Mitkä ruoka-ainekset on halvempia Lidlissä kuin Prismassa?
Mitä kannattaa ostaa Lidlistä? Auttakaa minua, joka en ole astunut jalallani Lidliin noin kahteen vuoteen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä sieltä saa.
Höpsis
Melkein kaikki. Eli vertailuun ei kannata tuhlata aikaa. Liidistä siis kaikki ja kerran kuussa pörrismaan jos jotain jää puuttumaan.
Itse ostan pörrismasta mannaryynejä ja vähäsuolaista ketsuppia ;-)
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki. Eli vertailuun ei kannata tuhlata aikaa. Liidistä siis kaikki ja kerran kuussa pörrismaan jos jotain jää puuttumaan.
Ei ihme, että et ole sitten huomannut maksavasi kalliimpia kilohintoha. Lidukka käyttää pienempiä pakkauksia, jotta saa halvemman hinnan tuottelle. esim. kanoissa ja jauhelihoissa näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että et ole sitten huomannut maksavasi kalliimpia kilohintoha. Lidukka käyttää pienempiä pakkauksia, jotta saa halvemman hinnan tuottelle. esim. kanoissa ja jauhelihoissa näin.
Tsih! Minulla on sentintarkka ruokapäiväkirja ja operoin vain yksikköhinnoilla. Liidin asiakkaana syön alle 5 eur/päivä. Ja todella hyvin ja terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan kilohinnalta halvempaa on lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihapaskaa päästelet. Kun ostan pörrismasta vanhentuvia -30%, hinnat ovat kilpailukykykyisiä liidin normaalihintojen kanssa. Mutta vaihtelu virkistää.
No mielenkiinnolla haluan kuulla tuosta sinun vitosen päivätaulukostasi. Minulla on viidenkympin ruokabudjetti kuukaudelle prismasta, joten pääsen siis vielä halvemmalla.
Mutta olen valmis myös muuttamaan listaani jos saat vakuutettua minut ruokasi paremmuudesta.
Lähes kaikki. Kala on useimmiten kalliimpaa kuin muualla.
Vierailija kirjoitti:
No mielenkiinnolla haluan kuulla tuosta sinun vitosen päivätaulukostasi. Minulla on viidenkympin ruokabudjetti kuukaudelle prismasta, joten pääsen siis vielä halvemmalla.
Mutta olen valmis myös muuttamaan listaani jos saat vakuutettua minut ruokasi paremmuudesta.
Ravitosisältö oikea ja hyvää ja terveellistä. Liidistä saisit sötkösi neljällä kympillä.
Minusta alle 5 euron päiväbudjetilla joutuu jo laadusta tinkimään. Toki rapsiöljyllä ja sokerilla eläminen on käytännössä ilmaista mutta ei ole mun juttu ;-)
Toivottavasti tästä ei tule mitään tappeluketjua... Sellaiseksi en tätä tarkoittanut.
Haluaisin vain kuulla konkreettisesti mitkä on ne ruoat ja hygieniatuotteet ym jotka kannattaa ostaa Lidlistä.
Eniten tulee ostettua kauppareissuilla perunaa, porkkanaa, kaalia, maitoa, ruisleipää, jauhoja, kahvia, leikkeleitä, juustoa... Perusjuttuja. Onkohan ne halvempia Lidlissä noin pääosin?
Ap
kysytäänpä toisin päin. Missä tuotteissa Prisma on halvempi? Ainakin kuivahedelmät ja pähkinät ovat lidlissä kalliita (tosin laadukkaita). Myös x-tra bulkkituotteet tuntuvat olevan lidlin vastaavia halvempaa tavaraa. Mikä muu?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tästä ei tule mitään tappeluketjua... Sellaiseksi en tätä tarkoittanut.
Haluaisin vain kuulla konkreettisesti mitkä on ne ruoat ja hygieniatuotteet ym jotka kannattaa ostaa Lidlistä.
Eniten tulee ostettua kauppareissuilla perunaa, porkkanaa, kaalia, maitoa, ruisleipää, jauhoja, kahvia, leikkeleitä, juustoa... Perusjuttuja. Onkohan ne halvempia Lidlissä noin pääosin?
Ap
Mainitsemasi tuotteet ovat halvempia lidlissä. Kahvi ei välttämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravitosisältö oikea ja hyvää ja terveellistä. Liidistä saisit sötkösi neljällä kympillä.
Minusta alle 5 euron päiväbudjetilla joutuu jo laadusta tinkimään. Toki rapsiöljyllä ja sokerilla eläminen on käytännössä ilmaista mutta ei ole mun juttu ;-)
Syön kasvisruokaa ja ainakaan täällä ei kasvikset ole Lidlissä halvempia useinkaan. Lisäksi valikoima on pienempi ja usei myös lopussa, kun pääsen vasta iltapäivästä kauppaan. Mitä sinä yleensä syöt?
Lidlin hevi on hinnaltaan tosi halpa. Erityisesti tarjouksessa olevat tuotteet. Laatukin hyvää.
Myös jogurtti ja juustot halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et sitten mieti kuin hintaa? Itse mietin myös hinta-laatusuhdetta, käyttöaikaa eli viimeisiä päivämääriä, tarjouksia, lempibrändejä/tuotteita, saatavuutta jne. Hevi-osasto ainakin on Lidlissä ylivoimainen.
Kaikki mitä sieltä saa.