Minulla on talletuksina ja sijoituksina miljoona ja huoneistoina ja kiinteistöinä kaksi miljoonaa
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä alku! Siitä se lähtee!
Kiitos ;)
Nyt on tuotot kotiutettu ja verot maksettu. Odotellaan hyviä ostopaikkoja ja otetaan iisisti. Ap
Eihä tuo vielä mitään,minä tuhlaan tuon summan joka viikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti rikkaat ei rahoillaan leveile. Hyvä yritys kuitenkin.
En leveilekään. Kunhan kerroin. Ap
Mitä muuta tuo on kuin leveilyä? Ei täällä kukaan muukaan tule sanomaan "joo mulla on tonni tilillä ja parin tonnin romuauto. Kunhan kerroin."
Kyllähän tuo omahyväisyys paistaa jo läpi aloitusviestistä, miksi sitä kiellät? Voisit kertoa, mikä syy sinulla on leveillä anonyyminä tällä palstalla? Eikö se ole aika säälittävää, olisi sinulla tuota omaisuutta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on, ettei tarvitse käydä töissä eikä stressata mistään. Meillä ei ole lapsia ja miehelläkin on omaisuutta ja hyvät tulot. Ap
Ja nyt te raukat pelkäätte vain ,että sairastutte pahasti tai jotain muuta kamalaa taphtuu läheisillenne,
Sääliks käy teitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja aika hyvät fiilikset :)
Ja silti mielenterveys niin huonolla tolalla että kirjoittelet vauvapalstalle.
Ei se raha nähtävästi kaikkea korjaa..
Hieno homma sinulle. Mutta oletko tyytyväinen tilanteeseen?
Minullakin on aavee-miljardi ja sijoituskämppiä kaikissa maailman suurkaupungeissa. Tätäkin kirjoittelen Kapkaupungin penthousestani, gigoloni antaa minulle juuri jalkahierontaa.
Miten ajattelit turvata tulevaisuutesi? Eihän noilla pötkitä pitkään ja varsinkaan jos ero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti rikkaat ei rahoillaan leveile. Hyvä yritys kuitenkin.
En leveilekään. Kunhan kerroin. Ap
Kyllä tuo ihan leveilyä oli. Mutta onnea miljoonistasi, valitettavasti rahalla ei saa kaikkea, kuten järkeä.
Mulla on 30k ulosotossa ja vituiks menny elämä. olen kuitenkin vapaa ja suht terve. Päivä kerrallaan mennään.
Ap, ja silti palstailet aaveellä.
Hohoo, köyhää on. Köyhää jossakin. 😃
Vierailija kirjoitti:
En usko..
Hei ihmiset, älkää nyt vastailko meidän Petterin provoihin.
Jatkuvasti kehuu kaikille, milloin mitäkin, ihmeellinen 10-vuotias.
Nyt kuule mummi kävikin täällä ja jouduit kiikkiin.
T. Mummisi
Voi kun mullakin ois. Nyt on vain alle milli. Toivoa on jonain päivänä omistaa suunnilleen saman verran. Aion elää pääomatuloillani ja alkuun lisäksi ehkä palkalla. Hauska sit nähdä, miten elintaso kohoaa, siis minkä verran.
Vierailija kirjoitti:
In the States that is peanuts.
Anonyymina palstalla kehuskelu on hyväksynnän hakemista tai halua aiheuttaa katettua. Mistä tämä johtuu? Jokin syy siihen on, jokin ongelma itsetunnossa.
Sinänsä ei voi sanoa luotettavasti, että on sijoituksina ja kiinteistönä rahaa, koska arvot voivat varsinkin sijoitusten osalta olla kovinkin muuttuvaisia.
Mä taas uskon, että ap ei varsinaisesti leveile. Meillä kans miehen kanssa mukava omaisuus, ihan omalla työllä hankittu ja hyvällä onnella. Lähipiiri ei todellakaan ole tietoinen meidän tilanteesta eikä sitä haluta levitelläkään. Elellään myös aika vaatimattomasti kaikin puolin omaisuuteen nähden.
Mutta onhan se kiva, että jossain voi anonyymisti kertoa olevansa onnellinen ja tyytyväinen tilanteeseensa. Samalla tavoin, kun täällä joskus kerrotaan tarinoita ihanasta miehestä, mahtavasta työpaikasta tai älykkäistä lapsista.
Mulla olis 45 miljoonaa mutta vain jos vaihdan kaikki Unkarin forinteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Anonyymina palstalla kehuskelu on hyväksynnän hakemista tai halua aiheuttaa katettua. Mistä tämä johtuu? Jokin syy siihen on, jokin ongelma itsetunnossa.
Sinänsä ei voi sanoa luotettavasti, että on sijoituksina ja kiinteistönä rahaa, koska arvot voivat varsinkin sijoitusten osalta olla kovinkin muuttuvaisia.
Ihminen voi olla ihan vaan onnellinen ja nostattavissa fiiliksissä asiasta, ei siinä tarvitse sen kummempaa syytä olla. Sinä sen sijaan esittelet kateuttasi arvon romahtamismietteinesi, vaikka vuokratulot pysyvät ihan samoina, vaikka asunnon arvo laskisikin.
Kel onni on, se onnen kätkeköön ;)