Keitä kuolleita julkkiksia olet tavannut elävänä?
Kommentit (43)
Ei ole sattunut kohdalle yhtään ylösnoussutta.
Kirkan vain muutamaa päivää ennen hänen kuolemaansa. Jälkeenpäin ajattelin, että hän näytti silloin väsyneeltä. Helsingissä.
Harri Holkerin, Kalevi Sorsan ja Jaakko Kolmosen ainakin.
Erkki Junkkarisen tapasin hänen keikallaan olisiko ollut 1995?
Juicen näin n.85 pussailevan jotain pitkätukkaista blondia kiihkeesti kuplavolkkarissa, huomasi minut ja katsoi hyvin tappavasti, joten taisin siitä lampsia pois. Olin varhaisteini. Olisin ehkä halunnut siltä nimmarin.
Olin Rockfutiksessa Porin stadionilla, siellä oli Tampereen muusikot vastaan Porin muusikot.
Vierailija kirjoitti:
Elvis.
Onko todisteita että olisi kuollut?
Kauppaneuvos Paukun eli näyttelijä Matti Tuomisen Kannelmäen Maxissa vuonna 1991, oli kirjoittamassa nimmareita ja Sulo Aittoniemen vieressä olen istunut lentokoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis.
Onko todisteita että olisi kuollut?
Elvis elää maskulaisen K-kaupan yläkerrassa!
No ainakin Cisse Häkkinen tulee mieleen. Tuli juhannuksena soittamaan taksia kaverinsa kanssa lähisaaresta mökiltä... olin itse teini 80-luvun lopussa ja aika wow efekti tuli vaikka Cisse oli kännissä niin jutteli mullekin 😌 Ja vaikutti hyvin tavikselta.
Juice oli edessäni ostamassa pullaa kaupassa jotain pari vuotta ennen kuolemaansa. Samoin istui Tampereen Wienerwaldissa joskus 8-luvulla.
Matti Pellonpään näin Tillikassa 80-luvulla hummaamassa.
Matti Ranin oli Tampereen rautatieaseman edessä jonkun kanssa juttelemassa, niin ikään pari vuotta ennen kuolemaansa, ja tuntui upealta nähdä tuollainen klassikkonäyttelijä elävänä. Sylvi Salonen käveli Tampereen Satamakatua pitkin -88.
Suomalaisista julkiksista ainakin Kirkan, Laila Kinnusen, Kekkosen, Koiviston, Maria Melinin, Petri Wallin ja Johannes Virolaisen. Ulkomaalaisista Prinsessa Margaretin, George Michaelin ja Carrie Fisherin.
Vierailija kirjoitti:
Juice oli edessäni ostamassa pullaa kaupassa jotain pari vuotta ennen kuolemaansa. Samoin istui Tampereen Wienerwaldissa joskus 8-luvulla.
Matti Pellonpään näin Tillikassa 80-luvulla hummaamassa.
Matti Ranin oli Tampereen rautatieaseman edessä jonkun kanssa juttelemassa, niin ikään pari vuotta ennen kuolemaansa, ja tuntui upealta nähdä tuollainen klassikkonäyttelijä elävänä. Sylvi Salonen käveli Tampereen Satamakatua pitkin -88.
Sylvi Salonen ja Matti Ranin ❤️
Juicen, Irwinin, Kikan (Sukkula veenukseen)
Josef Mengelen männä vuonna Argentiinassa.
Ensimmäisenä tulee mieleen Juha Watt Vainio.
Unohtumaton kohtaaminen.
Hän sai minut nauramaan katketakseni.
Teki jekun alkajaisiksi.
Prinsessa Dianan ja Mauno Koiviston
Sliippareiden Pulu Heinolassa Jyräässä joskus vuonna 1987.