Asioiden aikaansaamattomuus, muita?
Olisi kyllä aikaa, olen sinkku, ei lapsia. Työ ei ole mitenkään erityisen kuluttavaa, vapaa-aikaa on.
"Ongelma" on se, että runsaasta vapaa-ajasta huolimatta en saa paljoakaan aikaiseksi. Kodin pidän siistinä, ystäviä näen jonkun verran. Mulla olisi kyllä esim muutama projekti jota haluaisin tehdä aina vapaa-ajalla, mutta en yksinkertaisesti jaksa.
Tuntuu että olen usein väsynyt. Veriarvot ym otettu ja ok. Olen siis aina ollut sellainen että toimeentarttuminen on jotenkin hankalaa. Rakastan nukkumista. En ole masentunut.
Ihailen ihmisiä jotka saavat aikaan asioita; monilla on pieniä lapsia, opiskeluita, töitä ym asioita päällekkäin. Pelkästään tuollaisen kuvion ajattelu saa minut äärimmäisen väsyneeksi.
Kellään samoja "ongelmia"?
Kommentit (7)
Olen työtön enkä saa mitään aikaan, vaikka nousen aamuisin ennen ysiä. Yhden työhakemuksen tein alkuviikosta, muuten lorvinut. Suihkussakin käynyt vasta iltapäivällä joka päivä. Parissa harrastuksessa kävin, muuten makoillut sohvalla tv auki ja känny kädessä. Ärsyttää oma saamattomuus!
Minulla sama ongelma. Olen hieman päässyt eroon sillä, että pistän joka päivälle tavoitteen mitä pitää saada aikaan. Yleensä saan, mutta sen jälkeen alkaa tuo lorviminen kun en jaksa aloittaa uutta "kun ei ole tämän päivän tavoite"
"Kiva" kuulla että on muitakin joilla tämä ongelma. Olisi kauhean kiva jos osaisi olla välimaastossa; olen nimitt sellainen kun innostun jostain asiasta niim omistaudun täydellisesti ja käyn aivan kierroksilla. Tätä tapahtuu kuitenkin harvoin.
Ap
Ei se ole asioiden aikaansaamattomuus vaan SINUN!!
Kärsin koko elämäni vastaavasta, erityisesti aloittamisen vaikeudesta. Mulla diagnosoitiin ADD.
-