Olenko ainoa jota häiritsee Huomenta Suomen miesjuontajan R?
Vaikeaa keskittyä aiheeseen, kun aina särähtää tuo R.
Kommentit (17)
Minusta se kuulostaa suloiselta. Enemmän ärsyttää iltauutisissa nuorten naispuolisten urheilutoimittajien suhina-nenä-ässä.
Vierailija kirjoitti:
Aika innokas tyyppi muutenkin..
Yli-innokas :)
Minua ärsyttää se, että r- ja s-vikaiset hakeutuvat puhetyöläisiksi niin radioon kuin televisioonkin. Ei paljon tilannetta pelasta, että on "hyvä tyyppi". Huomio menee puheena olevan asian sijaan puhevikaiseen toimittajaan.
Ärsyttää! Ihan pakkoko on pyrkiä puhetyöläiseksi ja vielä telkkariin.
Se on tämä nykyaika kun r -s -ja muita vikoja ei enää opetella pois tai korjata. Sitä paitsi Tero, siis tämä juontaja, on entinen SM-tason jalkapalloilija, ylen puoli seiskan toimittaja ja nykyään maikkarin aamuissa. Toiminut myös jalkapallo-selostajana. Mielestäni hyvin sopii aamu-tv:seen kun ei tarvitse kokoajan tarkistaa kysymyksiä papereista ja osaa olla rennosti eikä jäykistele. R-vika ei minua haittaa laisinkaan.
Kaikkihan ne on jotain. Ykkösellä sitten se hoono soomi Wankke
Vierailija kirjoitti:
Se on tämä nykyaika kun r -s -ja muita vikoja ei enää opetella pois tai korjata. Sitä paitsi Tero, siis tämä juontaja, on entinen SM-tason jalkapalloilija, ylen puoli seiskan toimittaja ja nykyään maikkarin aamuissa. Toiminut myös jalkapallo-selostajana. Mielestäni hyvin sopii aamu-tv:seen kun ei tarvitse kokoajan tarkistaa kysymyksiä papereista ja osaa olla rennosti eikä jäykistele. R-vika ei minua haittaa laisinkaan.
Ai Karhun Terosta on kyse. Olen katsellut lukuisia jalkapallo-otteluja ilman ääntä tämän sankarin takia. En kerta kaikkiaan pysty käsittämään, miksi puhevikainen ihminen hakeutuu ammattiin, jossa puhutaan. Tai hakeutumisen voin ehkä jotenkin ymmärtää, mutta hänen palkkaamistaan en. Minä hylkäisin Teron selostaja/juontaja -työhaastattelussa heti sen jälkeen, kun hän esittelisi itsensä.
Kyllä mä mielellään kuuntelin hänen fudis-selostuksiaan. Terolla oli aito into fudikseen ja tietoa oli valtavasti, koska kotiläksyt oli tehty.
Yhtään ei hänen ärränsä häirinnyt!
Ei hän häiritse, mutta koko Huomenta Suomi häiritsee sen verran, etten katso sitä. Hirveetä huttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Karhun Terosta on kyse. Olen katsellut lukuisia jalkapallo-otteluja ilman ääntä tämän sankarin takia. En kerta kaikkiaan pysty käsittämään, miksi puhevikainen ihminen hakeutuu ammattiin, jossa puhutaan. Tai hakeutumisen voin ehkä jotenkin ymmärtää, mutta hänen palkkaamistaan en. Minä hylkäisin Teron selostaja/juontaja -työhaastattelussa heti sen jälkeen, kun hän esittelisi itsensä.
Totta, R-vika paljastuu jo esittelyssä. R sekä etu- että sukunimessä.
S-vika on pahempi kuin r-vika. Ärsyttävää kuunnella mtv-urheilun naiskuuluttajaa.
Monet puhetyylit ärsyttävät. Milloin joku äänne, nouseva intonaatio tai nopeus. Muutamien asiantuntijoiden ja poliitikkojen toivoisin laittavan pilkkuja nauhamaisiin maratonilauseisiinsa. Esim. TV:n jälkiviisas M. A. yrittää selvästi hidastaa salaman kaltaista puhenopeuttaan, mutta mielipidettä selkeyttävät tauot edelleen puuttuvat. Jos juttua pursuaa kuin loputonta spagettia, ei siitä sanomasta ota enää kukaan selvää.
Me R-vikaiset olemme fiksuja ihmisiä. T. Ammattivalittaja
Onpas nyt täydellisiä ihmisiä arvostelemassa. Siinä on se nappula josta voi painaa lähetyksen pimeäksi jos ärsyttää. Keksikää nyt hyvät ihmiset jotain muuta tekemistä kesällä kuin telkkarin töllötys!
Aika innokas tyyppi muutenkin..