Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

exien määrä

Vierailija
31.01.2019 |

Millainen määrä entisiä petikumppaneita olisi sinulle ok noin 30-vuotiaalla? Itse olen pian 30 ja minulla on ollut 4 entistä. 2 pitkää parisuhdetta ja kaksi pitempää fwb suhdetta. Sinkkuna en ole ollut pian 11 vuoteen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sillä väliä? Ja olen siis nainen

Ap

Vierailija
2/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä sisältäneitä suhteita vai ylipäätään romanttisia tapailuja?

Vain yksi seksiä sisältänyt suhde takana ja pari seurusteluyritelmää, jotka eivät menneet niin pitkälle. Lisäksi lukuisa joukko lähinä 1-2 tapaamiskerran tapauksia.

mies 30v

ps. kaikki loppuneet joko naisen päätöksellä, joko niin, että olin samaa mieltä tai en. Ainoastaan tuo seurustelu-ex kyseli jälkeenpäin perään jotain ystävyydestä, mutta ainakin liian paljon oli silloin kaikkia tunteita, että piti sanoa jo siksikin ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 30 ja erosin juuri. Seksikumppaneita on ollut 6, takana ensin kaksi muutaman vuoden seurustelusuhdetta (teiniseurustelua + kakskymppisenä heilastelua) sekä viimeisimpänä kuuden vuoden vakavampi parisuhde. Mielestäni saldoni ei mikään kummoinen ole, tosi monella ystävällä on tähän ikään ollut paljon enemmän petikumppaneita ja heiloja.

Vierailija
4/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä sisältäneitä suhteita vai ylipäätään romanttisia tapailuja?

Vain yksi seksiä sisältänyt suhde takana ja pari seurusteluyritelmää, jotka eivät menneet niin pitkälle. Lisäksi lukuisa joukko lähinä 1-2 tapaamiskerran tapauksia.

mies 30v

ps. kaikki loppuneet joko naisen päätöksellä, joko niin, että olin samaa mieltä tai en. Ainoastaan tuo seurustelu-ex kyseli jälkeenpäin perään jotain ystävyydestä, mutta ainakin liian paljon oli silloin kaikkia tunteita, että piti sanoa jo siksikin ei

Ainiin nuo 1-2 tapaamiskerran tapaukset eivät olleet sekstailuja, vaan treffejä yrityksenä löytää tyttöystävä.

* tuntee itsensä oudoksi luuseriksi*

Vierailija
5/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 ja 2 seksikumppania

Vierailija
6/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis uudelta mieheltä hyväksyisin max 50 partneria ennen kuin se alkaisi häiritä.

Ap

Vierailija
7/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis uudelta mieheltä hyväksyisin max 50 partneria ennen kuin se alkaisi häiritä.

Ap

50?

Itseäni alkaisi häiritä hieman varmaankin joku yli 8

Tuskin olisi arvomaailmoissa niin hirmuisesti yhteneväisyyksiä, jos harrastanut irtosuhteita (jonka melkein vaatii tai todella nopeaa uuteen suhteeseen heittäutumistä)

mies 30v

Vierailija
8/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotta ja 3 seksikumppania. Yritelmiä mitkä ei edes siihen johtaneet muutamia lisää nuorella iällä. Mies olen ja suurimman osan aikuisesta elämästäni parisuhteissa. Ei ole koskaan innostanut määrä vaan laatu, se oman osuudenkin laadukkuus.

Vierailija
9/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohatsiesti sanosin, että enemmän minua kiinnostaa, että miten mahdollinen kumppanin (nainen) on sinut itsensä ja menneisyytensä ja aiempien kumppaneiden kanssa, kuin se, miten monta (0-n.) ex-kumppania hänelä on. - En itse jaksaisi yletöntä ja jatkuvaa vertailua entisiin, vaikka tuolla vertailulla hän, ehä haulaisikin osoittaa minun paremmuuteni (toisinaan, varmasti tai luultavasti myös heikkouttenikin) entisiin tai entiseen verrattuna. 

Vierailija
10/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan tullut kysyneeksi puolisoni seksikumppaneiden tai exien määrää. Ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
11/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Heh, uudelta naiselta nippanappa olisin hyväksynyt 10 ja onneksi ei tarvinnut alkaa tinkimään, koska niitä oli 3, samoin kuin itselläni. Kumpikin ollaan parisuhdeseksin kannattajia, ja ikää kumpaisellakin about 45.

Vierailija
12/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se muakaan niin kiinnostaisi, että kysyisin, mutta jos toisi julki, suuri määrä saattaisi tuntua pahalta ja varsinkin se, että halusi tuoda sen julki.

Vierailija
13/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, ehkä liioittelin. Jos tarkoituksena olisi pistää pystyyn oikea parisuhde niin 20 partneria olis varmaan oma kipuraja, pelkkään seksisuhteeseen sen sijaan toi 50 olis ok. En ehkä jaksaisi yrittää pitää lukua kovin pienrnä jos tästä ainkkuuntuisin jossain vaiheessa.

