näen jäikö sotkua. Sitten taas kiinni. Saan varmaan bakteerit päin nokkaani?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne hammasharjat ja meikit puhtaina pysyvät, mikäli ovat siellä kaapissa. Monilla ne ovat avohyllyillä.
Meillä pidetään kansi aina kiinni. Avataan vain tarvittaessa.
Jos haistat ulosteen niin se uloste on jo nenässä. Vessan veto nyt ei tilannetta muuta. Ainakaan meidän taloudessa jossa käytetään vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Mä vedän kansi kiinni, mutta kurkkaan pönttöön heti perään jotta näen jäikö sotkua. Sitten taas kiinni. Saan varmaan bakteerit päin nokkaani?
Vaikutus on vähintään sama kuin saisit kurapaskat suoraan naamallesi.
Ällöttäviä ihmiset jotka ei vedä kansi kiinni.