Mistä ihmeestä löytää naisen?
Kommentit (36)
Menet ovesta ulos niin tuollahan niitä juoksee pilvin pimein.
Minulla sama ongelma toisinpäin. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Miten sellaista naista sitten lähestyt? Toisaalta en edes kysynyt sitä aloitusviestissäni...
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on kans vaikee päästä niistä eroon. Harmi. Toisille ei oo ketään, ja toisille liikaakin.
Etsijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sellaista naista sitten lähestyt? Toisaalta en edes kysynyt sitä aloitusviestissäni...
Kun juoksevat, niin kannattaa kans ite juosta, tai kokeilla mennä niiden reitille. Voi myös kokeilla esim. ajaa pyörällä tai mopolla kiinni, mutta varoa, ettei aja päälle. Kuinka lähelle tahdot päästä?
Mulla ihan sama vika, omaa silmää miellyttävät naiset ovat täysin saavuttamattomissa😢, en kyllä saa mitään kontaktia mihinkään naisiin, eikä yksikään nainen ole osoittanut mitään kiinnostusta minua kohtaan.
Et ainakaan tältä palstalta. Jokainen täällä viettämåsi hetki on pois parisuhteen löytämisestä.
Minä löysin netistä. E-kontakti. Eikä ole maksettu mainos, niinko joku kohta alkaa ruikuttaan.
M43v kirjoitti:
Mulla ihan sama vika, omaa silmää miellyttävät naiset ovat täysin saavuttamattomissa😢, en kyllä saa mitään kontaktia mihinkään naisiin, eikä yksikään nainen ole osoittanut mitään kiinnostusta minua kohtaan.
Et taida olla silmää miellyttävä mies.
Katso silmiin, hymyile, moikkaa, mene jutustelemaan arkitilanteissa kaupungilla?
Minä 45v mies, 179/72 (tilastonikkareille tiedoksi) ihan kohtuu komea, hyvin toimeentuleva ja kolmen lapsen YH-isä. Pariuduin eron jälkeen naiseen joka on 162/65 (tilastonikkareille tiedoksi) ja parempaa en olisi voinut löytää, tämä on täydellinen minulle. M45
M43v kirjoitti:
Itse sentään joskus saan jotain kontaktia aikaan, mutta aina vääriin naisiin. Enkä osaa edes viedä niitä harvoja juttuja maaliin asti. Yksi nainen on tehnyt aloitteen minulle, mutta mokasin sen ihan täysin.
Unohda naiset. Vedä käteen nyt niin unohdat hetkeksi naiset. Ei näistä naisista ole enää puolisoiksi, vaimoiksi ja äideiksi lapsillesi.
Vierailija kirjoitti:
Katso silmiin, hymyile, moikkaa, mene jutustelemaan arkitilanteissa kaupungilla?
Silmiin voisi katsoa ja hymyillä, mutta eikö ole aika kuumottavan oloista toimintaa alkaa moikkailla tuntemattomia?
Vierailija kirjoitti:
M43v kirjoitti:
Et taida olla silmää miellyttävä mies.
Ei kukaan ole ikinä rumaksikaan haukkunut, olen jotenkin hajuton, mauton, näkymätön ja huomaamaton?
Etsijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmiin voisi katsoa ja hymyillä, mutta eikö ole aika kuumottavan oloista toimintaa alkaa moikkailla tuntemattomia?
Minä juurikin toivoisin löytäväni rakkauden arjessa. T. sinkkunainen
Etsijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin juttelemaan tänään ihan ventovieraan suurinpiirtein ikäiseni miehen kanssa sairaalan hississä. Mies oli juonessa heti mukana ja siinä muutamassa hetkessä saimme jo mukavan lyhyen iloisen keskustelun aikaan. Kiitoksia vain sinä tuntematon mies, keskustelumme hymyilytti pitkään!
Eli kyllä, jos toisesta tulee hiemankin vastakaikua, niin antaa mennä vain! Jos toinen ei vastaa, niin et ole menettänyt mitään. Jos toinen taas vastaa, niin saatat löytää vaikka mitä hienoa! N44
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama! Olenkin onnistunut olemaan sinkku, ja naiseton elämä on kyllä parasta ja ennenkaikkea yksinkertaista. On aikaa omiin harrastuksiin, eikä niihin käyttämästä ajasta tarvitse kantaa syyllisyyttä! Rahaakin on käytettävissä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Etsijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin juttelemaan tänään ihan ventovieraan suurinpiirtein ikäiseni miehen kanssa sairaalan hississä. Mies oli juonessa heti mukana ja siinä muutamassa hetkessä saimme jo mukavan lyhyen iloisen keskustelun aikaan. Kiitoksia vain sinä tuntematon mies, keskustelumme hymyilytti pitkään!
Eli kyllä, jos toisesta tulee hiemankin vastakaikua, niin antaa mennä vain! Jos toinen ei vastaa, niin et ole menettänyt mitään. Jos toinen taas vastaa, niin saatat löytää vaikka mitä hienoa! N44
Jotenkin sosiaalisesti kömpelönä menee tällaisissa tilanteissa ihan jumiin.
Ihan mistä vaan jos olet riittävän tasokas.