Ap

Vierailija
14/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jotka olette olleet juuri esim 1-3 seksiä sisältäneessä suhteessa, kaduttaako tai tuntuuko että jotain on jäänyt puuttumaan?

Itsekin siis harrastanut vain suhteissa enkä harrastanut irtosuhteita. Joskus katsoin dokumentin jossa n 80-vuotiaan naisen mies oli kuollut aikaa sitten. Nainen sanoi suoraan että "kunpa silloin nuorena ja kauniina olisi oikein huo rannut ja levittänyt itseään kaikille haluaville kun nyt on kokemusta vain yhdestä munasta eikä tämän ikäinen enää ikinä löydä kokemuksia". Oli siis oikeasti surullinen kun oli ollut kunnollinen ja liian vanha kokemaan enää.

Joskus itseä pelottaa että sitten kiikkustuolissa kaduttaa.

Vierailija
15/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jotka olette olleet juuri esim 1-3 seksiä sisältäneessä suhteessa, kaduttaako tai tuntuuko että jotain on jäänyt puuttumaan?

Itsekin siis harrastanut vain suhteissa enkä harrastanut irtosuhteita. Joskus katsoin dokumentin jossa n 80-vuotiaan naisen mies oli kuollut aikaa sitten. Nainen sanoi suoraan että "kunpa silloin nuorena ja kauniina olisi oikein huo rannut ja levittänyt itseään kaikille haluaville kun nyt on kokemusta vain yhdestä munasta eikä tämän ikäinen enää ikinä löydä kokemuksia". Oli siis oikeasti surullinen kun oli ollut kunnollinen ja liian vanha kokemaan enää.

En usko, että kaduttaa. Jos vain kumppanin loppuiäksi löytäisin. Seksi sinällään ei ole se juttu, vain osa kokonaisuutta, irtosuhteista en usko saavani sitä läheisyyttä jonka haluan tilanteeseen. Hieman kuin avustettu runkkaus näin vähemmän elegantisti ilmaistuna ja sen toimituksen voin hoitaa itsekkin.

mies 30v

Vierailija
16/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka parisuhde oli 18-21 ikäisenä, seuraava 23-43 (josta kolme lasta) ja nyt viimeisin alkaen 45 ikäisestä, ja kolme vuotta on tämä viimeisin kestänyt ja joka toivottavasti kestää hautaan asti. En ole jäänyt paitsi mistään, hyvää seksiä on ollut kaikki nämä vuodet, ja sinkkuajat osasin hoitaa omalla kädellä. Seksiä siis 3 eri kumppanin kanssa, joista kolmas on nykyinen.

Vierailija
17/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän alkanut mietityttää että pitäisikö nyt vielä nuorena rellestää kun tähän asti ollut ns kiltti ja vain muutama mies ollut, joista kaikki paitsi yksi kesti vähintään 6kk ja pisin pian 8 vuotta ja olen siis reilusti alle 30-vuotias. Ja olen siis edelleen tässä 8v parisuhteessa, mietin kyllä tulenko vanhana katumaan jos mies vaihtaa nuorempaan ja minä jo rupsahtaneena en saa ketään.

Ap

Vierailija
18/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v. ja n. 10 partneria ennen avioliittoa ja avioeron 2008 jälkeen 2. Nykyisen ja edeltävän suhteen välissä olin 4v. sinkkuna, jonka aikana ei yhtään irtosuhdetta.

Vierailija
19/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän alkanut mietityttää että pitäisikö nyt vielä nuorena rellestää kun tähän asti ollut ns kiltti ja vain muutama mies ollut, joista kaikki paitsi yksi kesti vähintään 6kk ja pisin pian 8 vuotta ja olen siis reilusti alle 30-vuotias. Ja olen siis edelleen tässä 8v parisuhteessa, mietin kyllä tulenko vanhana katumaan jos mies vaihtaa nuorempaan ja minä jo rupsahtaneena en saa ketään.

Ap

Jos edes tuollaista mietit olet todennäköisesti aivan eri puusta vestetty kuin minä tai tämä 45v 3 suhteen mies. Kyllä minullakin jonkun seksikkään naisen nähdessäni ajatukset menevät seksiin, mutten halua kuitenkaan sillä tavalla, en kaipaa tuntemattoman kosketusta.

Mies 30v

Vierailija
20/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No okei, ehkä liioittelin. Jos tarkoituksena olisi pistää pystyyn oikea parisuhde niin 20 partneria olis varmaan oma kipuraja, pelkkään seksisuhteeseen sen sijaan toi 50 olis ok. En ehkä jaksaisi yrittää pitää lukua kovin pienrnä jos tästä ainkkuuntuisin jossain vaiheessa.

Ap

Sano vaan rehellisesti, että mies millä olisi 50 naista kaadettuna olisi hyvä juttu sulle. Mies kehuskelisi kaadoilla ja sinä näkisit nämä kaikki kaadot mielessäsi kuin metsästäjän kaadot seinällä.

Kiltti mies joka on pystynyt kieltäytymään seksistä ei kiinnosta. Ei kiinnosta mielenlujuus ja arvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi