VAUVAA PURTU PÄIVÄKODISSA
Hoitaja sanoo olleensa 3 metrin päässä tapahtumasta. Ei varmasti ole ollut. Vauvaa oli purtu useista kodista. Ja varmasti ekasta puremasta on tullut sellainen huuto, että vieressä ehtii pelastamaan.
Ei tuollaiset laiminlyönnit ja tekovalheet saa mennä läpi.
Kommentit (15)
Miksi suomalaisäidit joutuvat laittamaan pienet lapset hoitoon?
Vauvaa???? Miksi vauva on päiväkodissa??? Mikään päikky Suomessa ei ota VAUVOJA hoitoon...
Montako avausta ajattelit tästä aiheesta tänne tehdä?
Pyydän anteeksi hirvittävää tekoani, että avasin uuden keskustelun aiheesta, kun en löytänyt muita. olen todella pahoillani, että häiritsin elämäänne tällä tavalla.
Kysymykseen, että monta avausta ajattelin tänne tehdä, vastaus on että tämä yksi. En näe mitään syytä avata samasta aiheesta itse useampaa keskustelua.
Enkä koe huutaneeni. Joskus on opetettu laittamaan otsikko isolla, ehkä joku sen voi kokea huutamiseksi.
Anteeksi kovasti, en hallitse näitä kaikkia asioita.
t. Mummeli
Täällä on välillä kireätä väkeä...
Olen isoäiti ja selvästi liian vanha tällaiselle palstalle. Meilläpäin käytetään valheista sanaa tekovalhe. Pahoittelemma sitten tätäkin sanavalintaa.
Mikä vittun uutinen rämä on? Onko slow news day vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Olen isoäiti ja selvästi liian vanha tällaiselle palstalle. Meilläpäin käytetään valheista sanaa tekovalhe. Pahoittelemma sitten tätäkin sanavalintaa.
Siis valhe on valetta eli "ei totta". Tekovalhe on siis ihan päinvastoin, tuo teko-etuliite kun kääntää valheen päinvastaiseksi eli se tarkoittaa siis tosiasiaa eli ei valetta....
Mummelin kannattaa pysyä pois internetkeskusteluista jos ei osaa lukea paria riviä pidemmälle.
Tähän ne kasvisruokapäivät johtaa.
Huh, miten kova paikka tämäkin palsta on.
ÄLÄ HUUDA! Täällä on jo sitä paitsi vaikka kuinka monta ketjua aiheesta, et ollut eka mullistavan tietosi kanssa.