Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät yrittävät kääntyä vastaan ja tehdä 40-vuotisjuhlistani vauvajuhlan!

Merja
29.01.2019 |

Mitä voin tehdä? Olen ainoa lapseton nainen kaveriporukassa homokaverin lisäksi ja nyt kaksi ystävää on kääntyneet minua vastaan, kun en ole valmis järjestämään juhlia, jonne koko perhe on tervetullut. :( Rakastan lapsia vaikka niitä ei olekaan siunaantunut, mutta miksi vauvojen ja pikkulasten pitäisi olla juhlissa, jotka alkavat myöhään illalla ja juhlan aikana tarjoillaan alkoholia. Toinen ystävistä sai vauvan viime vuonna ja suuttui kun juhlapaikalla ei ole syöttötuolia. Tämä kaksikko haukkui minut tyypilliseksi itsekkääksi lapsettomaksi sinkuksi ja uhkasivat olla tulematta jos en suostu heidän vaatimuksiinsa. Olenko itsekäs jos kerrankin haluan nauttia ja olla juhlien keskipiste mitä en arkielämässä ole.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun bileet, sinä päätät. Nämä mammat ne ovat itsekkäitä, kun odottavat, että sinun pitäisi järjestää juhlasi heidän mielensä mukaan. Fiksu veto sinulta, että jätät lapset kutsumatta alkoholipitoisiin iltajuhliin.

Vierailija
2/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole itsekäs. Varmaan kavereillesikin tekisi hyvää käydä jossakin ilman lapsia. Heidän pitäisi olla hyvillään, että sinä järjestäisit heille tuollaisen mahdollisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta on se, että sinulla on noin vähän ystäviä.

Teatteriseurueita voi nykyisin vuokrata synttäreilleen vieraiksi. Voit antaa heille etukäteen erilaisia rooleja ja nauttia juhlien keskipisteenä olemisesta. Ei lapsia, ei kavereita, pelkkää kivaa.

Vierailija
4/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Vaihda ystäväpiiriä. Meitä äitejä on paljon jotka jätetään mieluusti mukelot kotiin, jotta päästään joskus ihan yksinkin johonkin. :)

Vierailija
5/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse järkkäsin omat nelikymppiset, isot kemut, samalla periaatteella eikä kukaan halunnut tuoda sinne lapsiaan. En kieltänyt enkä vihjaillut, mutta juhlien luonne oli kuitenkin ”aikuisten juhla”. Eräällä ystävälläni vaimonsa kanssa oli ihan pieni vauva ja sanoin heille ihan erikseen, että saavat toki ottaa vauvan vaikkapa alkuiltaan mukaan, mutta eivät halunneet (itkuinen kausi meneillään kuulemma) ja vain ystäväni tuli sitten juhlimaan. Kaikki muut jättivät lapsensa hoitoon ihan tyytyväisinä.

Vaihda kavereita. Kuulostavat todella itsekkäiltä ja huonoilta ystäviltä. Ja ainakin jätä heidät kutsumatta.

Vierailija
6/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gggg kirjoitti:

Itse järkkäsin omat nelikymppiset, isot kemut, samalla periaatteella eikä kukaan halunnut tuoda sinne lapsiaan. En kieltänyt enkä vihjaillut, mutta juhlien luonne oli kuitenkin ”aikuisten juhla”. Eräällä ystävälläni vaimonsa kanssa oli ihan pieni vauva ja sanoin heille ihan erikseen, että saavat toki ottaa vauvan vaikkapa alkuiltaan mukaan, mutta eivät halunneet (itkuinen kausi meneillään kuulemma) ja vain ystäväni tuli sitten juhlimaan. Kaikki muut jättivät lapsensa hoitoon ihan tyytyväisinä.

Vaihda kavereita. Kuulostavat todella itsekkäiltä ja huonoilta ystäviltä. Ja ainakin jätä heidät kutsumatta.

Mun nelikymppisillä ei myöskään ollut ainuttakaan lasta tai vauvaa. :D Olen vela (kaikki kaverit ja tuttavat tietävät), mutta olin kumminkin laittanut kutsuun, että lapset voi ottaa mukaan koska tiesin, että kaikki eivät välttämättä löydä lapsenvahtia tms., ja mä olin kumminkin vuokrannut leirikeskuksen, eli tilaa ja nukkumapaikkoja oli. 

Kukaan ei tuonut lapsia mukanaan - kaikki vanhemmat sanoivat, että kerrankin pääsee näkemään ihmisiä (yhteisiä ystäviä) ilman muksuja, juomaan boolia ja tanssimaan pikkutunneille asti. :)

Vierailija
7/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoja hyypiöitä. Mä menisin riemusta kiljuen ilman lasta aikuisten juhliin, jos vain saisin hoitajan.

Vierailija
8/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kutsuu ketä haluaa, eikä kenelläkään ole syytä loukkaantua siitä. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta kutsua ystäviensä perheenjäseniä.

Samoin kutsutut tulevst jos haluavat tai ovat tulematta, eikä aapeellä ole syytä loukkaantua siitä. Ystävillä ei ole mitään velvollisuutta pitää aapeelle seuraa perheensä kustannuksella.

Vierailija
9/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vi tussa kutsu kakruja bileisiisi...

Vierailija
10/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat.

Vierailija
11/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi ovat samanikäisiä niin eikös nelikymppisten äitien lasten pitäisi olla jo teinejä tai tai isoja koululaisia joille ei tarvitse hoitajaa? Ei 40 ole enää ikä jolloin lapset on pieniä tai jopa vauvoja.

Vierailija
12/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä? Meidän kaveripiirissä, parikymmentä nelikymppistä pariskuntaa, lähes kaikilla lapsia... kukaan ei oo ajatellut, että nelikymppisiin tuotaisiin lapset. Päivänsankarin lapset ovat alussa mukana ehkä, ja poistuvat mummolaan musiikin alkaessa.

Ja on sekä vauvaperheitä että teinien vanhempia.

Vierailija
13/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ystäväsi ovat samanikäisiä niin eikös nelikymppisten äitien lasten pitäisi olla jo teinejä tai tai isoja koululaisia joille ei tarvitse hoitajaa? Ei 40 ole enää ikä jolloin lapset on pieniä tai jopa vauvoja.

Lue sun jälkeen kirjoitettu. Ei enää oo noin, ainakaan korkeakoulutetuilla, jotka ehkä joutuneet lykkäämään. Terkuin esikoinen, kun olin 37, toinen kun olin 40.

Eivät ole tyrkyllä aikuisten juhliin minunkaan muksuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan