Mitä on kevyt tapailu tai "ei mitään vakavaa"?
Tapasin joulukuussa miehen, jota olen nähnyt nyt vähintään kerran viikossa seksin merkeissä. Tarkoitus oli pitää tämä vain kevyenä tapailuna, eikä tästä tulisi mitään sen kummempaa, koska kumpikaan ei halua suhdetta. Näemme toisiamme kuitenkin tosiaan viikoittain lounaan, saunomisen ja seksin merkeissä. Juttelemme usein tunteja ennen varsinaista "asiaan pääsemistä", eli seksiä. Viikonloppuisin teemme ruokaa ja saunomme. Viesteilemme usein ja viihdymme toistemme seurassa. En näe tässä juurikaan eroa varsinaiseen seurusteluun, vaikka olemme nimenomaan päättäneet, että emme ole pari. Mies on oikeasti todella ihana ja komea, ja seksi on hyvää. En siis periaattteessa panisi pahakseni, vaikka tämä syvenisikin parisuhteeksi, vaikka elämäntilanteeni takia en koe olevani hyvä seurustelukumppani.
Miten te määrittelette "kevyen tapailun"? Onko se tällaista? Milloin suhteesta tulee "vakava"?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kevyt tapailu oli minulle todella kevyttä. Käytiin kävelyillä, tosi harvoin kahvilla tai syömässä. Näin paljon miehiä kevyissä, helpoissa merkeissä. Juteltiin ja käveltiin milloin missäkin.
Kevyt tapailu päättyi, kun tapaisin nykyiseni ja sitouduttiin. Kevyestä tuli hevyä..eli raskaampaa ja vakavampaa. Puhumme yhteisestä tulevaisuudesta, naimisiin menosta ja lapsista...
Ja seksiä, pussailua jne. oli vasta tässä vakavassa suhteessa.
Kevyt tapailu oli minulle todella kevyttä. Käytiin kävelyillä, tosi harvoin kahvilla tai syömässä. Näin paljon miehiä kevyissä, helpoissa merkeissä. Juteltiin ja käveltiin milloin missäkin.
Kevyt tapailu päättyi, kun tapaisin nykyiseni ja sitouduttiin. Kevyestä tuli hevyä..eli raskaampaa ja vakavampaa. Puhumme yhteisestä tulevaisuudesta, naimisiin menosta ja lapsista...