Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Gardajärvi,millainen lomakohde lapsiperheelle?
16.05.2006 |
Gardajärvelle menossa yksivuotiaan lapsen kanssa. Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten lapsiperheet ovat lomaansa siellä viettäneet.
Kommentit (2)
Sen ikäisen kanssahan pärjää missä vaan. Lapsi nukkuu vielä pitkät päikkärit, viihtyy rattaissa jne.
Rivan rannassa (siis Garda-järven rannassa tietty) on ihana nurmikenttä, jolla voi viettää aikaa. Järvi sinällän voi olla huippukylmä, joten uiminen saattaa olla mahdotonta.
Ruoka on hyvää ja aika hintavaa, kengät, vaatteet ym samoin.
Menisin kyllä uudestaankin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta toisaalta onhan se erittäin rauhallinen ja ennen kaikkea turvallinen lomakohde myös lapsiperheelle. Kyllä sitä voi suositella. Lapsista tykätään siellä ihan niinkuin muuallakin :)
Rantsut ei ole ihan sellaisia hiekkalinna-biitsejä mutta kyllä niillä pienetkin viihtyy.
Koululaisille löytyy Gardaland-huvipuisto ja sitten vielä isommille tietysti vaikka surffausta.