Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin jännä, että kauneus on nykyään niin tavallista, mutta kallista

Vierailija
31.01.2019 |

Jos mietitte vaikka 2000-luvulla tehtyjä sarjoja, niin nykyisin todella monet tavalliset ihmiset näyttää yhtä hyvältä kuin ohjelmiin valikoidut hyvägeeniset, toimenpitein parannellut ihmiset.
Lienee selvää, että tosi moni "hoitaa" vanhenemistaan erilaisin pientoimenpitein, jotka käy melko kalliiksi. Olen miettinyt mitä tästä seuraa: miehet tottuvat naisten ulkonäön kovaan tasoon, kaunis ja symmetrinen naama on nykyään ok/normaali. Siihen on kuitenkin käytetty niin paljon varoja ja aikaa (mitä monet miehet eivät tajua, kun eivät huomaa että mitään olisi paranneltu), että naisen ei ole kannattavaa valita yhtään tasoaan alempaa tai huonotuloista kumppania. Kullankaivajailmiö ei ole mikään ihme, kun nykyinen ilmapiiri ja sosiaalinen normi on, että ulkonäön viilaus on välttämätöntä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän moni mamma tulee sanomaan, että minä olen 35 mutta näytän 25-vuotiaalta enkä meikkaa ja rasvaan nivealla naaman iltaisin. Jos olet/uskot olevasi yksisarvinen niin mulle sopii että jätät kommentoimatta. Ap

Vierailija
2/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavallaan uskon ja ymmärrän, että monien miesten mielestä pitää tyytyä kauhean alhaisen tasoiseen naiseen, muuten ei saa ketään. Nyt vaan on niin, että entinen tavis on nykyinen alhainen taso ja entinen kaunis on nykyinen normaali. Kyllähän miesten ensimmäinen toive usein olisi tietysti instamalli, mutta toivotaan, että rahkeet riittäisi edes normaaliin (=kauneuteen kuluu tuhansia vuodessa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei synny keskustelua, kun ei saa tulla kehumaan itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi