Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat -mitä kuuluu ?

16.05.2006 |

Paino on pudonnut 72:sta 66:een kg:aan. Mieheltä satelee kehuja, muut eivät ole vielä kommentoineet.

Reseptejä täytyy tutkia, muuten alkaa tulla kukkakaalia korvista !

Pillerit nostivat painoa, sangen ärsyttävää ! Ehkä myös imetyksen hiipuminen alkaa näkyä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla karppaus alkoi rv:lla 27 ja nyt vauva on 1kk:n ikäinen. Lähtöpainoon on matkaa n. 4kg. Jatkoin karppausta parin päivän " synnytysloman" jälkeen ihan ilomielin, ei mulle ne muffinssi-keksi-jäätelökahvittelut oikein sopineet.

No, nyt olen siinä tilanteessa, että karppausinto on kova ja mielestäni syön ihan suht fiksusti. Paino on edelleen n. 4kg lähtöpainon yli (68-72kg) ja vaikka tiedänkin, ettei imetysaika ole laihdutusaikaa niin kovasti toivon noiden " ylimääräisten" lähtevät hukkakorpeen. Nooh, maltillisesti maltillisesti, olen jo superiloinen tähän olooni ja varsinkin kun tämän karppauksen myötä olen sinut itseni kanssa kaikin puolin :D

Kuinka tarkka olet hiilareiden kanssa? Mä olen ottanut suht vapaan linjan, tein eilenkin pinaattikeiton ja suurustin reippaasti vehnäjauholla...mutta sokeria vältän (paitsi 70 % suklaassa :D), perunaa, pastaa, riisiä, leipää en syö lainkaan. Eli karpisti, mutta sallivasti...

Nyt nuorimmainen heräilee ,joten menoks taas. Tsemppiä kaikille karppaajille ja hyvää kesän odotusta!

T: karppimami, lapset -99, -01, -04 ja 4/06

Vierailija
2/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tahtoo vähän junnata eestaas tää paino.. no, nyt on kyllä menkatkin päällä. Ennen en olekaan silleen huomannu että menkat nostas painoa, mutta nyt kun tulee käytyä joka aamu vaa' alla niin huomaa että kyllä siinä kohtaa ihan oikeasti tulee sellainen piikki.

Mulla lähtöpainoa oli maaliskuun loppupuolella 103,7 ja tänä aamuna kävin vaa' alla niin oli 98,6 eli onhan tossa pudotusta tullut jotain viitisen kiloa =)

Minun karppaus on jonkun tyylin karppausta, ehkä omaa ;) en siis ole millään tietyllä (atkins, sbd, monti..). Yhdessä vaiheessa yritin pitää ne hiilarit alle 20 ja aloin niitä tosissaan laskemaankin mutta tuntui että siinä vaiheessa pudotus hiipui.. sitten vähän vahingossakin tuli syötyä enempi hiilareita niin huomasin että itseasiassa se sopiikin mulle paremmin, painoa alkoi tippumaan taas ja olo oli erittäin hyvä.

Mulla kans on imetyksen lopettelut käynnissä..(enää tissitellään kerran pari päivässä, onneksi ei sentään enää öisin!! sekin " riemu" loppui vasta ihan vähän aikaa sitten!) Onhan tuo poika kyllä jo 1v1kk joten saa riittää kyllä. Mutta on se silti vähän haikeeta.. kun todennäköisesti ei enää koskaan imetetä (meillä kolme lasta jo) mutta mistäs sitä koskaan tietää ;)

no niin.. nyt tuli kaikenlaista muutakin höpinää.. Mukavaa kevään jatkoa ja kesän odotusta kaikille! :)

Nolaana (-5kg)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienosti mennyt teillä. Itse olin tossa jonkun aikaa karppimeinigillä ja luin pari kirjaakin aiheesta, mut en tiedä mikä mulla mättää, kun mulla oli jatkuvasti yökötys-pahaolo :(

Kertokaa vinkkejä kuinka voisin aloitella uusiks: Vaikka teidän päivän ruuista.

Varmaan heikotti mua se kun en juurikaan aiemmin ole elänyt ilman leipää...ja yleensäkin olen elänyt hiilareilla :(

Noo onhan tohon kesään vielä aikaa, pudotettavaa olis semmoiset 15kg...huh,huh!

Kiitos, jos voitte avustaa...

Vierailija
4/5 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin puikuloita aamuisin. Joku hedelmä, useimmiten appelsiini silloin tällöin.

Rahkaa + marjoja ja loraus Funlightia menee paljon. Cashew-pähkinöitä pitää vähän rajoittaa, kun naama kukkii.

Vierailija
5/5 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvin menee.. Olen aloittanut karppailun taas uudestaan, pitkän tauon jälkeen. En pitänyt induktio vaihetta ollenkaan ja olen kai enempi sellainen hyväkarppi. Mulla menee partaäijää aika paljon. Tykkään syödä sitä sokerittomien valion keittojen kanssa. Hiilarit on päivässä n. 30g tai hiukka enemmän. Olo on mainio, pitäis kai vähän vähentää hiilareita jotta tulisi kunnon ketoosi, meinaa vähän nälättää turhan aikaisin päivällä. Kilppari voi kyllä estää ketoosin, mutta olen silti kärsivällinen, koska karppaus on ainut vaihtoehto, varsinkin jos on kilppari vajaatoiminnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän