Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en sitten asunnon ostajana osta asuntoa, jossa on dc-fixattu keittiö tai kylppäri

Vierailija
30.01.2019 |

Mitä mieltä sinä olet dc-fix remonteista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
2/9 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä, mitä ne ovat. Mutta jos ne on niitä kontaktimuovityylisiä päällystekalvoja, niin ei kai sellaisia saa kylppäreihin laittakaan, vai saako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, mutta onhan tuo kätevä tapa fixata pintoja miellyttävämmän näköiseksi jos suurempaan remonttiin ei oo tarvetta.

Vierailija
4/9 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein tiedä, mitä ne ovat. Mutta jos ne on niitä kontaktimuovityylisiä päällystekalvoja, niin ei kai sellaisia saa kylppäreihin laittakaan, vai saako?

Miksei saisi?

Vierailija
5/9 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi?

Työtasoilla kylppärissäkin ok, seinissä ja lattioissa altistaa kosteusvaurioille.

Vierailija
6/9 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa hyvin tehtynä, saattaa jopa auttaa näkemään asunnon potentiaalin. Osaan kyllä katsoa niiden 'taakse' todellisuuteen ja suhteuttaa ostohaluni siihen todellisuuteen.

Vierailija
7/9 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös raapia hiukkasen lattiaa. Mulle on yritetty myydä asunto parketilla, vaikka laminaattia se oli. Ei tullu kauppoja ja hätäiset selitykset kuuntelin mielenkiinnolla.

Vierailija
8/9 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahdin vähän mukaan tähän kontaktimuovitouhuun pari vuotta sitten. DC-fiksasin joitain ikean kuluneita halpiskalusteita uusiksi, lähinnä testailumielessä. Tuotteella saa edullisesti ja nopeasti näyttävää jälkeä, mutta harva osaa huomioida seuraavia asioita:

- irroitettaessa muovi repii todennäköisesti alkuperäistä pintaa mukanaan aika tehokkaasti ja uudelleenpinnoitettaessa kolot tuntuu läpi.

- kuumennetut kohdat saattavat kutistua eikä fiksattu, kaareva pinta enää ookkaan niin siisti.

- ketsuppi ym tahrat imeytyvät ja värjäävät muovin tosi helposti -> ruokapöytä on aina sotkuisen näköinen.

- muovi muodostaa hengittämättömän pinnan -> alle jäävä kosteus muodostaa hometta ja kupristaa muovin pinnan.

- puuesineiden tai kylppärin kaakeleiden uudelleen maalaaminen tulee melkein saman hintaiseksi eikä pilaa kalustetta.

- hometalo on aina kalliimpi kuin muutaman satkun arvoiset keittiönkaapit. Etenkin jos oot vuokralla.

Ne jotka vetää esim kylppärin seinät tällä kokonaan, eivätkä jätä edes laattojen saumoja näkyviin ja suosittelee tätä ratkaisua kaikille, suorastaan kerjäävät homeallergiaa ja sen mukana tulevia yliherkistymisiä.

Vierailija
9/9 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös raapia hiukkasen lattiaa. Mulle on yritetty myydä asunto parketilla, vaikka laminaattia se oli. Ei tullu kauppoja ja hätäiset selitykset kuuntelin mielenkiinnolla.

Missään nimessä toisen omistamaan lattiaan ei pidä mennä tekemään tahallaan naarmuja. Naarmuta sitten, kun se on maksettu omaksi.

Jotkut laatulaminaatit ovat kalliimpia kuin halvat parketit, eli tämäkään ei ole ihan mustavalkoinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän