Mies onko isot kädet turn off naisessa?
Olen 175cm pitkä nainen ja kämmenen sisälle mahtuu vessapaperin hylsy.
Siis leveyssuunassa niin, että sivuilta ei näy enää hylsyä.
Tämä tuntuu olevan miehille jotenkin luotaantyöntävää.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoiset jalat sinulla on?
43
Ap
No sinähän olet pitkä nainen. Kai se on ihan loogista, että pitkällä naisella on myös isot kädet ja jalat? Silmiinpistävää olisi ehkä se, että 160 cm naisella olisi tuon kokoiset kädet. Se voisi silloin viitata ainakin johonkin tiettyyn sairauteen.
Ei se turn off ole. Vain yksi piirteistä/puolista naisessa. Itse tapailen nyt sun mittaista naista. Itse olen reilut 180cm pitkä, mutta kämmen mulla taas on jos nyt ei pieni niin vaatimattomamman kokoinen. Hyvinkin meillä on samankokoiset kädet. Ei ollut tarkoitus ahdistua asiasta, koska eipä me kumpikaan käden koolle paljoa voida.
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm pitkä nainen ja kämmenen sisälle mahtuu vessapaperin hylsy.
Siis leveyssuunassa niin, että sivuilta ei näy enää hylsyä.
Tämä tuntuu olevan miehille jotenkin luotaantyöntävää.
Tottakai, sormien koko korreloi sieraimen koon kanssa, kuten myös muissa strategisissa mitoissa, joinne työnnetään sormia.
Vierailija kirjoitti:
No sinähän olet pitkä nainen. Kai se on ihan loogista, että pitkällä naisella on myös isot kädet ja jalat? Silmiinpistävää olisi ehkä se, että 160 cm naisella olisi tuon kokoiset kädet. Se voisi silloin viitata ainakin johonkin tiettyyn sairauteen.
Mutta kun kädet on isommat kuin suurimmalla osalla tapaamistani miehistä :(
Isommat kuin monella 190 pitkälläkin...
Ap
Minulla oli kerran miestuttu jota katselin sillä silmällä. Päinvastainen tilanne, pikkuruiset kätöset isolla miehellä. Ja lisäksi ne olivat ihan karvattomat. En pystynyt näkemään meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43
Ap
Isot kädet ei niinkään, mutta noin isot kiviajat on kyllä turn off ja iso sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43
Ap
Et ole nainen, vaan karhu.
Kasvaako parta? Entäs rintakarvat?
Isot kädet eivät haittaa ruoanlaitossa, siivoamisessa ja niillä voi hieroa miehen hartioita. Isoissa käsissä pysyy lapsi hyvin sylissä.Lisäksi kalu uppoaa hyvin kämmeneen kun annat miehelle hyvää käsilläsi.
Olen vaimoaineista joten jatkoon:)
Katso Seinfeldin man hands jakso :D