Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toimivia lääkkeitä adhd n hoiitoon?

Vierailija
31.01.2019 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri

Vierailija
2/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

spiidiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Concerta oli pitkäävaikutteisempi ja sitten oli jokun toinen jossa jotain voidaan säätää?

Vierailija
4/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Concerta oli pitkäävaikutteisempi ja sitten oli jokun toinen jossa jotain voidaan säätää?

Mä oon varmaaan jo kysyny mutta ku ei vttu riiitä keskittymiskyky lukemaaan niitä vastauksia.

Vierailija
5/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antabus...

Vierailija
6/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, mitä ongelmaa yrität lääkityksellä ratkaista? Itse käytin Concertaa muutaman vuoden ja kyllähän se auttaa aloitekyvyn, keskittymisen ym. elämänhallinnan kanssa. Kääntöpuolena elämä pyörii pillerirumban ympärillä - aamulla Concertalla ylös, illalla unilääkkeellä taju pois.

Niinä päivinä kun ei käytä, syöt ja nukut kellon ympäri, joten lopulta käytät joka päivä. Itselläni pitkäaikainen käyttö alkoi aiheuttaa maksavaurioita ja tunne-elämän "tylsymistä", joten lopetin. Vierottautuminen oli ihan yhtä helvettiä.

Kaikista paras keino tulla toimeen ADD/ADHD:n kanssa on ymmärtää omat puutteensa ja totuttautua rutiineihin. Opettele käyttämään kalenterimuistutuksia ym. kaikkia mahdollisia pieniä keinoja, jotta et ole muistin varassa. Harrasta säännöllistä liikunta, syö terveellisesti ja huolehdi riittävästä unensaannista.

Vierailija
7/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä edelliseen. Jos haluat pienen hengähdystauon hälinästä pääsi sisällä, ekstaasi/MDMA toimii kivasti. Tämä neuvo on luonnollisesti omalla vastuulla, kun on kyse laittomista päihteistä.

Vierailija
8/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon ihmisestä, hoitomuotoina voi toimia monet asiat concertasta liikuntaan tai jopa ruokavalioon. Kokeilemalla selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan