Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteliko kukaan aamulla Radio Novaa silmät kuivina?

Vierailija
30.01.2019 |

Kauhea tilanne kun juontajat joutuvat suorassa lähetyksessä kertomaan ystävänsä kuolemasta.
Sari Seppälä oli todella hyvä radiotoimittaja.
Ehdin kuunnella häntä melkein 30 vuotta ja tuntuu kuin joku läheinen olisi kuollut.
R.I.P. Sari

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kuullutkaan koko ihmisestä, mutta RIP.

En minäkään, joten siksi ei itketä, eikä vaikuta elämääni mitenkään kyseisen henkilön kuolema. On se kumma, kun hänestä kirjoitellaan kuin olis joku megajulkkis, joka on vaikuttanut maailmanmenoon jotenkin merkitsevästi, vaikka oli vaan random radiojuontaja (sen verran luin uutisotsikoista).

Vierailija
22/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kuuntelee enää novaa muutenkaa? Itse olen kuunnellut varmaan 20v sitten viimeksi.Samat pik in japanit siellä soi.

Aki ja Minna ovat kyllä myös kivoja.

Kaikkien aikojen paras juontajapari. Varsinkin Minna on rautainen ammattilainen, yleensä superhauska mutta tarvittaessa myös vakava ja korrekti. Novan soittolistat kaipaisivat kyllä freesausta, mutta se ei ole juontajien vika. Novan musiikillisesta sisällöstä, kuten soittolistoista vastaa käsittääkseni Oku Luukkainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuunnellut radiota, mutta kun iltapäivällä luin uutisen kuolemasta niin itkuhan siinä tuli. Edellisen kerran julkkiksen, mutta kuitenkin täysin vieraan ihmisen kuolema vaikutti minuun samoin kun Hanna-Riikka kuoli viime kesänä.

Mä en tiedä miksi nämä kaksi on nyt ottanut näin koville.

Ihan samaa ihmettelen. Normisti nämä uutiset menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ilman sen suurempia tuntemuksia, mutta tämänpäiväinen uutinen meni jotenkin ihon alle. Hanna-Riikka olikin itseasiassa se eka julkkis, jonka kuolemaa itkin ja näemmä Sari Seppälä oli toinen.

Ootteko samaa ikäluokkaa? Itse olen 47 v. Ja just nämä kaksi kolahtivat myös itselleni. Samastun heihin, koska alan tajuta oman ikääntymiseni. Hanna-Riikan tytär saman ikäinen kuin kuopukseni.

Ehkä se sitten on se, vaikka oon kyllä vasta nelikymppinen. 

Vierailija
24/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

En kuuntele novaa ennen kuin MINNA KUUKKA saadaan hevonvit*uun sieltä.

Jos joku, niin Vappu Pimiä sieltä pitää pois saada. Tykkään siis kuunnella Novaa, mutta perjantaisin sen pilaa tuo s**tanan kaakattaja hirnumisellaan.

Sari sen sijaan oli aivan supermiellyttävää kuunneltavaa ja ihanan aidon positiivinen ihminen. Ei tehnyt itsestään jatkuvasti turhaa numeroa kuten vaikka tuo Vappu. Parhaat lähtee aina ensin, harmi.

Vierailija
25/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meille laulaa Juha Tapio

Vierailija
26/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suurhenkilö tämä Seppälä oikein on ollut? Jokaisessa sanomalehdessä on 5-6 uutista hänestä ja julkkisten itkuhaastattelut lisäksi. Hän sairasti nopeaksi kohtaloksi tunnettua sairautta vuoden, ja nyt on kauhea yllätys, kun hän menehtyi. Kas kun ei olla järjestämässä jo valtiollisia hautajaisia. Lehtijutut kuvien kanssa ovat kuitenkin tulossa.

Vierailija
27/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kuullutkaan koko ihmisestä, mutta RIP.

En minäkään, joten siksi ei itketä, eikä vaikuta elämääni mitenkään kyseisen henkilön kuolema. On se kumma, kun hänestä kirjoitellaan kuin olis joku megajulkkis, joka on vaikuttanut maailmanmenoon jotenkin merkitsevästi, vaikka oli vaan random radiojuontaja (sen verran luin uutisotsikoista).

Sari Seppälä on vaikuttanut suuresti paikallisradion toimintaan.

Se että sinä et ole asiasta tietoinen kertoo paljon sinusta.

28/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukka ja se äijä hoiti asian erittäin epäammattimaisesti tuosta oli neutraali kerronta pois. Itkunsekaista mylvintää

Vierailija
29/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuunnellut radiota, mutta kun iltapäivällä luin uutisen kuolemasta niin itkuhan siinä tuli. Edellisen kerran julkkiksen, mutta kuitenkin täysin vieraan ihmisen kuolema vaikutti minuun samoin kun Hanna-Riikka kuoli viime kesänä.

Mä en tiedä miksi nämä kaksi on nyt ottanut näin koville.

Mulla varmaan siksi, että Taikapeiliä tuli kuunneltua nuoruudessa ihan kamalasti ja vieläkin satunnaisesti. Saria taas tuli kuunneltua ihan Novan alkuajoista lähtien ja oli kyllä ihan mielettömän hyvä siinä keskipäivän ohjelmassa ja jopa silloin kun juontajaparina oli superrasittava Annika Metsäketo.

Tältä kai vanheneminen sitten tuntuu. Eikä tunnu kyllä kivalta.

N42

Vierailija
30/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä suurhenkilö tämä Seppälä oikein on ollut? Jokaisessa sanomalehdessä on 5-6 uutista hänestä ja julkkisten itkuhaastattelut lisäksi. Hän sairasti nopeaksi kohtaloksi tunnettua sairautta vuoden, ja nyt on kauhea yllätys, kun hän menehtyi. Kas kun ei olla järjestämässä jo valtiollisia hautajaisia. Lehtijutut kuvien kanssa ovat kuitenkin tulossa.

Huvittavaa että ihmiset jotka eivät tiedä jonkun henkilön urasta luulevat että kukaan muukaan ei tiedä.

Vierailija
31/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kuuntelee enää novaa muutenkaa? Itse olen kuunnellut varmaan 20v sitten viimeksi.Samat pik in japanit siellä soi.

Kaikkien aikojen paras juontajapari. Varsinkin Minna on rautainen ammattilainen, yleensä superhauska mutta tarvittaessa myös vakava ja korrekti. Novan soittolistat kaipaisivat kyllä freesausta, mutta se ei ole juontajien vika. Novan musiikillisesta sisällöstä, kuten soittolistoista vastaa käsittääkseni Oku Luukkainen

Aki ja Minna ovat hyviä, mutta silloin muutama vuosi sitten Minna, Matti ja Tumppi olivat ihan parhaat! Nauroin heidän jutuilleen välillä ihan kippurassa ja vieläkin joitakin juttuja tulee mieleen.

Sarin ja Annikan parivaljakosta tykkäsin myös, he olivat rennosti aikuisia naisia! N44

Vierailija
32/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuivin silmin kuuntelin. Ei koskettanut millään tavoin.

Vierailija
33/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnia Sarille, käsittääkseni hän on oli hyvä radiotoimittaja. Novaa en kuitenkaan voi sietää koska siellä soi tasan 5 samaa biisiä koko ajan ja nekin jotain kasari/ysärikamaa, aki ja minna eivät myöskään varsinaisesti loista ammattitaidollaan. Se kanava aiheuttaa minulle kirjaimellisesti päänsärkyä. Siksi meni ohi tämä uutinen. Surullinen juttu kyllä kuitenkin tämä uutinen, voimia läheisille.

Vierailija
34/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut tykkäämään Anssista ja Ninasta enemmän. Saa nauraa. Aamut on vakavoituneet. Kaiholla muistelen Vehviläistä ja Kuukkaa.

Vierailija
35/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kunnia Sarille, käsittääkseni hän on oli hyvä radiotoimittaja. Novaa en kuitenkaan voi sietää koska siellä soi tasan 5 samaa biisiä koko ajan ja nekin jotain kasari/ysärikamaa, aki ja minna eivät myöskään varsinaisesti loista ammattitaidollaan. Se kanava aiheuttaa minulle kirjaimellisesti päänsärkyä. Siksi meni ohi tämä uutinen. Surullinen juttu kyllä kuitenkin tämä uutinen, voimia läheisille.

On siellä ainakin 15 biisiä soittolistalla! Niistä puolen vuoden välein vaihdetaan 5-10 loppujen jäädessä soimaan.

Vierailija
36/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kastunut silmät! En yleensäkään liikutu tuntemattoman ihmisen kuolemasta. Suomessa kuolee n. 200 ihmistä päivässä.

Ystäviä suren!

Vierailija
37/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että ihmiset jotka eivät tiedä jonkun henkilön urasta luulevat että kukaan muukaan ei tiedä.

Älä turhasta huvitu. Totta kai minä osasin lukea otsikon alta, mitä tämä ihminen on tehnyt, vaikken ollut hänestä koskaan kuullutkaan. En vain tiennyt, että jollakin pari tuntia päivässä radiossa työkseen sitä sun tätä puhuvalla ihmisellä on tuollainen seurakunta palvomassa.

Vierailija
38/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä asia, mutta ihan hirveästi en osaa asiaa surra. Varmaan oma kokemukseni läheisen kuolemasta vaikuttaa. Äitini kuoli 47v iässä syöpään.

Vierailija
39/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen hiljaisen hetken kuunnella jostain?

Vierailija
40/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös haimasyöpä ole eräs alkoholisyöpä?