Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olishan nää viisut jo voitettu aikoja sitten,

Vierailija
21.05.2006 |




jos Nightwish olis päästetty sinne. Joskus 90 -luvulla. Kansa äänesti Yökköset vaan tädit ja sedä raadissa lähettivät sinne jonkun muun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kuka sinne silloin lähetettiin"



Ämmät olevinaan niin viisufaneja nyt ja mitään eivät tiedä! Vastaus oli Nina Åstrom, mutta sitä ei täällä tiedetä kun eihän ämmät mitään ikinä oma-aloitteisesti seuraa!

Vierailija
2/7 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai viisut olisi voitu voittaa jo aikaa sitten, ellei tosiaan biisit olisi olleet aivan uskomatonta, massasta erottymatonta sontaa.



UK:ssakin paivittelevat nyt kovasti, kuinka onkin viime vuodet menneet niin huonosti - pakko olla Irakin sodan syyta jne. Kukaan ei tunnu edes ottavan huomioon sita seikkaa, etta UK:n biisit viime vuosina ovat olleet aivan kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish oli Suomen karsinnoissa vuonna 2000, mutta eihän nämä mammat täällä mitään tiedä Euroviisuista.

Vierailija
4/7 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta YLEn demaritädit ja -sedät lähetti sinne sen kappaleen miten se menikään...: " Rakastan Eurooppaa, rakastan maailmaa" Ei ihmekään, ettei sitä paljon kukaan muista :D



Hard rock hallelujah!

Vierailija
5/7 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan olla mikään euroviisuguru...

Vierailija
6/7 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 5, joka ei ole koskaan vaittanyt olevansa mikaan " viisufani" (heh)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei tarvitsekaan olla mikään euroviisuguru...