Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko antaneet juoruvinkkiä Seiska-lehdelle?

Vierailija
16.05.2006 |

Näin tossa yhden mielenkiintoisen julkkiksen. Paljon maksoivat?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole antanut vinkkiä juorulehteen, enkä anna. Minusta sellainen on tyhmää ja mautonta. Enkä ymmärrä sellaisia, jotka niitä vinkkejä lähettelee. Monesti sellaisetkin juorut ovat vääriä, esim " se ja se oli tällaisen miehen kanssa ravintolassa syömässä, eli heillä on suhde" .

Minä en ymmärrä juorulehtiä.

Vierailija
2/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

milt' tuntuu olla noin hyvä ja täydellinen ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on julkkiksia ystävinään, enkä ikinä ystävistäni kertoisi mitään juorulehdelle!

Vierailija
4/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillani sain juorusta 100 e miinus verot. Ihan mukavasti!

Vierailija
5/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinne lähettää verokortti?

Vierailija
6/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ilmottanut, ei ole ollut aihettakaan. Tuskin silti ilmottaisin.

Vierailija
7/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhestä idols-kisoissa olleesta hyvin pärjänneestä.. kaikkea sitä tulee nuoruudessa tehtyä;)

Vierailija
8/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se taitaa olla aika monen palkkion kohdalla, että verokortin haluavat. Olen joskus osallistunut myös kirjoituskilpailuihin, ja julkaistavista jutuista on saanut palkkion. Näistä on peritty suoraan 60 % veroa, kun en ole verokorttia toimittanut.

Vierailija
9/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun kuvaajia käy paikalla " salaa" ottamassa kuvia hänen talostaan ja autostaan....

Vierailija
10/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rahat tiukilla ja jos joskus tulee tilanne, että saan jonkun kuvan julkkiksesta tai muun vinkin niin VARMASTI LÄHETÄN JULKKISVINKIN!

stella80:

Koskaan en ole antanut vinkkiä juorulehteen, enkä anna. Minusta sellainen on tyhmää ja mautonta. Enkä ymmärrä sellaisia, jotka niitä vinkkejä lähettelee. Monesti sellaisetkin juorut ovat vääriä, esim " se ja se oli tällaisen miehen kanssa ravintolassa syömässä, eli heillä on suhde" .

Minä en ymmärrä juorulehtiä.

Vierailija
11/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä rahat tiukilla ja jos joskus tulee tilanne, että saan jonkun kuvan julkkiksesta tai muun vinkin niin VARMASTI LÄHETÄN JULKKISVINKIN!

Vierailija
12/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- menisin töihin, tekisin vaikka 2-3 työtä yhtä aikaa (niin olen tehnyt)

- eläisin siihen mihin olisi varaa (diorin paita muuttuisi h&m paidaksi)

- olisin onnellinen ja tyytyväinen siihen mitä minulla mahdollisesti olisi kuitenkin, mitä ei rahalla saa (duuni, puolisi, lapset, terveys, ystävät, sukulaiset jne)

- ilman rahaa voi lainata kirjastosta kirjoja, käydä sieniretkellä, meressä juomassa jne.

Vierailija
13/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta jos joku levittelisi minun asioita, olisi erittäin loukkaantunut. Vaikken siis ole mitenkään julkkis. Eli en anna juoruja lehtiin. Seiska on ärsyttävä juoruineen, joista ainakin muutaman juttu on aivan varmuudella ollit täyttä potaskaa.

Vierailija
14/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät ole mitään pahoja tai ilkeitä juttuja, siis tyyliin rokkari oli raitiovaunussa...en tiedä maksavatko mitään, mutta kokeilen kuitenkin. Kyllä mulle raha kelpaa, mutta en laittaisi ystävistäni juttuja enkä mitään perättömyyksiä tai kamalia asioita, toisten tragedioita yms.

Vierailija
15/15 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tunnen julkisuuden henkilöitä - tai ehkä juuri siksi!!

Kuulin, että teatterikorkealaiset joskus rahapulassaan päättivät vuorotellen antaa toisistaan juoruvinkkejä lehdistölle ;)